- 13 Οκτωβρίου, 2021
Κινητές μονάδες για ράπιντ “επί τόπου” ζητούν οι σχολικές κοινότητες του Αλμυρού – Επικίνδυνος ο συνωστισμός και η αναμονή
Μετά την έξαρση των κρουσμάτων στους μαθητές του Αλμυρού, έχουν δημιουργηθεί πολλά προβλήματα στις σχολικές κοινότητες.
Ο φόρτος εργασίας των εκπαιδευτικών για τη διαχείριση της πανδημίας είναι μεγάλος, ενώ και οι οικογένειες ταλαιπωρούνται επί της διαδικασίας.
Το πιο σημαντικό είναι ότι τα παιδιά θα πρέπει να απευθύνονται σε δημόσιες δομές για τα απαραίτητα ράπιντ τεστ. Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να αποχωρήσουν από το σχολείο, να απευθυνθούν σε δημόσια δομή και να επιστρέψουν σε περίπτωση αρνητικού τεστ.
Αποτέλεσμα της διαδικασίας είναι να δημιουργούνται ουρές στο προαύλιο του Κέντρου Υγείας Αλμυρού, με τους μαθητές από διαφορετικά σχολεία να συγκεντρώνονται σε έναν ανοικτό μεν, αλλά εκτεθειμένο χώρο στις καιρικές συνθήκες. Αυτά μετά από… ποδαρόδρομο -καθημερινό πια -με όποιο κίνδυνο φέρει η μετακίνησή τους σε μπουλούκια σε κεντρικούς δρόμους με μεγάλη κίνηση και σε ώρες αιχμής.
Οι υπόλοιποι πολίτες με συμπτώματα που αναμένουν για ράπιντ ή και μοριακό, περιμένουν στον ίδιο χώρο του Κέντρου Υγείας.
Έτσι, διευθυντές, εκπαιδευτικοί και γονείς, ζητούν από τον ΕΟΔΥ και τις διευθύνσεις πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, να υπάρξει μέριμνα για κινητή μονάδα τεστ κορωνοϊού, απευθείας στα σχολεία, ειδικά σε όσα υπάρχει έξαρση.
Υγειονομικοί διαμαρτύρονται ότι σε περιπτώσεις έχει παρερμηνευθεί η οδηγία που δόθηκε στα σχολεία και ότι ζητούνται πολύ περισσότερα ράπιντ τεστ απ’ όσα προβλέπεται.
Επίσης, είναι σημαντικό να δημιουργηθεί γενικά για τις ανάγκες του Κέντρου Υγείας Αλμυρού, ένα μεγάλο στέγαστρο, ώστε τουλάχιστον να μη πηγαίνουμε οι πολίτες του Αλμυρού για εξέταση κορωνοϊού και να “φεύγουμε με κρύωμα ή πνευμονία….” όπως καταγγέλλει συμπολίτης μας σε δημοσιογράφο του e-almyros.gr.
Το προσωπικό του Κέντρου Υγείας δίνει αδιάκοπη μάχη για την εξυπηρέτηση των πολιτών. Αυτές τις μέρες χρειάζεται ενίσχυση ανθρώπινου δυναμικού και αναλώσιμων από την πολιτεία, όπως και την κατανόησή μας.