• 2 Σεπτεμβρίου, 2024

50 χρόνια απ’ την αποφοίτησή μας

50 χρόνια απ’ την αποφοίτησή μας

Εμείς που πορευτήκαμε μαζί στα δύσκολα αλλά και ωραία χρόνια της εφηβείας μας, ανταμώσαμε ύστερα από 50 χρόνια και πάλι στην αυλή του σχολείου μας. Τίποτα δεν θύμιζε το χθες.

Χαριτωμένες ρυτίδες, περιττά κιλά, άσπρα και λιγοστά μαλλιά. Μα σήμερα ξαναγίναμε και πάλι παιδιά, μπήκαμε στις αίθουσες και ξαναζητήσαμε μαθητικές στιγμές.

Στη συνέχει πήγαμε σε ταβέρνα της πόλης μας.

Η συνδιοργανώτρια κ. Φωτεινή Σταματίου μάς καλωσόρισε, αναφέρθηκε με συγκίνηση στους συμμαθητές που «έχουν φύγει από κοντά μας» και μάς μοίρασε αναμνηστικά…

Η κ. Ξανθή Βαζούρα μάς διάβασε αυτοσχέδια στιχάκια που αποτύπωναν τα μαθητικά μας χρόνια.

Το ζεύγος Νανά-Μπελικαΐδη έκοψε τούρτα για τα 50 χρόνια απ’ την αποφοίτησή μας και κοινής τους πορείας στη ζωή.

Ο κ. Νίκος Μακρής πρόβαλε φωτογραφίες της μαθητικής μας ζωής και είχε την επιμέλεια της μουσικής.

Ακολούθησε γλέντι… Δώσαμε ραντεβού για την επόμενη συνάντηση.

 

Ξανάσμιξαν 50 χρόνια μετά την αποφοίτησή τους…1974-2024

 

 


Σχετικά Άρθρα

Στην Μαδέιρα για αγώνες ο Παύλος Δακουτρός

Στην Μαδέιρα για αγώνες ο Παύλος Δακουτρός

Αναχώρησε για το Machico της Μαδέιρα, στην Πορτογαλία, η Ελληνική Αποστολή Μοντέρνου Πεντάθλου, αποτελούμενη από τους αθλητές…
Η METLEN εγκαινιάζει την 4η παραγωγική μονάδα του M Technologies Hub στον Βόλο

Η METLEN εγκαινιάζει την 4η παραγωγική μονάδα του M Technologies Hub στον Βόλο

Η METLEN εγκαινίασε σήμερα τη νέα παραγωγική μονάδα της M Technologies στον Βόλο σηματοδοτώντας μια σημαντική…
Περιφέρεια: 2,6 εκατ. για πολιτιστικές δράσεις τετραετίας στην Μαγνησία

Περιφέρεια: 2,6 εκατ. για πολιτιστικές δράσεις τετραετίας στην Μαγνησία

Η Περιφέρεια Θεσσαλίας, με πρωτοβουλία του Περιφερειάρχη κ. Δημήτρη Κουρέτα, προχωρά σε μία σημαντική επένδυση στον…