- 26 Ιουνίου, 2026
Μουσικό ταξίδι στον χρόνο από τους μαθητές του Δημοτικού Ωδείου
Το βράδυ της Δευτέρας 22 Ιουνίου πραγματοποιήθηκε η ετήσια γιορτή λήξης του Δημοτικού Ωδείου Αλμυρού με τίτλο «Όταν τα παιδιά θυμούνται».
Στο πρώτο μέρος της εκδήλωσης ακούστηκαν γνωστές μελωδίες από τον κινηματογράφο και την ευρύτερη μουσική παρακαταθήκη του Μάνου Χατζιδάκι, ενώ στο δεύτερο μέρος το ροκ σχήμα του ωδείου ετοίμασε ένα απολαυστικό ταξίδι σε μοντέρνα μουσικά μονοπάτια. Τα μουσικά σύνολα του Ωδείου μάς ταξίδεψαν στον χρόνο υπενθυμίζοντας μας ότι η μουσική παιδεία δεν είναι μόνο επιλογή αλλά και καθοριστικής σημασίας για την ανάπτυξη της προσωπικότητας και της πνευματικής καλλιέργειας. Τα σύνολα που παρουσιάστηκαν ήταν με σειρά εμφάνισης τα εξής: σύγχρονου τραγουδιού, ορχήστρα ωδείου, ροκ σύνολα, παρουσίαση μαθητών τμήματος μοντέρνων κρουστών.
Το Δημοτικό Ωδείο Αλμυρού αριθμεί περισσότερο από 130 μαθητές και διδάσκονται τα παρακάτω όργανα: πιάνο, κιθάρα, ηλ. κιθάρα, μπάσο, μπουζούκι, ντραμς, σύγχρονο τραγούδι, αρμόνιο, κλαρινέτο, τρομπέτα, σαξόφωνο, φλάουτο, μουσική προπαιδεία, ανώτερα θεωρητικά, προετοιμασία για μουσικά πανεπιστήμια
Δίδαξαν οι: Σαμαρτζή Μαριάννα, φωνητική
Μαρία Μανωλιού: Καθαριστικό σύνολο
Χατζή Νάνσυ: κιθάρα & κοντραμπάσο
Αγγελή Μαρία: Τρομπέτα
Σιδηροπούλου Χριστίνα: Βιολί
Γατής Αθανάσιος: Σαξόφωνο και κλαρινέτο
Κουσιόπουλος Δημήτριος: Φλάουτο
Ευστρατιάδης Ιωάννης : Ντραμς & μπουζούκι
Μέτα Ραφαήλ: Ηλεκτρική Κιθάρα
Χικάρου Ελευθερία: Αρμόνιο
Καλλιτεχνική επιμέλεια: Γαρδικλή Φρόσω
Αντιδήμαρχος παιδείας και πολιτισμού: Σταυραντώνη Μαρία
Ο Σύλλογος Ρεμπέτικο δώρισε μπουζούκι στο Ωδείο
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης έλαβε χώρα μια αξιέπαινη πρωτοβουλία του Συλλόγου Φίλων Μουσικής Αλμυρού «Ρεμπέτικο» καθώς ο πρόεδρος κος Καραδήμας και το μέλος κος Καρατζόγλου δώρισαν ένα μπουζούκι για τις ανάγκες των μαθητών του Ωδείου. Το παρέλαβε η κα Γαρδικλή ευχαριστώντας τον σύλλογο για αυτή την ωραία προσφορά του.
























































