• 22 Ιουλίου, 2015

Αποπνικτική η ατμόσφαιρα από λύματα των σφαγείων στον Περιφερειακό

Αποπνικτική η ατμόσφαιρα από λύματα των σφαγείων στον Περιφερειακό

Σήμερα το πρωί, Τετάρτη 22 Ιουλίου, περίπου στις 9:00, όχημα του Δήμου Αλμυρού που μετέφερε λύματα των σφαγείων, φαίνεται πως είχε διαρροή από πόρτα που δεν είχε κλείσει καλά και κατά μήκος του περιφερειακού στην πορεία του προς τον ΣΜΑ άδειασε το περιεχόμενό του.

Η ζέστη και η απεχθέστατη δυσοσμία των λυμάτων, έχει καταστήσει αποπνικτική την ατμόσφαιρα στην γύρω περιοχή.

Ένα όχημα του  Δήμου και 2 οχήματα της πυροσβεστικής με πλύσεις του οδοστρώματος προσπαθούν να μετριάσουν την κατάσταση, πράγμα δύσκολο, αφού η απόσταση είναι μεγάλη.

Μιλήσαμε με τον αρμόδιο Αντιδήμαρχο Μιχαήλ Μακρή, ο οποίος μας είπε ότι η συνήθης διαδρομή δεν είναι μέσα από τη πόλη και σε άσφαλτο, διαδικασία που θα φροντίσει να τηρείται απαρέγκλιτα εφεξής.

 


Σχετικά Άρθρα

Στο τελικό στάδιο υλοποίησης το έργο ανάδειξης των 14 διαδρομών στην Όθρυ

Στο τελικό στάδιο υλοποίησης το έργο ανάδειξης των 14 διαδρομών στην Όθρυ

Πραγματοποιείται ο καθαρισμός και η σηματοδότηση των μονοπατιών, τοποθετήθηκαν κιόσκια και παρατηρητήρια Στο τελικό στάδιο υλοποίησης…
Ετήσιο Μνημόσυνο Ανέστη Κλωνή

Ετήσιο Μνημόσυνο Ανέστη Κλωνή

Την Κυριακή 28 Ιουνίου τελείται το ετήσιο μνημόσυνο του Ανέστη Κλωνή.
Αναπαράσταση Σαρακατσάνικου Καραβανιού

Αναπαράσταση Σαρακατσάνικου Καραβανιού

Το Σαρακατσάνικο Καραβάνι όπως πραγματικά ήταν… Ακολουθεί δελτίο Τύπου της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Συλλόγων Σαρακατσαναίων:Όλοι μάς έχουμε…