- 22 Ιουνίου, 2026
Επανεκλογή Ιωάννη Κίτσιου στην προεδρία του Συνεταιρισμού «Δήμητρα» Ν. Αγχιάλου
Την Κυριακή 7 Ιουνίου πραγματοποιήθηκαν εκλογοαπολογιστική συνέλευση και εκλογές για την ανάδειξη του νέου Διοικητικού και Εποπτικού Συμβουλίου του Αγροτικού Οινοποιητικού Συνεταιρισμού «Δήμητρα» Νέας Αγχιάλου. Το νέο Διοικητικό Συμβούλιο που αναδείχτηκε, συγκροτήθηκε σε σώμα ως εξής:
Πρόεδρος: Ιωάννης Κίτσιος
Αντιπρόεδρος: Δημήτριος Μπολιός
Γραμματέας: Γεώργιος Σπύρου
Ταμίας: Μιχάλης Σπύρου
Μέλη: Γεώργιος Μπούτλας, Κωνσταντίνος Ζώτης
Η θητεία του νέου διοικητικού συμβουλίου είναι πενταετής.
Το νέο Εποπρττικό Συμβούλιο συγκροτήθηκε σε σώμα:
Πρόεδρος: Ιωάννης Τζοτζόλας
Μέλη: Γεώργιος Μπούτλας, Γεώργιος Σταντζούρης
Ο πρόεδρος του Αγροτικού Οινοποιητικού Συνεταιρισμού «Δήμητρα» Νέας Αγχιάλου κ. Ιωάννης Κίτσιος ευχαριστεί από βάθους καρδιάς τους συνεταίρους για την εμπιστοσύνη που δείχνουν στο πρόσωπό του όλα αυτά τα 36 χρόνια και τον αναδεικνύουν πάντα με ενιαίο ψηφοδέλτιο στην προεδρία του Αγροτικού Οινοποιητικού Συνεταιρισμού «Δήμητρα» Νέας Αγχιάλου. Και σημειώνει πως «με αίσθημα ευθύνης απέναντι στη μεγάλη ιστορία του Αγροτικού Συνεταιρισμού «Δήμητρα» και τιμώντας τον μόχθο των προγόνων μας θα συνεχίσουμε να πορευόμαστε με ενότητα και αποτελεσματικότητα προσφέροντας στο καταναλωτικό κοινό εξαιρετικής ποιότητας προϊόντα».

