• 12 Αυγούστου, 2024

Καμπανάκι για την υπερκατανάλωση στο πόσιμο νερό – Οριακή η κατάσταση στον Δήμο Αλμυρού

Καμπανάκι για την υπερκατανάλωση στο πόσιμο νερό – Οριακή η κατάσταση στον Δήμο Αλμυρού

Τεράστιο πρόβλημα έχει προκληθεί σε αρκετούς Δήμους της χώρας με το φαινόμενο της λειψυδρίας καθώς το νερό λιγοστεύει και οι ανάγκες των πολιτών αυξάνονται, ειδικότερα στα νησιά ή τα τουριστικά μέρη όπου τους καλοκαιρινούς μήνες παρατηρείται σημαντική αύξηση του πληθυσμού.

Ήδη στην Αλόννησο δεν υπάρχει νερό σε κάποιους οικισμούς, ενώ την ίδια ώρα γίνονται έλεγχοι από τη ΔΕΥΑ Σκοπέλου για τον περιορισμό νερού μόνο για οικιακή χρήση.

Όσον αφορά στον Αλμυρό, το φετινό καλοκαίρι παρατηρείται υπερκατανάλωση σε οικισμούς του πρώην Δήμου Πτελεού, στο Πηγάδι, τον Άγιο Δημήτριο και το Αχίλλειο.

Ο πρόεδρος της ΔΕΥΑΑΛ κ. Ηλίας Δαλακούρας ζητάει την κατανόηση του κόσμου και τη συνδρομή του προκειμένου να μην υπάρχει άσκοπη σπατάλη του νερού.

Όπως μάς είπε: «Το Μαυρομάτι έχει νερό παρά το γεγονός ότι είμαστε σε μια μεγάλη περίοδο ανομβρίας. Στον Δήμο Αλμυρού η κατάσταση είναι διαχειρίσιμη. Έχουμε σοβαρό πρόβλημα με ζημιές στο δίκτυο σε καθημερινή βάση σε μέρη όπως είναι η Αμαλιάπολη, η Σούρπη, το Αχίλλειο, ο Άγιος Δημήτριος λόγω υπερκαταλάνωσης και λόγω κακοτεχνιών στο δίκτυο ύδρευσης που έγινε πριν πολλά χρόνια και δεν έχει τοποθετηθεί άμμος παρά μόνο οι σωλήνες χώθηκαν σε χώμα και πέτρες. Από εκεί και πέρα, έχει διπλασιαστεί η κατανάλωση στο παραθαλάσσιο μέτωπο του πρώην Δήμου Πτελεού, για αυτό τον λόγο ζητάμε από τους πολίτες να μην ξοδεύουν άσκοπα το νερό». Την Πέμπτη υπήρξε διακοπή νερού στην Αμαλιάπολη λόγω θραύσης του κεντρικού αγωγού.

Για πρόβλημα εκεί όπου το νερό προέρχεται από πηγές έκανε λόγο ο κος Δαλακούρας: «Είμαστε οριακά σε μέρη που το νερό είναι πηγαίο και αναφέρομαι στον Άγιο Ιωάννη Βρυναίνης, τους Κωφούς και τους Κοκκωτούς. Απευθύνω έκκληση ειδικά στους κτηνοτρόφους να μην αφήνουν ανοικτές τις βρύσες για τα ζώα τους διότι έτσι είναι ορατός  ο κίνδυνος να μείνουν σπίτια και οικογένειες χωρίς νερό. Ίσως αναγκαστούμε να βάλουμε υδρόμετρα τους καλοκαιρινούς μήνες».

Ο πρόεδρος της ΔΕΥΑΑΛ σχολίασε πως η ανομβρία και οι συνέπειες της κλιματικής αλλαγής έχουν προκαλέσει προβλήματα σε Δήμους σε όλη τη χώρα και ζήτησε όσο το δυνατόν μεγαλύτερη οικονομία τον Αύγουστο και τον επόμενο μήνα προκειμένου να αποφευχθεί το ενδεχόμενο διακοπής υδροδότησης σε οικισμούς του Δήμου.


Σχετικά Άρθρα

Ο Σ. Σαβελίδης ενημέρωσε την Ζ. Μακρή για θέματα παιδείας και ζήτησε συνεργασία για καλλιτεχνικό σχολείο

Ο Σ. Σαβελίδης ενημέρωσε την Ζ. Μακρή για θέματα παιδείας και ζήτησε συνεργασία για καλλιτεχνικό σχολείο

Στο πλαίσιο των τακτικών συναντήσεων και της συνεχούς συνεργασίας της βουλευτή Μαγνησίας Ζέττας Μ. Μακρή,-συνεργασίας που…
Ο πρώτος λαγοκέφαλος στον Παγασητικό πιάστηκε στο Πηγάδι Πτελεού

Ο πρώτος λαγοκέφαλος στον Παγασητικό πιάστηκε στο Πηγάδι Πτελεού

Οι λαγοκέφαλοι εμφανίστηκαν και στον Παγασητικό! Και μάλιστα ο πρώτος πιάστηκε στα δίχτυα του κου Γιώργου…
Με μεγάλη επιτυχία το αφιέρωμα των Ρεμπετών στον Γιάννη Παπαϊωάννου – φωτορεπορτάζ

Με μεγάλη επιτυχία το αφιέρωμα των Ρεμπετών στον Γιάννη Παπαϊωάννου – φωτορεπορτάζ

Η ρεμπέτικη συνάντηση για το αφιέρωμα στον Γιάννη Παπαϊωάννου στέφθηκε με επιτυχία καθώς ο προαύλιος χώρος…