Με μεγάλη επιτυχία το αφιέρωμα των Ρεμπετών στον Γιάννη Παπαϊωάννου – φωτορεπορτάζ

Με μεγάλη επιτυχία το αφιέρωμα των Ρεμπετών στον Γιάννη Παπαϊωάννου – φωτορεπορτάζ

Η ρεμπέτικη συνάντηση για το αφιέρωμα στον Γιάννη Παπαϊωάννου στέφθηκε με επιτυχία καθώς ο προαύλιος χώρος του σχολείου στο Κρόκιο γέμισε ασφυκτικά από κόσμο το βράδυ της Κυριακής 21 Ιουνίου!

Όπως αναφέρει ο πρόεδρος του Συλλόγου Φίλων Μουσικής Αλμυρού «Ρεμπέτικο» Δημήτρης Καραδήμας, «η ανταπόκριση του κοινού ξεπέρασε κάθε προσδοκία καθώς η αυλή του δημοτικού σχολείου γέμισε ασφυκτικά, με όλες τις διαθέσιμες θέσεις κατειλημμένες. Η μαζική παρουσία των φίλων της λαϊκής και ρεμπέτικης μουσικής αποτέλεσε για εμάς τη μεγαλύτερη επιβράβευση και απέδειξε ότι η πολιτιστική δημιουργία και η μουσική μας κληρονομιά συγκινούν και ενώνουν τον κόσμο».

Παρούσα στην εκδήλωση ήταν η κόρη του σπουδαίου συνθέτη, στιχουργού και ερμηνευτή του λαϊκού ρεμπέτικου τραγουδιού κα Χρύσα Παπαϊωάννου. Το μέλος του συλλόγου Στέλιος Δράγνης έκανε εξαιρετική έρευνα και παρουσίασε τη ζωή και το έργο του Γιάννη Παπαϊωάννου, ενώ συμμετείχε το χορευτικό και φυσικά η ορχήστρα του συλλόγου.

Ο Σύλλογος Φίλων Μουσικής Αλμυρού «Ρεμπέτικο» απευθύνει ευχαριστίες σε όλους όσοι τίμησαν με την παρουσία τους την εκδήλωση, ιδιαίτερα την κυρία Χρύσα Παπαϊωάννου, τον κο Στέλιο Δράγνη, τους μουσικούς της ορχήστρας του συλλόγου για τη μοναδική μουσική τους παρουσία, καθώς και το χορευτικό τμήμα του συλλόγου μας που συνέβαλε καθοριστικά στην επιτυχία της βραδιάς. Ευχαριστούμε επίσης τον Δήμο Αλμυρού για την αμέριστη συμπαράσταση του, όλους τους εθελοντές, τους χορηγούς, τους υποστηρικτές της εκδήλωσης και όσους εργάστηκαν με αγάπη και μεράκι για την πραγματοποίησή της. Πάνω απ’ όλα, ευχαριστούμε τον κόσμο που αγκάλιασε αυτή την προσπάθεια με τόσο θερμό τρόπο. Η παρουσία και η συμμετοχή σας μας δίνουν δύναμη να συνεχίσουμε να υπηρετούμε τον πολιτισμό, τη μουσική και την ιστορική μνήμη του τόπου μας».

Όσον αφορά στις δράσεις του Συλλόγου, συνεχίζονται την Παρασκευή στα Γιάννενα όπου θα παρουσιαστεί το αφιέρωμα στον Παπαϊωάννου καλεσμένοι των ρεμπετόφιλων Ιωαννίνων κι ακολουθούν: στις 9 Ιουλίου στην Αμαλιάπολη, στις 30 & 31 Ιουλίου στο Κρόκιο διοργανώνει την 5η πανελλήνια συνάντηση ρεμπετών, με ορχήστρες συλλόγων απ’ όλη την Ελλάδα (διήμερο ρεμπέτικο φεστιβάλ), στις 28 Αυγούστου στο παζάρι Αλμυρού και στις 2 Σεπτεμβρίου στη Βρύναινα, στα πλαίσια των εκδηλώσεων του Δήμου.

 

Ο Σύλλογος Ρεμπέτικο δώρισε μπουζούκι στο Ωδείο
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης τελετής λήξης των μαθημάτων του Δημοτικού Ωδείου Αλμυρού, το βράδυ της Δευτέρας 22 Ιουνίου, έλαβε χώρα μια αξιέπαινη πρωτοβουλία του Συλλόγου Φίλων Μουσικής Αλμυρού «Ρεμπέτικο» καθώς ο πρόεδρος κος Δημήτρης Καραδήμας και το μέλος κος Δημήτρης Καρατζόγλου δώρισαν ένα μπουζούκι για τις ανάγκες των μαθητών του Ωδείου. Το παρέλαβε η κα Γαρδικλή ευχαριστώντας τον σύλλογο για αυτή την ωραία προσφορά του.

 

 

 

 


Σχετικά Άρθρα

Η «καρδιά» του ρεμπέτικου χτύπησε στον Αλμυρό στην 1η Πανελλήνια Συνάντηση Ρεμπέτικων Συλλόγων

Η «καρδιά» του ρεμπέτικου χτύπησε στον Αλμυρό στην 1η Πανελλήνια Συνάντηση Ρεμπέτικων Συλλόγων

Η «καρδιά» του ρεμπέτικου χτύπησε στον Αλμυρό στην 1η Πανελλήνια Συνάντηση Ρεμπέτικων Συλλόγων. Μια νέα σελίδα…
Εκοιμήθη ο π. Αντώνιος Βασταρδής Εφημέριος Κροκίου Αλμυρού

Εκοιμήθη ο π. Αντώνιος Βασταρδής Εφημέριος Κροκίου Αλμυρού

Μετά θλίψεως πολλής η Ιερά Μητρόπολη Δημητριάδος αναγγέλλει την εις Κύριον εκδημία του Πρωτοπρεσβυτέρου Αντωνίου Βασταρδή,…
Υπέροχη “πρώτη” για την ρεμπέτικη συνάντηση στο Κρόκιο

Υπέροχη “πρώτη” για την ρεμπέτικη συνάντηση στο Κρόκιο

Κατάμεστο ήταν το προαύλιο του παλιού σχολείου του Κροκίου στην ρεμπέτικη συνάντηση που συνδιοργάνωσαν ο Δήμος…