• 11 Μαΐου, 2026

Με συμμετοχή συλλόγων και φορέων το καθιερωμένο πλέον Πασχαλινό Πανηγύρι του Ιερού Ναού Κοιμήσεως της Θεοτόκου Ευξεινουπόλεως

Με συμμετοχή συλλόγων και φορέων το καθιερωμένο πλέον Πασχαλινό Πανηγύρι του Ιερού Ναού Κοιμήσεως της Θεοτόκου Ευξεινουπόλεως

Με ιδιαίτερη επιτυχία πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 10 Μαΐου 2026 και ώρα 8.00 μ.μ., το καθιερωμένο πλέον Πασχαλινό Πανηγύρι του Ιερού Ναού Κοιμήσεως της Θεοτόκου Ευξεινουπόλεως, με την παρουσία του Σεβ. Μητροπολίτου Δημητριάδος κ. Ιγνατίου.

Την εκδήλωση διοργάνωσε το Φιλόπτωχο Ταμείου του Ιερού Ναού και συμμετείχαν οι Σύλλογοι του χωριού (Πολιτιστικός, Ανατολικής Ρωμυλίας, Σαρακατσαναίων και Ποντίων), ενώ πολύτιμοι αρωγοί στάθηκαν ο Δήμος Αλμυρού και η Κοινότητα Ευξεινούπολης.

Θέμα της φετινής διοργάνωσης η εγκατάσταση των προσφύγων στον τόπο μας. Μέσα από κείμενα, προσωπικές μαρτυρίες και χορευτικά, ήρθαν στη μνήμη όλων οι προσπάθειες και οι αγώνες των πρώτων προσφύγων που εγκαταστάθηκαν στον ευλογημένο τόπο της Ευξεινούπολης.

Την επιμέλεια και παρουσίαση της εκδήλωσης είχε η κ. Δέσποινα Κακασή, πρόεδρος του Πολιτιστικού Συλλόγου Ευξεινούπολης, ενώ χαιρετισμούς απηύθυναν ο Προϊστάμενος του Ιερού Ναού Αρχιμ. Γεώργιος Γιαννιός, ο οποίος εξήρε τη συνεργασία και την ενότητα μεταξύ των φορέων και των κατοίκων της τοπικής κοινωνίας, ο Δήμαρχος Αλμυρού κ. Δημήτριος Εσερίδης, ο οποίος υπογράμμισε το πνεύμα συνεργασίας μεταξύ της τοπικής Εκκλησίας και του Δήμου, όπως και ο Πρόεδρος της Κοινότητας Ευξεινούπολης κ. Μηνάς Παπαγιάννης, ο οποίος καλωσόρισε τους παρευρισκόμενους στην Ευξεινούπολη. Παρευρέθηκαν επίσης οι Αντιδήμαρχοι Αλμυρού κ.κ. Σπυρίδων Βαλαμούτης και Μαρία Σταυραντώνη. Χαιρετισμούς απέστειλαν οι Βουλευτές Μαγνησίας κ.κ. Ζέττα Μακρή και Χρήστος Μπουκώρος, καθώς και η τ. Υφυπουργός κ. Μαρίνα Χρυσοβελώνη.

Στο κλείσιμο της εκδήλωσης, ο Σεβ. Ποιμενάρχης μας κ. Ιγνάτιος, εξήρε τη συνεργασία και το πνεύμα ενότητας που διέπει την συγκεκριμένη Ενορία και εν γένει την τοπική Εκκλησία με τους διάφορους φορείς της περιοχής, επαίνεσε τους Συλλόγους για την άψογη εμφάνισή τους, ενώ δεν παρέλειψε να αναφερθεί στο ιδιαίτερα σημαντικό θέμα της διατήρησης και προβολής της πολιτιστικής μας ταυτότητας, όπως και στο γεγονός της συνέχισης της ελληνορθόδοξης ταυτότητας του γένους μας, μέσα από τον ιερό θεσμό της οικογένειας. Στο τέλος, ο Σεβασμιώτατος απένειμε αναμνηστικά στους Προέδρους των Συλλόγων, κ. Ανδρέα Τσερκετζίδη, κ. Γεώργιο Αμβράζη, κ. Ευσταθία Χαρτοματζίδου και κ. Δέσποινα Κακασή.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, όσοι επιθυμούσαν, μπορούσαν να προσφέρουν τρόφιμα για τις ανάγκες του φιλανθρωπικού έργου της Ενορίας, ενώ υπήρχε μπουφές με τοπικά εδέσματα, προσφορά των Συλλόγων της Ευξεινούπολης.

 


Σχετικά Άρθρα

Εκδήλωση στην Ευξεινούπολη αφιερωμένη στην ιστορία και την παράδοση των Ποντίων

Εκδήλωση στην Ευξεινούπολη αφιερωμένη στην ιστορία και την παράδοση των Ποντίων

Μια ιδιαίτερα σημαντική πολιτιστική και ιστορική εκδήλωση, αφιερωμένη στη μνήμη, την ιστορία και την πλούσια πολιτιστική…
Η Παναγία του Αρμενίου στην Ευξεινούπολη

Η Παναγία του Αρμενίου στην Ευξεινούπολη

Ιδιαίτερη ευλογία για την Ενορία της Ευξεινούπολης, αλλά και γενικότερα για την επαρχία του Αλμυρού, συνιστά…
Εκπρόσωποι της Ι.Μ. Δημητριάδος σε επίσκεψη στις Βρυξέλλες οι ιερείς Γ. Γιαννιός και Ευστ. Βαρβαρέλης

Εκπρόσωποι της Ι.Μ. Δημητριάδος σε επίσκεψη στις Βρυξέλλες οι ιερείς Γ. Γιαννιός και Ευστ. Βαρβαρέλης

Εκπρόσωποι από οκτώ Μητροπόλεις της Εκκλησίας της Ελλάδος βρέθηκαν στις Βρυξέλλες συμμετέχοντας στο πρόγραμμα «Γνωρίζω την…