• 15 Απριλίου, 2013

«Μοτοσυκλετώντας χαίρομαι»

«Μοτοσυκλετώντας χαίρομαι»

Ο Διευθυντής και ο Σύλλογος Διδασκόντων του 1ου Επαγγελματικού Λυκείου Αλμυρού, διοργανώνουν εκδήλωση για την Οδική Ασφάλεια με θέμα «Μοτοσυκλετώντας χαίρομαι» και θα πραγματοποιηθεί στο αμφιθέατρο του σχολείου, αύριο Τρίτη, 16 Απριλίου 2013, στις 11:25 το πρωί.

Η εκδήλωση γίνεται σε συνεργασία με την Μοτοσυκλετιστική Λέσχη Βόλου (ΜΟΤΟ.ΛΕ.Β.) από πιστοποιημένους επιμορφωτές της Μοτοθέσις-ΜΟΤΟΕ.


Σχετικά Άρθρα

Βαγγέλης Χατζηκυριάκος: Διαχείριση εκατομμυρίων σε λανθασμένη κατεύθυνση

Βαγγέλης Χατζηκυριάκος: Διαχείριση εκατομμυρίων σε λανθασμένη κατεύθυνση

Από τον επικεφαλής της δημοτικής παράταξης “Δημοτική Πρωτοβουλία” Βαγγέλη Χατζηκυριάκο λάβαμε και δημοσιεύουμε την ακόλουθη ανακοίνωση…
Μουσικό ταξίδι στον χρόνο από τους μαθητές του Δημοτικού Ωδείου

Μουσικό ταξίδι στον χρόνο από τους μαθητές του Δημοτικού Ωδείου

Το βράδυ της Δευτέρας 22 Ιουνίου πραγματοποιήθηκε η ετήσια γιορτή λήξης του Δημοτικού Ωδείου Αλμυρού με…