- 24 Ιουνίου, 2026
Ζ. Μακρή: «Προμήθεια νέας κινητής μονάδας αιμοδοσίας στο Γ.Ν. Βόλου»
Τις διαδικασίες για την έγκριση της προμήθειας μιας κινητής μονάδας αιμοδοσίας για το Γενικό Νοσοκομείο Βόλου “Αχιλλοπούλειο”, ενδεικτικού προϋπολογισμού 390.000 ευρώ, εκκίνησε ο Υφυπουργός Υγείας κ. Μ. Θεμιστοκλέους με την με αρ. πρωτ. : Α3β/Γ. Π. 51280/23-06-2026 (ΑΔΑ: Ρ38Λ465ΦΥΟ-ΝΧΤ) απόφασή του.
Με την υλοποίηση της πρότασης του διοικητή του Γ.Ν. Βόλου κ. Α.Μαζαράκη για την απόκτηση νέας κινητής μονάδας αιμοδοσίας θα αυξηθούν περαιτέρω τα αποθέματα συλλογής αίματος εκτός νοσοκομειακού χώρου καθώς θα διευκολύνονται οι διοργανώσεις αιμοληψίας από συλλόγους και φορείς, θα προσεγγίζονται ανά πάσα στιγμή οι τοπικές κοινότητες, κυρίως οι απομακρυσμένες από τα μεγάλα αστικά κέντρα, θα παρέχεται η δυνατότητα άμεσης κινητοποίησης για την συλλογή αίματος σε περιόδους κρίσεων ή εποχικών ελλείψεων ενώ θα προωθούνται περισσότερες δράσεις εθελοντισμού και προσφοράς στις τοπικές κοινωνίες.
Η βουλευτής Μαγνησίας Ζέττα Μ. Μακρή, της οποίας το πολιτικό γραφείο στον Βόλο, σε συνεργασία με τον σύλλογο εθελοντών αιμοδοτών Ν. Μαγνησίας “Αλληλεγγύη” και την υποστήριξη της υπηρεσίας αιμοδοσίας του Γ.Ν. Βόλου, έχει αναλάβει την πρωτοβουλία και διενεργήσει τουλάχιστον 13 εθελοντικές αιμοδοσίες – οι οποίες εξελίσσονται, πλέον, σε τακτικές δράσεις – χαιρετίζει και συγχαίρει τον υφυπουργό κ. Θεμιστοκλέους για την απόφαση του. Η αγορά της νέας κινητής μονάδας εμπλουτίζει τον ήδη υφιστάμενο στόλο του νοσοκομείου μας μεταφέροντας, παράλληλα, τα μηνύματα για την αξία της κοινωνικής προσφοράς.

