Είναι τρελοί αυτοί στον Άθλο… Χειροπέδες στον Δήμαρχο;
Σε εξέλιξη βρίσκεται ο αποκριάτικος χορός του Άθλου.
Και φέτος, οι μικροί αθλητές και οι φίλοι του Άθλου ξεφαντώνουν. Χάριν, αποκριάς, βάλαμε χειροπέδες στον Δήμαρχο Αλμυρού. Δέχθηκε το πείραγμά μας αβίαστα και ευχήθηκε τα καλύτερα για την ομάδα του Άθλου.