• 12 Μαρτίου, 2025

Ανακοπή δημοτικού υπαλλήλου εν ώρα εργασίας – Ευχαριστήριο Δημάρχου στους διασώστες

Ανακοπή δημοτικού υπαλλήλου εν ώρα εργασίας – Ευχαριστήριο Δημάρχου στους διασώστες

Συμβασιούχος εργαζόμενος του Δήμου Αλμυρού υπέστη ανακοπή καρδιάς εν ώρα εργασίας και σώθηκε χάρη στην άμεση επέμβαση διασωστών με ΚΑΡΠΑ και χρήση απινιδωτή. Ήταν τις μεσημεριανές ώρες της Τρίτης 11 Μαρτίου όταν ο 47χρονος δούλευε στο Κουρί και υπέστη ανακοπή. Αμέσως οι συνάδελφοί του ειδοποίησαν το ΕΚΑΒ.

Ο Δήμαρχος κος Δημήτρης Εσερίδης εξέδωσε ευχαριστήρια ανακοίνωση για την άμεση ανταπόκρισή τους και την καθοριστική συμβολή τους στη σωτηρία της ζωής εργαζομένου στον Δήμο Αλμυρού, ο οποίος υπέστη 4 καρδιακές ανακοπές:

📌 Τον Διευθυντή του Κ.Υ. Αλμυρού κ. Παναγιώτη Γεωργιάδη, το Ιατρικό και Νοσηλευτικό Προσωπικό της πρωινής βάρδιας του Κ.Υ. Αλμυρού που με τη χρήση απινιδωτή και την έγκαιρη εφαρμογή ΚΑΡΠΑ επανέφεραν στη ζωή τον ασθενή στα πρώτα κρίσιμα λεπτά.
📌 Τον οδηγό και το πλήρωμα του ασθενοφόρου του ΕΚΑΒ που μερίμνησαν για την ταχύτατη και ασφαλή μεταφορά του στο Νοσοκομείο Βόλου.
📌 Τον Διοικητή του Αχιλλοπούλειου Νοσοκομείο Βόλου κ.Γιάννη Ντόκο που μερίμνησε άμεσα ώστε το αρμόδιο προσωπικό να είναι έτοιμο να υποδεχτεί το ασθενοφόρο από τον Αλμυρό.
📌 Τον Διευθυντή της Καρδιολογικής Κλινικής κ.Βασίλη Σαράκη, τον επεμβατικό Αγγειολόγο κ.Αντώνη Ντάτσιο και όλο το Νοσηλευτικό προσωπικό του Αχιλλοπούλειου Νοσοκομείου που ετοίμασαν άμεσα το Χειρουργείο για την ανάταξη της υγείας του ασθενούς εργαζόμενου με το επιθυμητό αποτέλεσμα.

Όλοι οι παραπάνω με την ευσυνειδησία, τον επαγγελματισμό και την αμεσότητα με την οποία ενήργησαν, έσωσαν τη ζωή του ασθενούς εργαζομένου και απέδειξαν την καθοριστική συμβολή στην υγεία και τη ζωή των πολιτών του δημόσιου συστήματος Υγείας, τόσο στον Δήμο Αλμυρού όσο και στο Νομό Μαγνησίας. Κοσμούν το λειτούργημά τους ως λειτουργοί της Υγείας και αυξάνουν το αίσθημα ασφάλειας και εμπιστοσύνης των πολιτών του Δήμου μας προς τις Πρωτοβάθμιες και Δευτεροβάθμιες Υπηρεσίες Υγείας του Ε.Σ.Υ.

Για ακόμη μια φορά, τους ευχαριστώ θερμά.

Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΑΛΜΥΡΟΥ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΥΡΙΑΚΟΥ ΕΣΕΡΙΔΗΣ


Σχετικά Άρθρα

Το ΓΕΛ Αλμυρού ζητά φωτογραφικό υλικό για τα 50 χρόνια από την ίδρυσή του

Το ΓΕΛ Αλμυρού ζητά φωτογραφικό υλικό για τα 50 χρόνια από την ίδρυσή του

Με αφορμή τη συμπλήρωση των 50 χρόνων από την ίδρυση του Γενικού Λυκείου Αλμυρού, η Διευθύντρια…
Αυξημένες τιμές για τις συνδεδεμένες ενισχύσεις του έτους 2025

Αυξημένες τιμές για τις συνδεδεμένες ενισχύσεις του έτους 2025

Από το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων λάβαμε και δημοσιεύουμε:   Μετά την ολοκλήρωση των προβλεπόμενων ελέγχων…
Ο ρόλος των μνημείων στην ενίσχυση της πολιτιστικής ταυτότητας του Αλμυρού – Γράφει ο Γ. Σύρος

Ο ρόλος των μνημείων στην ενίσχυση της πολιτιστικής ταυτότητας του Αλμυρού – Γράφει ο Γ. Σύρος

*γράφει ο Γιώργος Σύρος, υπεύθυνος του τμήματος Πολιτισμού του Δημοτικού Συμβουλίου Νέων του Δήμου Αλμυρού, εκπαιδευτικός…