• 22 Ιουλίου, 2015

Αποπνικτική η ατμόσφαιρα από λύματα των σφαγείων στον Περιφερειακό

Αποπνικτική η ατμόσφαιρα από λύματα των σφαγείων στον Περιφερειακό

Σήμερα το πρωί, Τετάρτη 22 Ιουλίου, περίπου στις 9:00, όχημα του Δήμου Αλμυρού που μετέφερε λύματα των σφαγείων, φαίνεται πως είχε διαρροή από πόρτα που δεν είχε κλείσει καλά και κατά μήκος του περιφερειακού στην πορεία του προς τον ΣΜΑ άδειασε το περιεχόμενό του.

Η ζέστη και η απεχθέστατη δυσοσμία των λυμάτων, έχει καταστήσει αποπνικτική την ατμόσφαιρα στην γύρω περιοχή.

Ένα όχημα του  Δήμου και 2 οχήματα της πυροσβεστικής με πλύσεις του οδοστρώματος προσπαθούν να μετριάσουν την κατάσταση, πράγμα δύσκολο, αφού η απόσταση είναι μεγάλη.

Μιλήσαμε με τον αρμόδιο Αντιδήμαρχο Μιχαήλ Μακρή, ο οποίος μας είπε ότι η συνήθης διαδρομή δεν είναι μέσα από τη πόλη και σε άσφαλτο, διαδικασία που θα φροντίσει να τηρείται απαρέγκλιτα εφεξής.

 


Σχετικά Άρθρα

Ο Σ. Σαβελίδης ενημέρωσε την Ζ. Μακρή για θέματα παιδείας και ζήτησε συνεργασία για καλλιτεχνικό σχολείο

Ο Σ. Σαβελίδης ενημέρωσε την Ζ. Μακρή για θέματα παιδείας και ζήτησε συνεργασία για καλλιτεχνικό σχολείο

Στο πλαίσιο των τακτικών συναντήσεων και της συνεχούς συνεργασίας της βουλευτή Μαγνησίας Ζέττας Μ. Μακρή,-συνεργασίας που…
Ο πρώτος λαγοκέφαλος στον Παγασητικό πιάστηκε στο Πηγάδι Πτελεού

Ο πρώτος λαγοκέφαλος στον Παγασητικό πιάστηκε στο Πηγάδι Πτελεού

Οι λαγοκέφαλοι εμφανίστηκαν και στον Παγασητικό! Και μάλιστα ο πρώτος πιάστηκε στα δίχτυα του κου Γιώργου…
Με μεγάλη επιτυχία το αφιέρωμα των Ρεμπετών στον Γιάννη Παπαϊωάννου – φωτορεπορτάζ

Με μεγάλη επιτυχία το αφιέρωμα των Ρεμπετών στον Γιάννη Παπαϊωάννου – φωτορεπορτάζ

Η ρεμπέτικη συνάντηση για το αφιέρωμα στον Γιάννη Παπαϊωάννου στέφθηκε με επιτυχία καθώς ο προαύλιος χώρος…