• 5 Οκτωβρίου, 2015

Φωτορεπορτάζ: Ημέρα Αθλητισμού για τα σχολεία

Φωτορεπορτάζ: Ημέρα Αθλητισμού για τα σχολεία

Ημέρα αθλητικών δραστηριοτήτων για δεύτερη χρονιά σε όλα τα σχολεία. Το Υπουργείο Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων θεσμοθέτησε την Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού την πρώτη Δευτέρα του Οκτωβρίου κάθε σχολικού έτους, η οποία για το τρέχον σχολικό έτος είναι σήμερα 5 Οκτωβρίου 2015 και έχει θεματικό άξονα: «Σχολικός Αθλητισμός – Συμμετέχω και μαθαίνω τα Ολυμπιακά Ιδεώδη μέσα από τα Ολυμπιακά και τα Παραολυμπιακά Αθλήματα».

Έτσι, στα σχολεία του Αλμυρού σήμερα, οι μαθητές απόλαυσαν σε μια ηλιόλουστη μέρα, ώρες δημιουργικής απασχόλησης, παιχνιδιού και αθλητισμού, όπως θα δείτε και στο φωτορεπορτάζ της Αποστολίας Χατζηγεωργίου.

 

 

Ενδεικτικά, το πρόγραμμα της 2ης «Πανελλήνιας Ημέρας Σχολικού Αθλητισμού» περιλαμβάνει: Αθλητικές δραστηριότητες, κινητικές δραστηριότητες, παιχνίδια, χορό, αθλήματα κλπ. ανάλογα με την ηλικία των μαθητών/τριών και τις υποδομές του σχολείου. Οι δράσεις της ημέρας αυτής  αναδεικνύουν, από την αρχή της σχολικής χρονιάς, την κοινωνική διάσταση, τη φιλοσοφία και τη δυναμική του Σχολικού Αθλητισμού. Οι κινητικές δράσεις που περιγράφονται στην προηγούμενη παράγραφο εμπλουτίζονται και συνδυάζονται με (μέρος ή το σύνολο από) τα παρακάτω: Προβολές ταινιών συναφούς θεματολογίας και διαδραστική συζήτηση -αναστοχασμός. Επεξεργασία και συζήτηση για την έννοια του Ολυμπισμού, τα ιδεώδη και τις αξίες του, καθώς τα Ολυμπιακά και Παραολυμπιακά αθλήματα κ.ά. μέσα από μικρά κείμενα, βίντεο, τίτλους αθλητικών εφημερίδων, βιογραφίες αθλητών κλπ. Καλλιτεχνική – εικαστική – μουσική δημιουργία με συναφή θεματολογία (π.χ. δημιουργία αφίσας, πανό, κολάζ κλπ.).

Οι παραπάνω δράσεις υλοποιούνται, κυλιόμενα καθ’ όλη τη διάρκεια του ωραρίου, από όλη τη σχολική κοινότητα, με τη συμμετοχή του συνόλου των μαθητών και των εκπαιδευτικών της σχολικής μονάδας, μετά από κατάλληλο σχεδιασμό και προετοιμασία. Η διάχυση των δράσεων της ημέρας μπορεί να επιτευχθεί, μέσω παραγόμενου υλικού, τοπικά ή ευρύτερα, με διάφορους τρόπους (π.χ. πανό, κολάζ κλπ. στις εισόδους ή σε άλλα ευδιάκριτα σημεία της σχολικής εγκατάστασης ή σε άλλα σημεία της ευρύτερης περιοχής, αρθρογραφία σε ΜΜΕ σχετικά με τις δράσεις που υλοποιήθηκαν κλπ.).

 

 


Σχετικά Άρθρα

Άσκηση αντιμετώπισης πλημμυρικών φαινομένων πραγματοποιήθηκε στην Περιφέρεια Θεσσαλίας

Άσκηση αντιμετώπισης πλημμυρικών φαινομένων πραγματοποιήθηκε στην Περιφέρεια Θεσσαλίας

Άσκηση αντιμετώπισης πλημμυρικών φαινομένων μεγάλης έκτασης με την κωδική ονομασία “ΝΩΕ 2024” πραγματοποιήθηκε στο Κέντρο Συντονισμού…
Ο Δ. Κουρέτας ζητά στήριξη των πληγέντων κτηνοτρόφων της Περιφέρειας Θεσσαλίας από την πανώλη

Ο Δ. Κουρέτας ζητά στήριξη των πληγέντων κτηνοτρόφων της Περιφέρειας Θεσσαλίας από την πανώλη

Στήριξη των πληγέντων κτηνοτρόφων της  Περιφέρειας Θεσσαλίας από την πανώλη των Μικρών Μηρυκαστικών, ζητά με επιστολή …