• 6 Ιουνίου, 2018

Η εκδήλωση του Ερυθρού Σταυρού με θέμα την πρόληψη καρδιαγγειακών νοσημάτων

Η εκδήλωση του Ερυθρού Σταυρού με θέμα την πρόληψη καρδιαγγειακών νοσημάτων

Το απόγευμα της Δευτέρας 4 Ιουνίου 2018, πραγματοποιήθηκε η απογευματινή εκδήλωση του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού, στο κέντρο Αρχοντικό του Δάσους Κουρί.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης πραγματοποιήθηκε και ομιλία με θέμα: «Πρόληψη καρδιαγγειακών νοσημάτων – Βασικές συμβουλές». Η καρδιολόγος κα Πατρίτσια Πίρας – Λασκαρίδου ήταν η βασική ομιλήτρια. Η προσέλευση του κοινού ήταν μεγάλη καθώς πρόκειται για ένα θέμα που αφορά όλους μας.

Μετά το πέρας της παρουσίασης, το κοινό είχε την ευκαιρία να εκφράσει τις απορίες του με την κα Πίρας να δίνει απαντήσεις και πολύτιμες συμβουλές.


Σχετικά Άρθρα

Νέο δ.σ. στο Περιφερειακό Τμήμα  Αλμυρού του Ερυθρού Σταυρού

Νέο δ.σ. στο Περιφερειακό Τμήμα Αλμυρού του Ερυθρού Σταυρού

Συνήλθαν για συγκρότηση σε σώμα  τα εκλεγμένα μέλη του Περιφερειακού Τμήματος του Ελληνικού Ερυθρού Αλμυρού έπειτα…
Δράση του Ερυθρού Σταυρού στην κεντρική πλατεία Αλμυρού

Δράση του Ερυθρού Σταυρού στην κεντρική πλατεία Αλμυρού

H 8η Μαΐου, έχει καθιερωθεί και εορτάζεται ως Παγκόσμια Ημέρα Ερυθρού Σταυρού & Ερυθράς Ημισελήνου (ΕΣ/ΕΗ),…
Από τους «αλχημιστές» των δασών, στα σύγχρονα αποστακτήρια της Θεσσαλικής γης

Από τους «αλχημιστές» των δασών, στα σύγχρονα αποστακτήρια της Θεσσαλικής γης

Η σοφία της υπαίθρου συνδέθηκε με τη σύγχρονη επιστημονική γνώση και απέδειξαν πως ότι η ποιότητα…