Οι φορείς της Ευξεινούπολης υπό την αιγίδα της Κοινότητας σας καλούν σε γλέντι 14 και 15 Αυγούστου

Οι φορείς της Ευξεινούπολης υπό την αιγίδα της Κοινότητας σας καλούν σε γλέντι 14 και 15 Αυγούστου

Υπό την αιγίδα της Κοινότητας Ευξεινουπόλεως, οι Σύλλογοι Σαρακατσαναίων, Ανατολικορωμυλιωτών, Πολιτιστικός Ευξεινούπολης και η Α.Ε. της Δήμητρας σας καλούν να γλεντήσουμε σήμερα Παρασκευή 14 Αυγούστου μετά την εκκλησία με την ορχήστρα του Σάκη Βουλτσίδη και σε παραδοσιακούς ήχους, ενώ το Σάββατο 15 Αυγούστου τα χορευτικά τμήματα των Συλλόγων θα ανοίξουν τη βραδιά με παραδοσιακούς χορούς και η ίδια ορχήστρα θα παρουσιάσει λαϊκό πρόγραμμα.

Ο Πρόεδρος Δημοτικής Κοινότητας Ευξεινουπόλεως

Αργύρης Τέφογλου

 


Σχετικά Άρθρα

Στο τελικό στάδιο υλοποίησης το έργο ανάδειξης των 14 διαδρομών στην Όθρυ

Στο τελικό στάδιο υλοποίησης το έργο ανάδειξης των 14 διαδρομών στην Όθρυ

Πραγματοποιείται ο καθαρισμός και η σηματοδότηση των μονοπατιών, τοποθετήθηκαν κιόσκια και παρατηρητήρια Στο τελικό στάδιο υλοποίησης…
Ετήσιο Μνημόσυνο Ανέστη Κλωνή

Ετήσιο Μνημόσυνο Ανέστη Κλωνή

Την Κυριακή 28 Ιουνίου τελείται το ετήσιο μνημόσυνο του Ανέστη Κλωνή.
Αναπαράσταση Σαρακατσάνικου Καραβανιού

Αναπαράσταση Σαρακατσάνικου Καραβανιού

Το Σαρακατσάνικο Καραβάνι όπως πραγματικά ήταν… Ακολουθεί δελτίο Τύπου της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Συλλόγων Σαρακατσαναίων:Όλοι μάς έχουμε…