• 15 Αυγούστου, 2015

Ο Μέγας Εσπερινός στον Ι.Ν. Κοιμήσεως της Θεοτόκου στην Ευξεινούπολη

Ο Μέγας Εσπερινός στον Ι.Ν. Κοιμήσεως της Θεοτόκου στην Ευξεινούπολη

Χρόνια Πολλά σε όλους τους εορτάζοντες. Το e-almyros.gr βρέθηκε στον Μέγα Εσπερινό στον Ι.Ν. Κοιμήσεως της Θεοτόκου στην Ευξεινούπολη, χθες 14 Αυγούστου, απ’ όπου και το φωτορεπορτάζ.

 


Σχετικά Άρθρα

Στο τελικό στάδιο υλοποίησης το έργο ανάδειξης των 14 διαδρομών στην Όθρυ

Στο τελικό στάδιο υλοποίησης το έργο ανάδειξης των 14 διαδρομών στην Όθρυ

Πραγματοποιείται ο καθαρισμός και η σηματοδότηση των μονοπατιών, τοποθετήθηκαν κιόσκια και παρατηρητήρια Στο τελικό στάδιο υλοποίησης…
Ετήσιο Μνημόσυνο Ανέστη Κλωνή

Ετήσιο Μνημόσυνο Ανέστη Κλωνή

Την Κυριακή 28 Ιουνίου τελείται το ετήσιο μνημόσυνο του Ανέστη Κλωνή.
Αναπαράσταση Σαρακατσάνικου Καραβανιού

Αναπαράσταση Σαρακατσάνικου Καραβανιού

Το Σαρακατσάνικο Καραβάνι όπως πραγματικά ήταν… Ακολουθεί δελτίο Τύπου της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Συλλόγων Σαρακατσαναίων:Όλοι μάς έχουμε…