• 9 Σεπτεμβρίου, 2025

Στο γήπεδο ξανά οι ποδοσφαιριστές του Πρωτεσίλαου

Στο γήπεδο ξανά οι ποδοσφαιριστές του Πρωτεσίλαου

Η ομάδα του Πρωτεσίλαου μαζεύεται ξανά στο γήπεδο για την αγωνιστική περίοδο 2025-26. Το πρώτο ραντεβού της σεζόν έχει οριστεί για το απόγευμα της Τετάρτης 10 Σεπτεμβρίου, στις 6:30μ.μ. ώστε να αρχίσει η προετοιμασία υπό την καθοδήγηση του Άρη Γιαννούτσου.

Το θετικό είναι ότι παρέμειναν οι περισσότεροι ποδοσφαιριστές που ανέβασαν την ομάδα δίχως ήττα από τη Γ’ στη Β’ Τοπική, όλοι οι ντόπιοι δηλώνουν παρόντες για ακόμη μία χρονιά, το ίδιο και ο Κώστας Φλίγκος που εγγυάται το σκοράρισμα, ενώ ο κόουτς και η διοίκηση έχουν ήδη συμφωνήσει με πέντε αθλητές ώστε να ενταχθούν με μεταγραφή στο ρόστερ του Πρωτεσίλαου. Είναι από τον Βόλο και τις περιοχές της Φθιώτιδας που γειτνιάζουν με την περιοχή του Πτελεού, εκκρεμεί να πάρουν τα δελτία ώστε να γίνει η επίσημη ανακοίνωση.


Σχετικά Άρθρα

Στην Μαδέιρα για αγώνες ο Παύλος Δακουτρός

Στην Μαδέιρα για αγώνες ο Παύλος Δακουτρός

Αναχώρησε για το Machico της Μαδέιρα, στην Πορτογαλία, η Ελληνική Αποστολή Μοντέρνου Πεντάθλου, αποτελούμενη από τους αθλητές…
Η METLEN εγκαινιάζει την 4η παραγωγική μονάδα του M Technologies Hub στον Βόλο

Η METLEN εγκαινιάζει την 4η παραγωγική μονάδα του M Technologies Hub στον Βόλο

Η METLEN εγκαινίασε σήμερα τη νέα παραγωγική μονάδα της M Technologies στον Βόλο σηματοδοτώντας μια σημαντική…
Περιφέρεια: 2,6 εκατ. για πολιτιστικές δράσεις τετραετίας στην Μαγνησία

Περιφέρεια: 2,6 εκατ. για πολιτιστικές δράσεις τετραετίας στην Μαγνησία

Η Περιφέρεια Θεσσαλίας, με πρωτοβουλία του Περιφερειάρχη κ. Δημήτρη Κουρέτα, προχωρά σε μία σημαντική επένδυση στον…