• 2 Φεβρουαρίου, 2013

Το Λύκειο Ελληνίδων έκοψε τη πίτα του στο κατάμεστο Αρχοντικό (video)

Το Λύκειο Ελληνίδων έκοψε τη πίτα του στο κατάμεστο Αρχοντικό (video)

Ούτε σκαμπώ, ελεύθερο, για τους φίλους του Λυκείου Ελληνίδων, στην κοπή πίτας, σήμερα, απόγευμα Σαββάτου, 2 Φεβρουαρίου.

Τα χορευτικά τμήματα του Παραρτήματος Αλμυρού, ξεκινώντας από το παιδικό, μας παρουσίασαν χορούς απ’ όλη την Ελλάδα, με κέφι και καμάρι, αφήνοντας τους δασκάλους και τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου πολύ ικανοποιημένα.

Στα βίντεο που ακολουθούν θα δείτε τους χαιρετισμούς αλλά και την παρουσίαση των χορών. Αφήνουμε την εικόνα να “μιλήσει” και τα σχόλια σε ‘σας.

 


Σχετικά Άρθρα

Σε ποιες περιοχές της Μαγνησίας θα γίνει δακοκτονία

Σε ποιες περιοχές της Μαγνησίας θα γίνει δακοκτονία

Η Διεύθυνση Αγροτικής Οικονομίας των Π.Ε. Μαγνησίας και Σποράδων ως αρμόδια Υπηρεσία για τη διαχείριση και…
Άγρια Θάλασσα: 2ο μέρος από την Ελευθερία Καλογνωμά

Άγρια Θάλασσα: 2ο μέρος από την Ελευθερία Καλογνωμά

«Όταν φτάνεις στο σημείο να αναιρέσεις τη ζωή σου, τότε μάλλον αυτή ήταν μια ζωή που…
Το ΓΕΛ Αλμυρού ζητά φωτογραφικό υλικό για τα 50 χρόνια από την ίδρυσή του

Το ΓΕΛ Αλμυρού ζητά φωτογραφικό υλικό για τα 50 χρόνια από την ίδρυσή του

Με αφορμή τη συμπλήρωση των 50 χρόνων από την ίδρυση του Γενικού Λυκείου Αλμυρού, η Διευθύντρια…