• 29 Νοεμβρίου, 2023

Κοινή δράση του Ε.Ε.Ε.ΕΚ. Αλμυρού σε συνεργασία με σχολικές μονάδες της πόλης

Κοινή δράση του Ε.Ε.Ε.ΕΚ. Αλμυρού σε συνεργασία με σχολικές μονάδες της πόλης

Την Παρασκευή 17 Νοεμβρίου, στο Εργαστήριο Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης Αλμυρού πραγματοποιήθηκε δράση με αφορμή τον εορτασμό της επετείου των 50 χρόνων από την εξέγερση του Πολυτεχνείου. Από τη Διευθύντρια του Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. ΚΑ Μαρία Τσούγκρα λάβαμε και δημοσιεύουμε το ακόλουθο δελτίο Τύπου:

Υποδεχθήκαμε μαθητές και μαθήτριες σχολικών μονάδων της πόλης μας: του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου, του 3ου Δημοτικού και του 1ου ΕΠΑΛ Αλμυρού. Ο εορτασμός περιελάμβανε αφήγηση του χρονικού του Πολυτεχνείου από τους μαθητές/τριες  μας, τραγούδια και ηχητικά αρχεία της εποχής, βιωματικό δρώμενο με χρήση μακέτας του Πολυτεχνείου, στο οποίο συμμετείχαν και οι μαθητές των παραπάνω σχολείων της πόλης και δημιουργία τοιχογραφίας στο προαύλιο του Ε.Ε.Ε.ΕΚ. Αλμυρού.

Το σχέδιο του κοινού καλλιτεχνικού έργου των μαθητών /τριων ήταν εμπνευσμένο από τους στίχους του τραγουδιού «Τα παιδιά ζωγραφίζουν στον τοίχο». Ευχαριστούμε θερμά τους διευθυντές/τριες των ως άνω σχολικών μονάδων, κα Μαρία Σύγκα, κ. Μπασιάκο Γεώργιο και κ. Καπράνα Γεώργιο για την αποδοχή της πρόσκλησης, καθώς και τους/τις συνοδούς  εκπαιδευτικούς και  τους μαθητές/τριες που παρευρέθηκαν στην εκδήλωση. Η συμμετοχή τους υπήρξε ιδιαίτερα σημαντική, καθώς τέτοιου είδους ομαδοσυνεργατικές δράσεις βοηθούν καθοριστικά στη δημιουργία γέφυρας για την αλληλοβοήθεια, τον σεβασμό την προαγωγή της συμπερίληψης και την αποδοχή της διαφορετικότητας.  Φωτογραφικό υλικό της δράσης απεστάλη στο Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, προκειμένου να συμπεριληφθεί στην εκδήλωση που θα διοργανώσει το Υπουργείο με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία στις 4 Δεκεμβρίου 2023».

Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί του Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. για τη συγκεκριμένη δράση ήταν η φιλόλογος Καραλή Καλλιόπη, ο μουσικός Τσακιρίδης Δημήτρης και η ψυχολόγος Τσιντζήρα Ελένη.

 

Επίσκεψη στο Πυροσβεστικό Κλιμάκιο
Τη Δευτέρα 20/11/2023 οι μαθητές του Ε.Ε.Ε.ΕΚ. Αλμυρού και οι συνοδοί καθηγητές πραγματοποίησαν διδακτική επίσκεψη στο πλαίσιο του μαθήματος της Κοινωνικής και Επαγγελματικής Αγωγής, στον Πυροσβεστικό Σταθμό Αλμυρού όπου ξεναγήθηκαν και ενημερώθηκαν σχετικά με τη λειτουργία και τις αρμοδιότητες της Πυροσβεστικής από τον διοικητή του Πυροσβεστικού Κλιμακίου Δρυμώνα, τον υποπυραγό Στέλιο Κανατούλα.

Συγκεκριμένα ενημερώθηκαν για θέματα φυσικών καταστροφών, διάσωσης, πυρόσβεσης, δασοπυρόσβεσης, για τρόπους πρόληψης και αντιμετώπισης ενδεχόμενης πυρκαγιάς στο σπίτι, με σκοπό τη δημιουργία συνείδησης αυτοπροστασίας κυρίως από κινδύνους που προκύπτουν από φυσικά φαινόμενα ή ως αποτέλεσμα μιας ξαφνικής πυρκαγιάς. Στο τέλος της ενημέρωσης ο διοικητής του Πυροσβεστικού Κλιμακίου Δρυμώνα έλυσε όλες τις απορίες των μαθητών.

Στη συνέχεια έγινε επίδειξη του Πυροσβεστικού οχήματος, των εξαρτημάτων και του τρόπου λειτουργίας του. Επιπλέον, ένας πυροσβέστης έδειξε την αναπνευστική συσκευή που πρέπει να χρησιμοποιούν σε περίπτωση κατάσβεσης πυρκαγιάς και τον τρόπο χρήσης ενός πυροσβεστήρα. Μεγάλη εντύπωση προκάλεσε στους μαθητές η πυροσβεστική μάνικα που είχαν την ευκαιρία να  χρησιμοποιήσουν, με τη βοήθεια των πυροσβεστών, για να δοκιμάσουν τις ικανότητές τους ως «Μικροί Πυροσβέστες».


Σχετικά Άρθρα

Συνέντευξη με τον Υφ. Χρ. Τριαντόπουλο – Ένα χρόνο μετά τις πυρκαγιές της Μαγνησίας

Συνέντευξη με τον Υφ. Χρ. Τριαντόπουλο – Ένα χρόνο μετά τις πυρκαγιές της Μαγνησίας

Ένα χρόνο μετά τις καταστροφικές πυρκαγιές της Μαγνησίας -τον Ιούλιο του 2023- που δημιούργησαν τεράστια προβλήματα…
Ολοκληρώθηκε ο κυκλικός κόμβος στο ύψος του 2ου Δημοτικού Σχολείου

Ολοκληρώθηκε ο κυκλικός κόμβος στο ύψος του 2ου Δημοτικού Σχολείου

Ολοκληρώθηκε και παραδόθηκε στους δημότες ο κυκλικός κόμβος στο ύψος του 2ου Δημοτικού Σχολείου στον Αλμυρό,…
Κουρί: Βασάνισαν ένα κουτάβι και βανδάλισαν δημόσιους χώρους

Κουρί: Βασάνισαν ένα κουτάβι και βανδάλισαν δημόσιους χώρους

Εδώ και περίπου ένα δεκαήμερο το Αισθητικό Δάσος Κουρί είναι κλειστό για τους επισκέπτες, ως …μέτρο…