• 10 Μαρτίου, 2014

Έκθεση λαογραφικού ενδιαφέροντος στο 2ο Δημοτικό Αλμυρού -φωτο

Έκθεση λαογραφικού ενδιαφέροντος στο 2ο Δημοτικό Αλμυρού -φωτο

Από τους φορείς του 2ου Δημοτικού Αλμυρού δημιουργήθηκε λαογραφική έκθεση στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου. Το μεράκι των εκπαιδευτών, σε συνεργασία με τους γονείς και κηδεμόνες αλλά και η δημιουργικότητα των παιδιών έκανε ακόμη μια φορά “θαύματα”.

Στο Δελτίο Τύπου που μας έστειλαν αναφέρουν:

“Με αφορμή τη σχετική ενότητα “Μες στο μουσείο” στο βιβλίο της γλώσσας, προσπαθήσαμε να μεταφέρουμε στην τάξη, παλιά αγαπημένα αντικείμενα και έτσι δημιουργήσαμε το δικό μας λαογραφικό μουσείο.

Αντικείμενα από το παρελθόν αποκαλύπτουν την ιστορία τους, τη χρήση τους και μας ταξιδεύουν πίσω στο χρόνο.

Αντικείμενα που χάθηκαν από τη ζωή αλλά όχι από τις μνήμες των μεγαλυτέρων.

Οι μαθητές της Β΄ τάξης

και η δασκάλα Ταμπούρα Ευαγγελία

του 2ου Δημοτικού Σχολείου Αλμυρού”

 

Ιδιαίτερη εντύπωση μας έκανε μια σχολική τσάντα του 1935. Η έκθεση θα βρίσκεται στο χώρο εκδηλώσεων του σχολείου μαζί με την Παλαιοβιβλιοθήκη που έχει οργανώσει το σχολείο καθώς και την Ιστορία του σχολείου μέσα από παλιές φωτογραφίες θα είναι ανοικτή για το κοινό έως 17 Μαρτίου.”

 


Σχετικά Άρθρα

Κ. Κατσαφάδος και Ζ. Μακρή για την κρατική αρωγή της Μαγνησίας

Κ. Κατσαφάδος και Ζ. Μακρή για την κρατική αρωγή της Μαγνησίας

Για τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η Μαγνησία, δύο χρόνια μετά τις καταστροφικές πλημμύρες από την θεομηνία…
Χρ. Μπουκώρος: Πράσινο φως για την αποκατάσταση της γραμμής Λάρισας–Βόλου

Χρ. Μπουκώρος: Πράσινο φως για την αποκατάσταση της γραμμής Λάρισας–Βόλου

Εγκρίθηκε η προκαταβολή στον ανάδοχο Με γοργούς ρυθμούς προχωρά η αποκατάσταση της σιδηροδρομικής γραμμής Λάρισας–Βόλου, μετά…
Χρ. Τριαντόπουλος: Πρόταση για ακατάσχετο των ενισχύσεων της Περιφέρειας Θεσσαλίας προς επιχειρήσεις

Χρ. Τριαντόπουλος: Πρόταση για ακατάσχετο των ενισχύσεων της Περιφέρειας Θεσσαλίας προς επιχειρήσεις

Ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας στη Μαγνησία, κ. Χρήστος Τριαντόπουλος, έπειτα από στενή και συνεχή συνεργασία με…