- 20 Ιουλίου, 2024
Παρέμβαση της Περιφέρειας Θεσσαλίας για τις αυξήσεις στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια προς τις Βόρειες Σποράδες
Σε έλεγχο για το εάν ήταν αδικαιολόγητες οι αυξήσεις στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια από το λιμάνι του Βόλου προς τα νησιά των Βορείων Σποράδων και εάν αυτές εμπίπτουν στο θέμα της «Κατάχρησης Δεσπόζουσας Θέσης» από την εταιρεία που εκτελεί πλέον μονοπωλιακά την ακτοπλοϊκή σύνδεση προς αυτά, προχώρησε το Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής έπειτα από υπόμνημα που κατέθεσε στις 29 Απριλίου η Περιφέρεια Θεσσαλίας στο γραφείο του Υπουργού κ. Στυλιανίδη.
Στην χθεσινή συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου απαντώντας σε ερώτηση για το ζήτημα των τιμών των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων από και προς τα νησιά των Βορείων Σποράδων, ο Αντιπεριφερειάρχης Γιάννης Αναστασίου έκανε γνωστή την παρέμβαση της Περιφέρειας Θεσσαλίας από τις 29 Απριλίου προς το γραφείο του Υπουργού Ναυτιλίας κ. Στυλιανίδη με την κατάθεση Υπομνήματος το οποίο δρομολόγησε τον έλεγχο από πλευρά του Υπουργείου.
Σύμφωνα με την αλληλογραφία που έχει γνωστοποιηθεί στην Περιφέρεια Θεσσαλίας μετά τον έλεγχο που έγινε από το Κ.Λ Βόλου, προκύπτει πως, η ακτοπλοϊκή εταιρεία προχώρησε σε αυξήσεις των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων «χωρίς προηγούμενη ενημέρωση της αρμόδιας αρχής» και επιβλήθηκαν ήδη οι προβλεπόμενες διοικητικές κυρώσεις, ενώ το ζήτημα της «παράβασης του άρθρου 2 του ν. 3959/2011 (Α΄ 93) περί κατάχρησης δεσπόζουσας θέσης» που τίθεται στο Υπόμνημα διαβιβάστηκε προς αξιολόγηση από το Υπουργείο στην Επιτροπή Ανταγωνισμού.
Όπως σημείωσε χθες στη συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου ο Αντιπεριφερειάρχης Γ.Αναστασίου η Περιφέρεια Θεσσαλίας από την πρώτη στιγμή που εντοπίστηκε το ζήτημα των αυξήσεων των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων με εντολή του Περιφερειάρχη Θεσσαλίας Δ.Κουρέτα, βρέθηκε στο πλευρό των κατοίκων και των δυνητικών επισκεπτών των νησιών Βορείων Σποράδων, καθώς το κόστος μετακίνησης μιας τετραμελούς οικογένειας με ΙΧ αυτοκίνητο για τον τουριστικό προορισμό καθίσταται απαγορευτικό ξεπερνώντας τα 402 ευρώ!, σημειώνοντας δυσανάλογη αύξηση – περίπου 30% – με τις πληθωριστικές πιέσεις από τα 2020 και έπειτα.