• 1 Απριλίου, 2024

Δημ. Κατσαούνης: «Ο κόσμος μας στηρίζει κι εμείς προσπαθούμε να φανούμε αντάξιοι της εμπιστοσύνης του»

Δημ. Κατσαούνης: «Ο κόσμος μας στηρίζει κι εμείς προσπαθούμε  να φανούμε αντάξιοι της εμπιστοσύνης του»

Όσα ειπώθηκαν στην εκπομπή LaosOnline για το γραφείο τελετών και τις ανθοδιακοσμήσεις Κατσαούνη

Για τις επιχειρήσεις που λειτουργούν πάνω από δύο δεκαετίες στον Αλμυρό και οι οποίες έχουν τύχει πολύ θετικής ανταπόκρισης, αναγνώρισης και προτίμησης από τον κόσμο, το Γραφείο τελετών και τις Ανθοδιακοσμήσεις, μίλησε στην εκπομπή Laos Online της Τρίτης 26 Μαρτίου ο ιδιοκτήτης τους, Δημήτρης Κατσαούνης.

Στάθηκε ιδιαίτερα στον επαγγελματισμό και τις υπηρεσίες που προσφέρονται σε μια δύσκολη στιγμή για τον καθένα όπως είναι η κηδεία, ενώ αναφέρθηκε στο κομμάτι της διακόσμησης με λουλούδια. Επισημαίνουμε ότι δεκάδες ήταν τα σχόλια κατά της διάρκεια της εκπομπής στις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης του «Λαού»-e-almyros.gr που εξήραν το ήθος, τον χαρακτήρα και τον επαγγελματισμό του κου Κατσαούνη και των συνεργατών του.

Αρχικά ερωτηθείς από την Βιβή Τσιντσίνη για τις ανθοδιακοσμήσεις όχι μόνο στο δικό του μαγαζί αλλά και σε άλλες βιτρίνες της αγοράς, ο κος Κατσαούνης τόνισε: «Το ανθοπωλείο μας είναι στο κέντρο του Αλμυρού, δραστηριοποιείται εκεί από το 1990. Ο κόσμος μάς στηρίζει τόσα χρόνια και εμείς προσπαθούμε να φανούμε αντάξιοι της εμπιστοσύνης του. Οι διακοσμήσεις της βιτρίνας μας είναι κάτι που μας αρέσει. Το μαγαζί είναι σε μια τέτοια θέση στην αρχή του πεζόδρομου που το βλέπει όλος ο κόσμος, οπότε θέλουμε ανάλογα με την περίσταση να συμμετέχουμε στο εορταστικό κλίμα είτε είναι Χριστούγεννα, Αγίου Βαλεντίνου, Πάσχα ή κάποια άλλη εποχή. Φέτος εκτός από τη δική μας βιτρίνα, φτιάξαμε σε άλλα δώδεκα καταστήματα του Αλμυρού και ήταν κάτι πολύ όμορφο διότι μέσα απ’ αυτή την ιδιωτική πρωτοβουλία, στολίζεται και ομορφαίνει η πόλη μας. Είναι πολύ δημιουργική η δουλειά του ανθοπωλείου. Η προτίμηση του κόσμου μάς έχει φθάσει έως εδώ και είμαστε υποχρεωμένοι να ψαχτούμε, να πάμε σε σεμινάρια, σε εκθέσεις, να εκπαιδευτούμε. Προσπαθούμε συνέχεια να έχουμε καινούργια προϊόντα και υπηρεσίες. Αν μου έλεγες πριν 15-20 χρόνια ότι θα φτιάξουμε έναν επιτάφιο μόνοι μας, δεν θα το πίστευα και τώρα έχουμε φθάσει να φτιάχνουμε από τρεις έως πέντε επιταφίους και να δίνουμε λουλούδια για άλλους πέντε. Πριν 10 χρόνια, ο πρώτος ναός που μας εμπιστεύτηκε ήταν η Ευαγγελίστρια κι από εκεί συνεχίσαμε με συνθέσεις που είναι φτιαγμένες όλες από τα χέρια μας και διαφορετικές μεταξύ τους».

Για το γραφείο τελετών, ο κος Κατσαούνης σχολίασε: «Δεν είμαστε σε μια μεγάλη πόλη που είναι πιο απρόσωπα τα πράγματα, εδώ είμαστε λίγο-πολύ όλοι γνωστοί και το κομμάτι της κηδείας είναι πολύ δύσκολο, ειδικότερα όταν καλείσαι να διαχειριστείς μία απώλεια παιδιών. Είναι σημαντικό όποια δουλειά κι αν κάνεις, να την κάνεις σωστά. Εμείς βάζουμε το ύφος μας. Στο γραφείο έχω δύο εξαιρετικούς συνεργάτες που με στηρίξανε πάρα πολύ σε δύσκολες στιγμές και τους ευχαριστώ πάρα πολύ δημοσίως. Προσπαθήσαμε να κάνουμε καινοτομίες, εκτός από τις αποτεφρώσεις που έχουν μπει για τα καλά στη ζωή μας. Διατηρούμε εξαιρετική συνεργασία με την ιατροδικαστική υπηρεσία Λάρισας και Θεσσαλονίκης. Δύο φορές οι συνεργάτες μου εκπαιδεύτηκαν στην Θεσσαλονίκη από Γάλλους εκπαιδευτές. Σίγουρα έχει γίνει μια μεγάλη επένδυση διότι είμαστε στη λογική να έχουμε στα χέρια μας σοβαρά εργαλεία και να παρέχουμε τις καλύτερες δυνατές υπηρεσίες. Το μεγαλύτερο κομμάτι στη δουλειά μας να απαλλάξουμε τους οικείους του θανόντα από οποιαδήποτε λεπτομέρεια, από τα γραφειοκρατικά μέχρι τα πάντα. Σχετικά για το κομμάτι της καύσης, είναι γεγονός πως οι αποτεφρώσεις έχουν αύξηση. Πριν γίνει το αποτεφρωτήριο στη Ριτσώνα πηγαίναμε στη Σόφια της Βουλγαρίας, κάτι που συνεπαγόταν μεγαλύτερα έξοδα».

Ο κος Κατσαούνης ανέφερε ακόμη ότι υπάρχει συνεργασία με την εκάστοτε Δημοτική Αρχή σχετικά με τον κανονισμό λειτουργίας του κοιμητηρίου, ενώ δεν παρέλειψε να ευχαριστήσει τους γονείς του που έστησαν τις δύο επιχειρήσεις και τον κόσμο για την αναγνώριση της δουλειάς του και την αμέριστη, διαχρονική στήριξη.