- 14 Μαΐου, 2024
Ψηφιακές υπηρεσίες του Δήμου Αλμυρού προς τους δημότες
Τη δυνατότητα παροχής ψηφιακών υπηρεσιών στους δημότες του έχει πλέον ο Δήμος Αλμυρού. Με την υποστήριξη της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδας, του Υπουργείου Εσωτερικών και της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων, ο Δήμος Αλμυρού θα διαθέτει:
α/ Θυρίδα Κοινωνικών Δομών, που εκδίδει Ευρωπαϊκά Πιστοποιητικά.
β/ Θυρίδα Δημοτολογίου, για έκδοση πιστοποιητικού οικογενειακής κατάστασης, πιστοποιητικού γέννησης, πιστοποιητικού ιθαγένειας, πιστοποιητικού εγγυτέρων συγγενών.
γ/ Θυρίδα Ληξιαρχείου, για έκδοση ληξιαρχικής πράξης γέννησης, ληξιαρχικής πράξης γάμου, ληξιαρχικής πράξης συμφώνου συμβίωσης, ληξιαρχικής πράξης θανάτου (οι ληξιαρχικές πράξεις που εκδίδονται, αφορούν γεγονότα μετά το 2013).
δ/ Θυρίδα Δήμου, που υποδέχεται αιτήσεις πολιτών για δημοτικές υπηρεσίες όπως την αυτεπάγγελτη αναζήτηση από τον Δήμο των παραπάνω πιστοποιητικών.
Μέσω αυτής της νέας δυνατότητας, οι πολίτες μπορούν να αιτούνται τη διεκπεραίωση των παραπάνω υποθέσεών τους ψηφιακά, εύκολα, γρήγορα και με ασφάλεια. Τα εκδιδόμενα έγγραφα δεν απαιτούν φυσική υπογραφή και σφραγίδα και είναι έγκυρα σε φυσική αλλά και ψηφιακή μορφή, και ισχύουν τόσο στη δημόσια διοίκηση όσο και σε ιδιωτικούς φορείς.