• 30 Απριλίου, 2024

Από τον Βόλο στη «Μέκκα» της Βέσπας στην Ιταλία – Δ. Βέτσικας: Μοναδική εμπειρία για το Vespa Club Volos

Η «Μέκκα» για κάθε λάτρη της βέσπας είναι η πόλη Ποντεντέρα (Pontedera) της Ιταλίας, εκεί όπου γεννήθηκε το 1946 η βέσπα και υπάρχει το μουσείο της. Με αφορμή το ετήσιο ράλι των Vespa Clubs για τον εορτασμό των 140 χρόνων από την ίδρυση της Piaggio, 19 μέλη του Vespa Club Volos πήραν τα δίκυκλά τους και έζησαν μια μοναδική εμπειρία. Ανάμεσά τους και ο  Δημήτρης Βέτσικας, σημείο αναφοράς για τους φίλους της βέσπας στην πόλη του Αλμυρού.

Όπως μάς είπε για αυτό το αξέχαστο ταξίδι, «19 μέλη από τη λέσχη του Βόλου ξεκινήσαμε με τις βέσπες μας για την Πάτρα. Εκεί πήραμε το καράβι και περάσαμε στην Ανκόνα. Διανυκτερεύσαμε στην Περούτζια και την επόμενη ημέρα κατευθυνθήκαμε στη Σιένα. Η διαδρομή μας στη συνέχεια είχε στάση στο Σαν Τζιμινιάνο που είναι μια υπέροχη, άριστα διατηρημένη μεσαιωνική πόλη και ακολούθως βρεθήκαμε στην Ποντεντέρα που βρίσκεται σε απόσταση 20 χιλιομέτρων από την Πίζα. Το ταξίδι μας συνεχίστηκε με επίσκεψη στη μαγευτική Φλωρεντία και το Σάββατο λάβαμε μέρος στη βεσποπορεία που συμμετείχαν 8.500 βέσπες απ’ όλον τον κόσμο. Σχηματίστηκε ένα κονβόι 18 χιλιομέτρων, διασχίσαμε την περιοχή γύρω από την Ποντεντέρα, πριν βρεθούμε το απόγευμα της ίδιας ημέρας στο μουσείο της βέσπας. Για εμάς τους λάτρεις της, ήταν ένα όνειρο ζωής καθώς οι περισσότεροι δεν είχαμε την τύχη να έχουμε επισκεφθεί αυτά τα μέρη. Ήμασταν μια παρέα φίλων που έκανε συνολικά πάνω από 1.600 χιλιόμετρα για να βρεθούμε στην Ιταλία και να καταγράψουμε στη μνήμη μας στιγμές που θα κουβαλάμε για πάντα μαζί μας. Η επιστροφή  στην Ελλάδα έγινε ακτοπλοϊκώς από την Ανκόνα στην Ηγουμενίτσα κι ακολούθως χωρίς μεγάλες στάσεις φθάσαμε στον τόπο μας».

Στο Vespa World Days 2024 βρέθηκαν περισσότεροι από τριάντα χιλιάδες επισκέπτες και είκοσι χιλιάδες βέσπες από 55 εθνικές λέσχες (18 από τον Βόλο και συνολικά 140 βέσπες από την Ελλάδα).  Η μεγάλη παρέλαση, που έγινε το Σάββατο, έσπασε κάθε ρεκόρ συμμετοχής, μοντέλα από κάθε εποχή, που ξεκίνησαν από την Ποντεντέρα και παρέλασαν στους λόφους Βαλντέρα. Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με την απονομή των βραβείων στους Vespisti που συμμετείχαν στον Διαγωνισμό Elegance και τα Vespa Clubs που συμμετείχαν στο Vespa Trophy. Το Vespa Trophy είναι ένα ταξιδιωτικό βραβείο, όπου οι λέσχες πρέπει να αποδείξουν τη διαδρομή τους προς την Ποντεντέρα με φωτογραφίες και σφραγίδες από τα σημεία διέλευσης.

Το ραντεβού δόθηκε πλέον για την επόμενη παγκόσμια εκδήλωση, τη vespa week στο Νόβι Σαντ της Σερβίας τον Ιούνιο του 2025…

Σχετικά Άρθρα

Εκπομπή – αφιέρωμα στα 25 χρόνια του καταστήματος ψιλικών του Δημήτρη Βέτσικα

Ο κύκλος των εκπομπών Laos Online συνεχίστηκε την Τρίτη 6 Φεβρουαρίου με τον κο Δημήτρη Βέτσικα,…
Vespa riders επέλεξαν τον Αλμυρό για την κυριακάτικη βόλτα τους

Μέλη του Vespa Club Volos, με ξεναγό τον ντόπιο Δημήτρη Βέτσικα, βρέθηκαν στον Αλμυρό και τον…