• 27 Φεβρουαρίου, 2013

Η κοπή πίτας του Συλλόγου Καθηγητών Λυκείου Ν. Αγχιάλου

Η κοπή πίτας του Συλλόγου Καθηγητών Λυκείου Ν. Αγχιάλου

Την πρωτοχρονιάτικη πίτα έκοψε πριν από μερικές ημέρες ο Σύλλογος καθηγητών του Γενικού Λυκείου Ν. Αγχιάλου, σε βραδινή συνεστίαση που έγινε στο κέντρο “Κωμειδύλλιο” στο Βόλο.

Την πίτα έκοψε η Διευθύντρια του Λυκείου Αγγελική Μαγκλάρα, ενώ το φλουρί έτυχε στη καθηγήτρια Μαρία Λάμπρου.

Ακολούθησε διασκέδαση με ζωντανή μουσική μέχρι τις πρωινές ώρες.


Σχετικά Άρθρα

Ο Σ. Σαβελίδης ενημέρωσε την Ζ. Μακρή για θέματα παιδείας και ζήτησε συνεργασία για καλλιτεχνικό σχολείο

Ο Σ. Σαβελίδης ενημέρωσε την Ζ. Μακρή για θέματα παιδείας και ζήτησε συνεργασία για καλλιτεχνικό σχολείο

Στο πλαίσιο των τακτικών συναντήσεων και της συνεχούς συνεργασίας της βουλευτή Μαγνησίας Ζέττας Μ. Μακρή,-συνεργασίας που…
Ο πρώτος λαγοκέφαλος στον Παγασητικό πιάστηκε στο Πηγάδι Πτελεού

Ο πρώτος λαγοκέφαλος στον Παγασητικό πιάστηκε στο Πηγάδι Πτελεού

Οι λαγοκέφαλοι εμφανίστηκαν και στον Παγασητικό! Και μάλιστα ο πρώτος πιάστηκε στα δίχτυα του κου Γιώργου…
Με μεγάλη επιτυχία το αφιέρωμα των Ρεμπετών στον Γιάννη Παπαϊωάννου – φωτορεπορτάζ

Με μεγάλη επιτυχία το αφιέρωμα των Ρεμπετών στον Γιάννη Παπαϊωάννου – φωτορεπορτάζ

Η ρεμπέτικη συνάντηση για το αφιέρωμα στον Γιάννη Παπαϊωάννου στέφθηκε με επιτυχία καθώς ο προαύλιος χώρος…