Κολυνδρίνη προς Κουρουμπλή: SOS για τα Κέντρα Υγείας Ν. Μαγνησίας
Δημοσιεύουμε επιστολή της Αντιπεριφερειάρχη Δωροθέας Κολυνδρίνη, σχετικά με την υποστελέχωση των Κέντρων Υγείας Ν. Μαγνησίας προς τον Υπουργό Υγείας κ. Κουρουμπλή Παναγιώτη. Αξιότιµε κύριε Υπουργέ, Με το παρόν θα ήθελα
Περισσότερα

