• 7 Σεπτεμβρίου, 2014

Ολοκληρώθηκαν οι δημαιρεσίες της νέας Δημοτικής Αρχής (video, φωτο)

Ολοκληρώθηκαν οι δημαιρεσίες της νέας Δημοτικής Αρχής (video, φωτο)

Την πρώτη του συνεδρίαση με τη νέα σύνθεσή του πραγματοποίησε σήμερα Κυριακή 7 Σεπτεμβρίου 2014 στις 11 το πρωί, το Δημοτικό Συμβούλιο Αλμυρού, όπου διενεργήθηκαν οι καθιερωμένες δημαιρεσίες.

Αρχικά ο νέος Δήμαρχος στο καλωσόρισμά του, τόνισε μεταξύ άλλων πως “πιστεύουμε στη συνδιοίκηση, είμαστε ενάντιοι στο πνεύμα αλαζονείας. Δεν είναι ντροπή να δεχθούμε τις προτάσεις σας, αλλά ούτε τα λάθη μας.” Ζητώντας το λόγο ο απελθών δήμαρχος Χατζηκυριάκος Ευάγγελος, ευχήθηκε καλή δύναμη και δεσμεύθηκε ότι “θα βοηθήσουμε με την εμπειρία και δράση μας”. Ο νέος πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου, δεν παρέλειψε να προτρέψει τους δημοτικούς αλλά και τοπικούς συμβούλους, στην τυπικότητά τους και στον απαιτούμενο σεβασμό προς τις διεργασίες του δημοτικού συμβουλίου και να υπενθυμίσει κανόνες του. Τέλος συνεχάρη την Μαρία Σταυραντώνη για την εκλογή της, τη μοναδική γυναικεία συμμετοχή στο δημοτικό συμβούλιο μετά από οκτώ χρόνια.

Στη πρώτη διαβούλευση έγινε η εκλογή των μελών:

– του Προεδρείου του Δημοτικού Συμβουλίου: Καλλές Νίκος, Πρόεδρος, Γεωργιάδης Παναγιώτης, Αντιπρόεδρος, Γκόβαρης Ευάγγελος, Γραμματέας

– των μελών της Οικονομικής Επιτροπής: Εσερίδης Δημήτριος, Καλατζής Ευάγγελος, Καραγιώργος Αριστείδης, Μακρής Μιχάλης, Ρούσσας Αργύρης, Χατζηκυριάκος Ευαγγελος, Καρακώστας Χρήστος. Αναπληρωματικά μέλη: Βαλαμούτης Κωνσταντίνος, Ζώτος Γεώργιος, Τσόγκας Σάββας, Δαλακούρας Ηλίας, Παπαϊωάννου Γιώργος.

– και της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής: Μακρής Μιχάλης, Νικοβιώτης Κωνσταντίνος, Σταυραντώνη Μαρία, Δημάκης Δημήτριος, Δαλακούρας Ηλίας, Τσαμπίρας Ηλίας, Καρακώστας Χρήστος. Αναπληρωματικά μέλη: Καλατζής Ευάγγελος, Καραγιώργος Άριστείδης, Αραπίτσας Νικόλαος, Βούλγαρης Λεωνίδας, Τσόγκας Σάββας.

– καθώς επίσης η εκλογή εκπροσώπων του Δημοτικού Συμβουλίου Αλμυρού στη Γενική Συνέλευση της Π.Ε.Δ. Θεσσαλίας: Εσερίδης Δημήτριος, Δαλακούρας Ηλίας, Ρούσσας Αργύρης, Χατζηκυριάκος Ευάγγελος.

 

 

Παραθέτουμε τα σχετικά Δελτία Τύπου, περί ορισμού αντιδημάρχων και μεταβίβασης αρμοδιοτήτων αλλά και περί ορισμού εντεταλμένων συμβούλων, όπως τα λάβαμε από το Δήμο Αλμυρού:

 

ΘΕΜΑ: Περί ορισμού Αντιδημάρχων και μεταβίβασης αρμοδιοτήτων.

 

ΑΠΟΦΑΣΗ ΑΡΙΘΜ:90

O Δήμαρχος  Αλμυρού

 

Έχοντας υπόψη: 

  1. Τις διατάξεις του άρθρου 59 του Ν. 3852/2010 <<Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης – Πρόγραμμα Καλλικράτης>>.
  2. Την υπ΄αριθμ: 15150/15-4-2014 απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών «Πρωτοβάθμιοι και Δευτεροβάθμιοι Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης της Χώρας με το Ν. 3852/2010», όπως ισχύει.
  3. Τις διατάξεις της παραγράφου 3ε΄άρθρου 3 του Ν. 4051/2012(Α΄40), αναφορικά με τον ορισμό αντιδημάρχων οι οποίοι δεν θα λαμβάνουν αντιμισθία.
  4. Τα επίσημα πληθυσμιακά δεδομένα της τελευταίας απογραφής έτους 2011 της ΕΣΥΕ για το Δήμο Αλμυρού, σύμφωνα με τα οποία ο πληθυσμός του ανέρχεται στους 18.557 κατοίκους.
  5. Το γεγονός ότι ο Δήμος Αλμυρού έχει τέσσερις (4) Δημοτικές Ενότητες, (2) Δημοτικές Κοινότητες  και δέκα έξι (16) Τοπικές Κοινότητες.
  6. Τον Οργανισμό Εσωτερικών Υπηρεσιών του Δήμου (ΦΕΚ 1930/31-8-2011 τ. Β΄)

ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ

 

Ορίζει τους Αντιδημάρχους του Δήμου Αλμυρού, με θητεία δύομισι  (2,5) ετών, εντός της τρέχουσας δημοτικής περιόδου, δηλαδή για τα έτη από1/9/ 2014 έως 28/2/2017, μεταβιβάζοντας σε αυτούς συγκεκριμένες αρμοδιότητες του, όπως παρακάτω:

 

Α. Ορίζει Αντιδήμαρχο Διοικητικών και Οικονομικών Υπηρεσιών τον Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας κ. Ευάγγελο Καλατζή, στον οποίο παρέχεται αντιμισθία, και του μεταβιβάζει

α. καθ’ ύλην τις παρακάτω αρμοδιότητες:

Την ευθύνη για την εύρυθμη και αποτελεσματική λειτουργία των αρμοδιοτήτων των Διοικητικών και Οικονομικών Υπηρεσιών, αυτών που ασκεί ο Δήμος όπως προβλέπεται ( θέματα υποστήριξης Πολιτικών οργάνων του Δήμου, δημοτικής κατάστασης, ληξιαρχείου, αλλοδαπών, προϋπολογισμού, οικονομικής πληροφόρησης, λογιστηρίου, αποθηκών, προμηθειών, υλικών, εξοπλισμού υπηρεσιών, εσόδων, περιουσίας, ταμείου και Κέντρου Εξυπηρέτησης Πολιτών) και ειδικότερα όπως αυτές περιγράφονται – εξατομικεύονται και αναλύονται στην Ενότητα ΣΤ: ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΄Αρθρο 12 Αρμοδιότητες Δ/νσης Διοικητικών και Οικονομικών Υπηρεσιών.

Επίσης την άσκηση των κατά τόπον αρμοδιοτήτων που αφορούν την Δημοτική Ενότητα Πτελεού ( Τοπική Κοινότητα Πτελεού-Αχιλλείου-Αγίων Θεοδώρων)με τις εξής αρμοδιότητες:

– Υπεύθυνος της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στη δημοτική ενότητα.

– Παρακολουθεί την εξέλιξη των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη δημοτική ενότητα.

– Μεριμνά για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στη δημοτική ενότητα.

– Υπογράφει με εξουσιοδότηση του Δημάρχου, βεβαιώσεις, πιστοπιητικά και λοιπά έγγραφα που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της δημοτικής ενότητας.

– Συνεργάζεται με τους προέδρους των τοπικών κοινοτήτων της δημοτικής κοινότητας και τους εκπροσώπους της τοπικής κοινότητας για την επίλυση των προβλημάτων τους.

Καθώς επίσης:

Την υπογραφή όλων των Βεβαιωτικών καταλόγων και Βεβαιωτικών σημειωμάτων.

– Την υπογραφή των μισθοδοτικών καταστάσεων και των χρηματικών ενταλμάτων πληρωμής των αποδοχών του μόνιμου προσωπικού και του με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου προσωπικού των υπηρεσιών.

– Την εξουσιοδότηση υπογραφής βεβαιώσεων και πιστοποιητικών, την θεώρηση φωτοαντιγράφων, γνησίου υπογραφών, που προβλέπονται από τις κείμενες διατάξεις την νομοθεσίας επι των αρμοδιοτήτων που του μεταβιβάστηκαν.

– Τον έλεγχο του προσωπικού που αντιστοιχεί στα τμήματα αρμοδιότητας του (απουσίες, υπερωρίες, ρεπό).

– Την παράσταση και εκπροσώπηση του Δήμου στα θέματα αρμοδιότητας του ενώπιον Διοικητικών, Φορολογικών, Αστυνομικών, Δικαστικών και Εισαγγελικών Αρχών  και άλλων ασκούντων δημόσια εξουσία ή λειτουργία ή Ανεξάρτητων Αρχών,

– Τα καθήκοντα ληξιάρχου, τα οποία θα ασκεί σε περίπτωση αναπλήρωσης Ληξιάρχων και

– Την αναπλήρωση Δημάρχου για την τέλεση πολιτικών γάμων.

 

Β. Ορίζει Αντιδήμαρχο Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης, το Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας κ. Μακρή Μιχαήλ  και του μεταβιβάζει

α. καθ’ ύλην τις παρακάτω αρμοδιότητες:

Την ευθύνη για την εύρυθμη και αποτελεσματική λειτουργία των αρμοδιοτήτων της Αλιείας, της Ζωϊκής Παραγωγής, της χορήγησης αδειών εμπορικών και γενικών επιχειρηματικών δραστηριοτήτων, των ρυθμίσεων των  εμπορικών δραστηριοτήτων, της  προστασίας του καταναλωτή και θεμάτων απασχόλησης καθώς και των αρμοδιοτήτων διαχείρισης των  κοιμητηρίων.

Όπως αυτές ειδικότερα περιγράφονται-εξατομικεύονται και αναλύονται στην Ενότητα Γ΄: ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ, στο άρθρο 10 Αρμοδιότητες Αυτοτελούς Τμήματος Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης του ΟΕΥ του Δήμου καθώς και στην Ενότητα Γ΄: ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΎ-ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ-ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ- ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ & ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΖΩΉΣ, στο άρθρο 11 του Ο.Ε.Υ. του Δήμου

Επίσης την άσκηση των κατά τόπου αρμοδιοτήτων που αφορούν τη Δημοτική Ενότητα Σούρπης (Τοπικές Κοινότητες Σούρπης, Αμαλιάπολης, Αγ.Τριάδας, Βρύναινας, Δρυμώνα και Αγίου Ιωάννη) , με τις εξής αρμοδιότητες:

– Υπεύθυνος της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στη δημοτική ενότητα.

– Παρακολουθεί την εξέλιξη των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη δημοτική ενότητα.

– Μεριμνά για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στη δημοτική ενότητα.

– Υπογράφει με εξουσιοδότηση του Δημάρχου, βεβαιώσεις, πιστοπιητικά και λοιπά έγγραφα που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της δημοτικής ενότητας.

– Συνεργάζεται με τους προέδρους των τοπικών κοινοτήτων της δημοτικής κοινότητας και τους εκπροσώπους της τοπικής κοινότητας για την επίλυση των προβλημάτων τους.

Καθώς επίσης:

– Την εξουσιοδότηση υπογραφής βεβαιώσεων και πιστοποιητικών, την θεώρηση φωτοαντιγράφων, γνησίου υπογραφών, που προβλέπονται από τις κείμενες διατάξεις την νομοθεσίας επί των αρμοδιοτήτων που του μεταβιβάστηκαν.

– Τον έλεγχο του προσωπικού που αντιστοιχεί στα τμήματα αρμοδιότητας του (απουσίες, υπερωρίες, ρεπό).

– Την παράσταση και εκπροσώπηση του Δήμου στα θέματα αρμοδιότητας τους ενώπιον Διοικητικών, Φορολογικών, Αστυνομικών, Δικαστικών και Εισαγγελικών Αρχών  και άλλων ασκούντων δημόσια εξουσία ή λειτουργία ή Ανεξάρτητων Αρχών,

– Την αναπλήρωση Δημάρχου για την τέλεση πολιτικών γάμων.

 

Γ.  Ορίζει Αντιδήμαρχο Περιβάλλοντος, Πολιτικής Προστασίας, Καθαριότητας & Ανακύκλωσης και Συντήρησης Πρασίνου  το Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας κ. Βαλαμούτη Κων/νο, στον οποίο παρέχεται αντιμισθία, και του μεταβιβάζει

α. καθ’ ύλην τις παρακάτω αρμοδιότητες:

Την ευθύνη για την εύρυθμη και αποτελεσματική λειτουργία των αρμοδιοτήτων των τμημάτων Περιβάλλοντος, Πολιτικής Προστασίας, Καθαριότητας & Ανακύκλωσης και Συντήρησης Πρασίνου, όπως αυτές ειδικότερα περιγράφονται – εξατομικεύονται και αναλύονται στην Ενότητα Δ΄: ΕΠΙΤΕΛΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΖΩΗΣ, Άρθρο 11: Αρμοδιότητες Δ/νσης Περιβάλλοντος & Ποιότητας Ζωής του Ο.Ε.Υ. του Δήμου εκτός από τις αρμοδιότητες Διαχείρισης Κοιμητηρίων καθώς και των αρμοδιοτήτων του γραφείου Ύδρευσης και Αποχέτευσης, όπως αυτές ειδικότερα περιγράφονται – εξατομικεύονται και αναλύονται στην Ενότητα ΣΤ΄: ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ στο άρθρο 13 Αρμοδιότητες Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών και Πολεοδομίας του Ο.Ε.Υ. του Δήμου και των αρμοδιοτήτων της καθημερινής διαχείρισης του ηλεκτροφωτισμού.

Καθώς επίσης:

– Την εξουσιοδότηση υπογραφής βεβαιώσεων και πιστοποιητικών, την θεώρηση φωτοαντιγράφων, γνησίου υπογραφών, που προβλέπονται από τις κείμενες διατάξεις την νομοθεσίας επί των αρμοδιοτήτων που του μεταβιβάστηκαν.

– Τον έλεγχο του προσωπικού που αντιστοιχεί στα τμήματα αρμοδιότητας του (απουσίες, υπερωρίες, ρεπό).

– Την παράσταση και εκπροσώπηση του Δήμου στα θέματα αρμοδιότητάς τους ενώπιον Διοικητικών, Φορολογικών, Αστυνομικών, Δικαστικών και  Εισαγγελικών Αρχών  και άλλων ασκούντων δημόσια εξουσία ή λειτουργία ή Ανεξάρτητων Αρχών.

 

Δ.  Ορίζει Αντιδήμαρχο Πολεοδομίας και Τεχνικών Έργων, το Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας,  κ. Καραγεώργο Αριστείδη και του μεταβιβάζει

α. καθ΄ύλην τις παρακάτω αρμοδιότητες:

Την ευθύνη για την εύρυθμη και αποτελεσματική λειτουργία των αρμοδιοτήτων του Τμήματος Πολεοδομίας , καθώς και τις αρμοδιότητες του Τμήματος Τεχνικών Έργων, όπως αυτές ειδικότερα περιγράφονται – εξατομικεύονται και αναλύονται στην Ενότητα ΣΤ΄: ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ Άρθρο 13 Αρμοδιότητες Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών και Πολεοδομίας του ΟΕΥ του Δήμου, εκτός του γραφείου Ύδρευσης και Αποχέτευσης.

Επίσης, αρμοδιότητες στον τομέα της Φυτικής Παραγωγής και του Γραφείου Γεωργικής Ανάπτυξης, όπως αυτές ειδικότερα περιγράφονται – εξατομικεύονται και αναλύονται στην ΕΝΟΤΗΤΑ Γ: ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ και στο Άρθρο 10: Αρμοδιότητες Αυτοτελούς Τμήματος Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης

Καθώς επίσης:

-Την υπογραφή των Συμβάσεων που συνάπτει ο Δήμος σχετικά με τους τομείς τους αρμοδιότητάς του.

– Την εξουσιοδότηση υπογραφής βεβαιώσεων και πιστοποιητικών, την θεώρηση φωτοαντιγράφων, γνησίου υπογραφών, που προβλέπονται από τους κείμενες διατάξεις την νομοθεσίας επι των αρμοδιοτήτων που του μεταβιβάστηκαν.

– Τον έλεγχο του προσωπικού που αντιστοιχεί στα τμήματα αρμοδιότητας του ( απουσίες, υπερωρίες, ρεπό).

– Την παράσταση και εκπροσώπηση του Δήμου στα θέματα αρμοδιότητας τους ενώπιον Διοικητικών, Φορολογικών, Αστυνομικών, Δικαστικών και Εισαγγελικών Αρχών  και άλλων ασκούντων δημόσια εξουσία ή λειτουργία ή Ανεξάρτητων Αρχών.

– Την αναπλήρωση Δημάρχου για την τέλεση πολιτικών γάμων.

 

Σημειώνεται  ότι:
Οι  ανωτέρω Αντιδήμαρχοι οφείλουν να εκπληρώνουν ευσυνείδητα τις υποχρεώσεις τους και να ασκούν τα καθήκοντά τους με γνώμονα την εξυπηρέτηση του δημοτικού και δημοσίου συμφέροντος.

 

Να σέβονται και να διασφαλίζουν τα συμφέροντα των πολιτών και να μεριμνούν για την καθολική εκπλήρωση των υποχρεώσεών τους προς τον Δήμο χωρίς διακρίσεις σε βάρος οποιουδήποτε προσώπου ή του κοινού συμφέροντος.
Να δηλώνουν κάθε προσωπικό συμφέρον (ιδιοκτησιακό ή οικογενειακό) που έχει σχέση με θέματα του Δήμου.
Να ενθαρρύνουν και να προωθούν κάθε μέτρο που προάγει την διαφάνεια και την καταπολέμηση της διαφθοράς στα πλαίσια άσκησης των καθηκόντων τους και λειτουργίαςτουΔήμου.

Ε. Οι ανωτέρω κατά τη διάρκεια της θητείας τους δε μπορούν να εκλεγούν μέλη του προεδρείου του δημοτικού συμβουλίου. Η ανάκληση αντιδημάρχου πριν τη λήξη της θητείας του είναι δυνατή με ειδικά αιτιολογημένη απόφαση του δημάρχου.

 

ΣΤ.  Στην περίπτωση απουσίας ή κωλύματος των  Αντιδημάρχων τις αρμοδιότητες ασκεί ο Δήμαρχος.

 

Ζ.  Στην περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του Δημάρχου τις αρμοδιότητές του ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Ευάγγελος Καλατζής, που αναπληρώνει το Δήμαρχο.

Η. Η παρούσα απόφαση να δημοσιευτεί σε μία  εβδομαδιαία εφημερίδα του νομού, να αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Δήμου και στον πίνακα ανακοινώσεων του Δήμου.

 

Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΑΛΜΥΡΟΥ

ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΕΣΕΡΙΔΗΣ

 

 

ΘΕΜΑ: Περί ορισμού Εντεταλμένων Συμβούλων.

 

ΑΠΟΦΑΣΗ ΑΡΙΘΜ:92

Ο Δήμαρχος  Αλμυρού

 

 Έχοντας υπόψη: 

  1. Τις διατάξεις του άρθρου 58 του Ν. 3852/2010 <<Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης – Πρόγραμμα Καλλικράτης>>.
  2. Τις διατάξεις του άρθρου 86 και 88 το Ν. 3463/2006 «Κύρωση του Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων».
  3. Τις διατάξεις της παρ. 3 του άρθρου 44 του Ν. 3979/2011.
  4. Τον Ο.Ε.Υ. του Δήμου Αλμυρού και
  5. Το από 20/8/2014 Πρωτόκολλο Ορκωμοσίας των Δημοτικών Συμβούλων του Δήμου Αλμυρού.
  6. Την ανάγκη ορισμού Εντεταλμένων Συμβούλων  για την επικουρία μας και την εύρυθμη λειτουργία των υπηρεσιών του Δήμου

ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ

 

Ορίζει με ρητή εντολή του τους Δημοτικούς Συμβούλους της Πλειοψηφίας:

– Μαρία Σταυραντώνη,

– Ανάργυρο Ρούσα

– Δημήτριο Δημάκη

– Κων/νο Νικοβιώτη

ως εντεταλμένους συμβούλους του Δήμου Αλμυρού με θητεία 2,5 ετών, δηλαδή για τα έτη από 1/9/2014 έως 28/2/2017 και αναθέτει σε αυτούς χωρίς αμοιβή την εποπτεία και συντονισμό δράσεων όπως αναλύονται παρακάτω:

 

1. Η δημοτική σύμβουλος κ. Μαρία Σταυραντώνη, ορίζεται ως εντεταλμένος δημοτικός σύμβουλος  του Δήμου Αλμυρού με αρμοδιότητες σε θέματα:

Παιδείας και Δια Βίου Μάθησης, Πολιτισμού, Νέας Γενιάς και Τουρισμού και εξουσιοδοτείται για την υπογραφή των σχετικών με τα ανωτέρω θέματα εγγράφων. Ειδικότερα:

α- Πολιτικών Ισότητας των Φύλων όπως αυτές αναλύονται – εξατομικεύονται στην ΕΝΟΤΗΤΑ Β΄: ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ, ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, στο άρθρο 9: Αρμοδιότητες Αυτοτελούς Τμήματος Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας και Πολιτισμού του Ο.Ε.Υ. του Δήμου.

   β- Παιδείας και Δια Βίου Μάθησης όπως αυτές αναλύονται – εξατομικεύονται στην ΕΝΟΤΗΤΑ Β΄: ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ, ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, στο άρθρο 9: Αρμοδιότητες Αυτοτελούς Τμήματος Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας και Πολιτισμού του Ο.Ε.Υ. του Δήμου.

γ-Πολιτισμού και Νέας Γενιάς όπως αυτές αναλύονται – εξατομικεύονται στην ΕΝΟΤΗΤΑ Β΄: ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ, ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, στο άρθρο 9: Αρμοδιότητες Αυτοτελούς Τμήματος Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας και Πολιτισμού του Ο.Ε.Υ. του Δήμου.

   δ-Τουρισμού όπως αυτές αναλύονται – εξατομικεύονται στην ΕΝΟΤΗΤΑ Γ: ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ, στο άρθρο 10: Αρμοδιότητες Αυτοτελούς Τμήματος Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης.

 

2. Ο δημοτικός σύμβουλος κ.Αργύριος Ρούσσας, ορίζεται ως εντεταλμένος δημοτικός σύμβουλος  του Δήμου Αλμυρού με αρμοδιότητες σε θέματα:

α-Αθλητισμού όπως αυτές αναλύονται – εξατομικεύονται στην ΕΝΟΤΗΤΑ Β΄: ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ, ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, στο άρθρο 9: Αρμοδιότητες Αυτοτελούς Τμήματος Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας και Πολιτισμού του Ο.Ε.Υ. του Δήμου.

   β-Κοινωνικής Πολιτικής όπως αυτές αναλύονται – εξατομικεύονται στην ΕΝΟΤΗΤΑ Β΄: ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ, ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, στο άρθρο 9: Αρμοδιότητες Αυτοτελούς Τμήματος Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας και Πολιτισμού του Ο.Ε.Υ. του Δήμου.

Εξουσιοδοτείται για την υπογραφή των σχετικών με τα ανωτέρω θέματα εγγράφων.

 

3.  Ο δημοτικός σύμβουλος κ. Δημήτριος Δημάκης, ορίζεται ως εντεταλμένος δημοτικός σύμβουλος του Δήμου Αλμυρού, με αρμοδιότητες σε θέματα: Καθαριότητας, Πρασίνου, Περιβάλλοντος, Πολιτικής Προστασίας της Τοπικής Κοινότητας Ανάβρας και υπεύθυνος στις Αποκεντρωμένες Υπηρεσίες Τοπικής Κοινότητας Ανάβρας, και εξουσιοδοτείται για την υπογραφή των σχετικών με τα ανωτέρω θέματα εγγράφων.

 

4.   Ο δημοτικός σύμβουλος κ. Νικοβιώτης Κων/νος, ορίζεται ως εντεταλμένος δημοτικός σύμβουλος του Δήμου Αλμυρού, με αρμοδιότητες σε θέματα:

   α- Προστασίας και Προαγωγής της Δημόσιας Υγείας όπως αυτές αναλύονται – εξατομικεύονται στην ΕΝΟΤΗΤΑ Β΄: ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ, ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, στο άρθρο 9: Αρμοδιότητες Αυτοτελούς Τμήματος Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας και Πολιτισμού του Ο.Ε.Υ. του Δήμου.

Εξουσιοδοτείται για την υπογραφή των σχετικών με τα ανωτέρω θέματα εγγράφων.

 

– Η άσκηση των αρμοδιοτήτων των Εντεταλμένων Συμβούλων θα γίνεται σε συνεννόηση με το Δήμαρχο και τους αρμόδιους Αντιδημάρχους.

 

– Σε κάθε περίπτωση τον εκάστοτε απόντα ή κωλυόμενο εντεταλμένο δημοτικό σύμβουλο αναπληρώνει ο Δήμαρχος, ενώ η άσκηση οποιασδήποτε από τις ως άνω αναφερόμενες αρμοδιότητες, προϋποθέτει την κοινοποίηση των σχετικών διοικητικών πράξεων στο γραφείο του Δημάρχου.

 

– Η παρούσα απόφαση να κοινοποιηθεί στους ανωτέρω δημοτικούς συμβούλους, να δημοσιευθεί σε μία τουλάχιστον ημερήσια ή εβδομαδιαία εφημερίδα του νομού και να αναρτηθεί στην ιστοσελίδα και στον πίνακα ανακοινώσεων του Δήμου.

 

Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΑΛΜΥΡΟΥ

ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΕΣΕΡΙΔΗΣ



Σχετικά Άρθρα

Λύγισαν στο τέλος οι Τιτάνες

Λύγισαν στο τέλος οι Τιτάνες

Στο κλειστό της Νέας Ιωνίας για την 6η αγωνιστική οι Τιτάνες ηττήθηκαν 68-59 από τον αήττητο…
Ισοπαλία για την Δήμητρα σε β’ ημίχρονο 63 λεπτών!

Ισοπαλία για την Δήμητρα σε β’ ημίχρονο 63 λεπτών!

Δύο φορές βρέθηκε πίσω στο σκορ η Δήμητρα, δύο φορές ισοφάρισε αλλά δεν μπόρεσε την ολική…
Τέσσερα γκολ για τον Πρωτεσίλαο

Τέσσερα γκολ για τον Πρωτεσίλαο

Άνετη νίκη για τον Πρωτεσίλαο στο γήπεδό του με σκορ 4-1 κόντρα στον Πηλέα Βόλου. Οι…