• 9 Σεπτεμβρίου, 2012

Γ.Σ.Α.: Εύκολα στην επόμενη φάση του Κυπέλλου

Με όμορφο ποδόσφαιρο στο πρώτο ημίχρονο (όπου πέτυχε και τα δύο τέρματα) και με σβησμένες …μηχανές στην επανάληψη, οι “γαλανόλευκοι” δεν ίδρωσαν από την αντίσταση που προέβαλε η Α.Ε. 2002, παρά μόνο απο την υψηλή θερμοκρασία που επικρατούσε στον Αλμυρό.

Έτσι οι αλμυριώτες πήραν το εισιτήριο της πρόκρισης στο δεύτερο γύρο του Κυπέλλου και πλέον συγκεντρώνονται στο παιχνίδι πρωταθλήματος της ερχόμενης Κυριακής με αντίπαλο τον Θησέα.

Στο πρώτο 45λεπτο, το σύνολο του Θοδωρή Ανδρουτσόπουλου απέδωσε όμορφο ποδόσφαιρο, μπροστά σε αρκετές δεκάδες φιλάθλους της περιοχής, που αναγκάστηκαν πολλές φορές να χειροκροτήσουν τις ωραίες ενέργειες των παικτών του Γ.Σ.Α. Δεν είναι υπερβολή να πούμε ότι στο πρώτο ημίχρονο οι ευκαιρίες δημιουργούνταν με …καταιγιστικό ρυθμό και με πεντάλεπτη συχνότητα.

Το πρώτο γκολ της χρονιάς πέτυχε ο Αλέκος Αραπίτσας στο 7ο λεπτό, με δυνατό συρτό σουτ έξω απο τη μεγάλη περιοχή, με τη μπάλα να περνάει μέσα από τα χέρια του αντίπαλου τερματοφύλακα. Δέκα λεπτά αργότερα, ο ιδιαίτερα κινητικός Μπούση πέτυχε γκολ, μετά απο διεκδίκηση της μπάλας με αντίπαλο αμυντικό, αλλά ο βοηθός διαιτητή τον υπέδειξε off side. Στο εικοστό λεπτό, ο Στέλιος Τσιάτσιος -από αριστερά- ξεπέρασε τον προσωπικό του αντίπαλο με περίτεχνη ενέργεια, έβγαλε τη σέντρα στην “καρδιά” της αντίπαλης άμυνας, έγινε αποδέκτης ο Πλασταράς, αλλά το σουτ που επιχείρησε από πλεονεκτική θέση ήταν ασθενικό και εύκολα ο τερματοφύλακας μπλόκαρε.

Στο 25 λεπτό, ο Γ.Σ.Α.  κέρδισε κόρνερ, ο Αραπίτσας άλλαξε γρήγορα με τον Νικηφοράκη, με τον τελευταίο να επιχειρεί τη σέντρα στο πίσω δοκάρι, με τον Πλαβό να σηκώνεται πιο ψηλά απ’ όλους, αλλά δεν βρήκε καλά τη μπάλα με το κεφάλι και πέρασε άουτ.

Δύο λεπτά αργότερα ο Βούλγαρης έκανε το “ένα-δύο” με τον Αραπίτσα, με τον πρώτο να μπάινει απο δεξιά, δοκίμασε περίτεχνο “σκαφτό” σουτ, απέκρουσε αδύναμα ο τερματοφύλακας, με τους αμυντικούς να διώχνουν.

Στο ημίωρο ο Γ.Σ.Α. διπλασίασε τα τέρματά του με τον νεαρό Μπούση, που προήλθε μετά απο ωραίο συνδυασμό΄των Νικηφοράκη και Αραπίτσα, με τον τελευταίο να τροφοδοτεί με κάθετη πάσα τον πρώην επιθετικό των Μυρμιδόνων και με ωραίο πλασέ στην κίνηση παραβίασε την εστία της Α.Ε. 2002 για δεύτερη φορά.

Η πρώτη καλά φάση για τους φιλοξενούμενους σημειώθηκε στο πέντε λεπτό της επανάληψης, αλλά ο Θεοδωρίδης σωστά τοποθετημένος απέναντι στον αντίπαλο επιθετικό έπεσε στη δεξιά του γωνία, παραχωρώντας κόρνερ.

Στο δεύτερο ημίχρονο οι παίκτες του Θοδωρή Ανδρουτσόπουλο έδειξαν ότι δεν τους χαρακτηρίζει ο αλτρουισμός στην επίθεση, με αποτέλεσμα να μην υπάρχει το επιθυμητό αποτέλεσμα της επίτευξης κι άλλων τερμάτων, ενώ δεν ήταν και τόσο εύστοχοι στην τελική προσπάθεια.

Γ.Σ.Α.: Θεοδωρίδης, Φαράντος, Νικηφοράκης (70 Μπούρχας), Πλαβός, Ελευθερίου, Β. Τσιάτσιος, Σ. Τσιάτσιος (60 Κλουκουτάρας), Βούλγαρης, Μπούση, Αραπίτσας, Πλασταράς (65 Δημητριάδης).


Σχετικά Άρθρα

Βραδιά αστρονομίας στις λίμνες Ζερέλια

Βραδιά αστρονομίας στις λίμνες Ζερέλια

Η Εταιρεία Αστρονομίας και Διαστήματος και ο Δήμος Αλμυρού διοργανώνουν Βραδιά Αστρονομίας την Παρασκευή 26 Ιουνίου…
Με Βαγγέλη Επίσκοπο οι Μυρμηδόνες της νέας σεζόν

Με Βαγγέλη Επίσκοπο οι Μυρμηδόνες της νέας σεζόν

Δεκαοκτώ χρόνια μετά, ο Βαγγέλης Επίσκοπος επιστρέφει στον σύλλογο του Πλατάνου! Όπως έγινε γνωστό, από σήμερα…
Αναβίωση του Κλήδονα στη Νέα Αγχίαλο

Αναβίωση του Κλήδονα στη Νέα Αγχίαλο

Ο Σύλλογος Γυναικών Νέας Αγχιάλου διοργανώνει και φέτος την καθιερωμένη εκδήλωση αναβίωσης του παραδοσιακού εθίμου του…