• 2 Αυγούστου, 2020

Χρ. Μπουκώρος: Αναγκαίο και μεγάλο αναπτυξιακό έργο η ηλεκτροκίνηση

Χρ. Μπουκώρος: Αναγκαίο και μεγάλο αναπτυξιακό έργο η ηλεκτροκίνηση

Εβδομάδα σημαντικών εξελίξεων αναμένεται να είναι αυτή που ξεκινάει για το μεγάλο αναπτυξιακό έργο της ηλεκτροκίνησης Βόλου – Λάρισας που θα εκσυγχρονίσει το σιδηροδρομικό δίκτυο με ένα έργο προϋπολογισθέντος κόστους περίπου 60 εκατομμυρίων ευρώ και το οποίο θα επαναφέρει τον ιστορικό Βολιώτικο σιδηρόδρομο σε τροχιά ανάπτυξης μέσω του κεντρικού δικτύου.
Πιο συγκεκριμένα, εντός της εβδομάδας αναμένεται να συνεδριάσουν τα Διοικητικά Συμβούλια της ΕΤΒΑ και του ΟΣΕ, προκειμένου να αποφασίσουν την παραχώρηση και αποδοχή αντίστοιχα των 50 στρεμμάτων της Βιομηχανικής Περιοχής Βόλου, ιδιοκτησίας της ΕΤΒΑ, έκταση αναγκαία για την κανονικοποίηση της γραμμής και την κατάργηση του γνωστού «S» της Ν. Ιωνίας.

Στο μεταξύ, τα τεύχη δημοπράτησης βρίσκονται από καιρό στη διαχειριστική αρχή για να εγκριθούν, με τελευταία εκκρεμότητα το ζήτημα της παραχώρησης της συγκεκριμένης έκτασης.

Οι παραπάνω πληροφορίες προέκυψαν κατά την τελευταία επίσκεψη του βουλευτή Μαγνησίας και κοινοβουλευτικού εκπροσώπου της Ν.Δ. Χρήστου Μπουκώρου στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών και σε ενημέρωση από το μέλος του Δ.Σ. του ΟΣΕ Θανάση Κοτταρά, ο οποίος είναι επιφορτισμένος με το συγκεκριμένο ζήτημα. Ο κ. Κοτταράς υπογράμμισε ότι εφόσον κατά τη διάρκεια της εβδομάδας, όπως έχει προγραμματιστεί, συνεδριάσουν τα Δ.Σ. της ΕΤΒΑ και του ΟΣΕ, την ερχόμενη Παρασκευή θα είναι τα πάντα έτοιμα για την υπογραφή της σύμβασης παραχώρησης της έκτασης των 50 στρεμμάτων.

Υπενθυμίζεται ότι σε συνάντηση συνεργασίας με τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Κώστα Καραμανλή στις 17 Ιουνίου 2020, ο υπουργός είχε διαβεβαιώσει τον βουλευτή Μαγνησίας ότι βρισκόμαστε σε φάση άρσης των τελευταίων εμποδίων, ώστε να δημοπρατηθεί το έργο.

Αμέσως μετά τις συναντήσεις του στο υπουργείο Υποδομών, ο βουλευτής Μαγνησίας Χρήστος Μπουκώρος δήλωσε τα εξής: «Διαφαίνεται ότι αυτή τη φορά τα χρονοδιαγράμματα των αρμοδίων υπηρεσιών θα τηρηθούν, με την άρση των τελευταίων εμποδίων που προκάλεσαν καθυστερήσεις τεσσάρων χρόνων στη δημοπράτηση αυτού του σπουδαίου έργου. Ένα έργο, που θα δικαιώσει τη σιδηροδρομική παράδοση του Βόλου και θα συμβάλει στην ιστορική του συνέχεια, ενισχύοντας την ανάπτυξη της περιοχής. Ολοι περιμένουμε με αγωνία την υπογραφή της σύμβασης παραχώρησης της συγκεκριμένης έκτασης στη ΒΙ.ΠΕ. Βόλου, ώστε στα τέλη του 2023 να είναι έτοιμη και να εγκαινιαστεί η νέα σύγχρονη σιδηροδρομική γραμμή».


Σχετικά Άρθρα

Επιστολή Κουρέτα στον Πρωθυπουργό για τη στήριξη της κτηνοτροφίας – Οκτώ προτάσεις για την αντιμετώπιση των επιζωοτιών

Επιστολή Κουρέτα στον Πρωθυπουργό για τη στήριξη της κτηνοτροφίας – Οκτώ προτάσεις για την αντιμετώπιση των…

Οκτώ προτάσεις για το μέλλον της ελληνικής κτηνοτροφίας, οι οποίες θα βοηθήσουν σημαντικά στον εκσυγχρονισμό και…
Πρόταση για εμπροσθοβαρή εξόφληση της ενίσχυσης για την απώλεια φυτικού κεφαλαίου από τον “Daniel”

Πρόταση για εμπροσθοβαρή εξόφληση της ενίσχυσης για την απώλεια φυτικού κεφαλαίου από τον “Daniel”

Με κοινή επιστολή τους προς τα Υπουργεία Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων και Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής…
Βουλευτές ΝΔ προς ΥΠΟΙΚ: Κοινό αίτημα επέκτασης απαλλαγής ΕΝΦΙΑ για τις ολικώς πλημμυρισμένες περιοχές από “Daniel”

Βουλευτές ΝΔ προς ΥΠΟΙΚ: Κοινό αίτημα επέκτασης απαλλαγής ΕΝΦΙΑ για τις ολικώς πλημμυρισμένες περιοχές από “Daniel”

Την ανάγκη δίκαιης και ίσης μεταχείρισης των περιοχών της Θεσσαλίας που επλήγησαν ολικώς από τα ακραία…