• 5 Απριλίου, 2020

Συμβουλές και ένα δώρο στους πελάτες μας του «Λαού» και του e-almyros.gr

Συμβουλές και ένα δώρο στους πελάτες μας του «Λαού» και του e-almyros.gr

Από εμάς, στο «Λαό» και το e-almyros.gr

για τους πελάτες μας

Συμβουλές…

Η επικοινωνία μιας επιχείρησης με τους πελάτης της, η εξωστρέφειά της, δεν πρέπει να σταματάει ποτέ. Σήμερα περισσότερο παρά ποτέ, δίνονται πολλά όπλα σ’ αυτή τη μάχη της καθημερινής ή τουλάχιστον συχνής επικοινωνίας.

Αυτό που σας προτείνουμε, δεν είναι να προσπαθήσετε να πουλήσετε (εκτός και αν διαθέτετε e-shop, ή η επιχείρησή σας δεν έχει κλείσει λόγω των περιοριστικών μέτρων).

Αυτό που σας προτείνουμε είναι να παραμείνετε με παροχές και με υπενθυμίσεις, ενεργοί στους πελάτες σας, ώστε όταν θα επιστρέψουμε στις θέσεις μας, να συνεχίσουμε από εκεί που αφήσαμε τη δουλειά μας εφόσον η εξωστρέφειά μας δεν σταμάτησε ποτέ.

Τι μπορούμε να κάνουμε:

  • Αν χρησιμοποιούσατε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, να συνεχίσετε να το κάνετε.
  • Αν δεν είχατε σελίδα ή ομάδα στο facebook και το Instagram είναι ο καλύτερος καιρός να αναπτύξετε μια σελίδα για την επιχείρησή σας. Οι περισσότεροι χρήστες είναι on-line για να περάσουν όσο πιο εύκολα γίνεται το lock-down.
  • Αν στέλνατε, newsletter, e-mail, μπορείτε να το κάνετε και τώρα, με κείμενα όπως περιγράφονται παρακάτω.
  • Αν δεν έχετε οργανώσει ενημερωτικά e-mail, είναι ο καιρός να φτιάξετε την ηλεκτρονική σας ατζέντα, να ζητήσετε την αποδοχή τους από τους πελάτες σας και να αρχίσετε μια σταθερή επικοινωνία.
  • Αν η δουλειά σας είναι συμβουλευτικού περιεχομένου, ή έχει να κάνει με ευρύ φάσμα άλλων επαγγελματιών, θα βοηθούσε πολύ στην εξωστρέφειά σας, να επικοινωνήσετε με προμηθευτές και πελάτες με ένα τηλεφώνημα, να ακούσετε την δική τους ιστορία εν μέσω lock-down, αλλά και να συζητήσετε ιδέες και λύσεις μετά την επιστροφή στις δουλειές μας.

Τι τους λέμε…

Σίγουρα για όσους τρόπους επικοινωνίας αναφέρουμε, το περιεχόμενο της επικοινωνίας πρέπει να αλλάξει. Για παράδειγμα, δεν μπορούμε να μιλάμε για προσφορές και να προσπαθούμε να πουλήσουμε. Έτσι θα κερδίζαμε μόνο την αγανάκτησή τους.

Μπορούμε όμως να τους δώσουμε συμβουλές σχετικές με ό,τι προωθούμε και πουλάμε, να παρουσιάσουμε με ένα πιο παιχνιδιάρικο τρόπο τα προϊόντα μας, να διενεργήσουμε διαγωνισμούς, να κάνουμε μια αναδρομή στη συνεργασία μας, ευχαριστώντας τους, να θυμίσουμε παλιές μας ενέργειες, να προωθήσουμε ένα ιστορικό της επιχείρησής μας με τα κατορθώματά μας, με έναν ξεκούραστο όμως τρόπο.

Το δώρο μας

Εφαρμόζουμε και εμείς όσα σας προτείνουμε…

Γι ‘αυτό το λόγο, μέχρι και το τέλος του lock-down, στους πελάτες μας (προσοχή, αποκλειστικά στους πελάτες μας του 2019-2020) προσφέρουμε τη δημιουργία βίντεο, είτε στο χώρο τους, είτε στο στούντιό μας, το οποίο θα αναρτηθεί στο κανάλι μας στο youtube και θα προωθηθεί και με κείμενο από το e-almyros.gr και την εφημερίδα μας Λαός του Αλμυρού και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που διαθέτουμε.

Το δώρο ισχύει και για όσες επιχειρήσεις δεν έκλεισαν και είναι πελάτες μας.

Το βίντεο θα μπορούσε να είναι συμβουλές σας προς τους πελάτες σας, π.χ. αν έχετε κατάστημα ρούχων, πως διαλέγω μήκος φούστας-φορέματος, ανάλογα με το σωματότυπό μου, ή αν έχετε κατάστημα ηλεκτρικών, πως επιλέγω το καλύτερο σύστημα θέρμανσης για τον χώρο μου κτλ…

Θα μπορούσε να είναι βίντεο, με το οποίο δείχνετε μέρος της δουλειάς σας (ώστε να δημιουργήσετε την …όρεξη στους πελάτες σας και για συνέχεια) ή και τρόπους που προτείνετε στους πελάτες σας να απασχοληθούν κατά τον εγκλεισμό λόγω κορωνοιού.

Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας στο 697255190, για να συζητήσουμε τη δημιουργία του δικού σας βίντεο.

Επισημαίνουμε, δεν χρεώνεται, είναι ένα δώρο, από εμάς, για εσάς!

Πάντα μπορούμε λοιπόν να κάνουμε κάτι… Δεν είμαστε στο συννεφάκι μας… Η κατάσταση είναι όντως σοβαρή… Δεν μένουμε όμως άπραγοι. Προσπαθούμε και επιχειρούμε όπως πάντα…

Ευχαριστούμε θερμά τους πελάτες μας, για την προτίμηση και στήριξή τους, όλα αυτά τα χρόνια. Συνεχίζουμε…