- 27 Νοεμβρίου, 2018
Η ατζέντα του “Λαού” του Αλμυρού – γράφει η Βιβή Τσιντσίνη – έκδοση 24-11-2018
έκδοση 24-11-2018
Ο «Λαός του… Ρήγα Φεραίου»
Νέα στήλη ετοιμάζει η εφημερίδα μας, με ειδήσεις από τον Δήμο Ρήγα Φεραίου. Τα νέα της δραστήριας πόλης που μοιράζεται πολλά κοινά χαρακτηριστικά με τον Αλμυρό, αλλά έχει πλούσια πολιτιστική δράση, νομίζουμε ότι μπορεί να ταιριάξουν στην ύλη μας. Εξάλλου πολλοί κατάγονται από το Ρήγα Φεραίο, ή πολλοί έχουν οικονομικά και άλλα συμφέροντα εκεί.
“Ο αντιγραφέας”
Ε, τι; Ο αντιγραφέας, αντιγράφει… και αυτός που αντιγράφει μένει ένα βήμα πίσω. Και αυτός που μένει ένα βήμα πίσω… γράφεται στα πισινά μας. Πειράζει;
Ο «Λαός» και ο Λαός… βλέπουν και κρίνουν… μη γελιέστε.
Να…. πεθάνει ο …ΟΠΕΚΕΠΕ του γείτονα
Το ρητό με την κατσίκα το ξέρετε… «να πεθάνει η κατσίκα του γείτονα»… Κάπως έτσι και όσοι δυσκολεύονται στις υποθέσεις τους με τον ΟΠΕΚΕΠΕ. Της μηνύσεως γίνεται… Συντοπίτες και χωριανοί… βρείτε κάποια άλλη λύση… Μπορείτε!
Εξαιρετικό ρεπορτάζ
Αναδημοσιεύουμε από το ρεπορτάζ της Κατερίνας Τασσιοπούλου της Θεσσαλίας, ότι εάν το 2014 στις Δημοτικές εκλογές ίσχυε η απλή αναλογική, στον Αλμυρό, οι Δημοτικές Παρατάξεις του κ. Εσερίδη και του κ. Χατζηκυριάκου θα είχαν τις ισάριθμες έδρες, δηλαδή από 9 συμβούλους, η Ενωτική Δημοτική Κίνηση του Νίκου Τσανή τέσσερις συμβούλους, του κ. Ράππου τρεις και από έναν οι κ.κ. Τσόγκας και Κρανάς.
Ο νέος Δήμαρχος, που θα αναδειχθεί από την επερχόμενη εκλογική αναμέτρηση, θα πρέπει να συνεργαστεί υποχρεωτικά με συμβούλους άλλων Δημοτικών Παρατάξεων. Το προφίλ της νέας Δημοτικής Αρχής, θα πρέπει να εμπνέει ακριβώς αυτό, ότι θέλει και μπορεί, να συνεργαστεί με όλους για το καλό του τόπου.
Καλεσμένοι και απρόσκλητοι
Κάποιοι… καλεσμένοι νοικοκυραίων, συζητούν την πιθανή υποψηφιότητα των πρώτων στις Αυτοδιοικητικές εκλογές, με επικεφαλής και υποψηφίους συνδυασμών. Κάποιοι άλλοι απρόσκλητοι, εισβάλλουν αποτρέποντας και απειλώντας τους εκκολαπτόμενους υποψηφίους. Ωρέ, δεν ντρεπόμαστε ωρέ; Χαθ’κε η Δημοκρατία; Θα με κάνετε να καλέσω σε Αντίσταση…;;; Τρίζουν τα κόκκαλα του παππού μου.
Γιάννης Τέας
Την είδηση για την εκλογή του Γιάννη Τέα τη διαβάσατε; Να τη διαβάσετε. Ένας ακόμη -κάτοικος πλέον Αλμυρού- σε θέση κλειδί στη Μαγνησία. Συγχαίρουμε και αναμένουμε. Με χαρά θα δημοσιεύσουμε και πάλι τη πολυσχιδή δράση του.
Συνέδριο Περιοδικού Περιφερειακού Τύπου
Με 400 τίτλους εφημερίδων και Περιοδικών του Επαρχιακού Τύπου, ο Περιφερειακός Τύπος, αντέχει στις προκλήσεις της κρίσης και της τεχνολογίας. Η τοπική-περιφερειακή ενημέρωση, δεν διεισδύει στα πανελλαδικά ΜΜΕ, δεν εξυπηρετεί την ανάγκη των τοπικών κοινωνιών, να κυκλοφορούν τα πολιτιστικά και πολιτικά νέα τους, τις ειδήσεις της αγοράς τους. Ο τοπικός τύπος είναι ο μόνος που μπορεί!
Η Ιταλία της κρίσης, όπως και πολλές άλλες χώρες, επιδοτούν τον τοπικό τύπο, γνωρίζοντας καλά, ότι βοηθάει την τοπική οικονομία, την οικονομία των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, των μικρών κοινωνιών.
Οι τοπικές εφημερίδες, με στατιστικά που μας παρατέθηκαν στο συνέδριο, έχουν κερδίσει 2 στους 3 αναγνώστες εντύπων. Γυρίσαμε επιμορφωμένοι σε πολλά θέματα, όπως στους αυστηρούς ελέγχους περιεχομένου που ήδη γίνονται στα site και στις εφημερίδες (μπιλιετάκια θα έρθουν από τις ενώσεις και τον ΟΣΔΕΛ σωρευτικά καθώς σε μια τεράστια βάση δεδομένων συγκεντρώνονται τα ηλεκτρονικά αποτυπώματα δημοσιεύσεων, οπότε και όποιοι τα «κατεβάζουν» δεν γλιτώνουν του προστίμου), σε ιδέες ανάπτυξης περιεχομένου και δράσεων, στη νομοθεσία, αλλά και στις τάσεις της διαφήμισης. Κρατήστε μόνο αυτό…: παγκοσμίως η διαφήμιση γυρίζει στο έντυπο, καθώς οι μικρές οθόνες και ο μικρός χρόνος παραμονής των χρηστών του διαδικτύου, δεν είναι κατάλληλα για τη διαφήμιση.
Στο δεύτερο εξάμηνο του 2019, θα πραγματοποιήσουμε μια σειρά εκδηλώσεων για τα 20 χρόνια της εφημερίδας μας, της τοπικής εφημερίδας του Αλμυρού. Ευχαριστούμε γι’ αυτό το ταξίδι, χωρίς εσάς συνταξιδιώτες, δεν θα γινόταν ποτέ.
Χαρά μου! Τιμή μου!
Εμείς λοιπόν κυρία μου κάναμε μπλακ θέρζνταιη και όχι μπλακ φράινταιη….!!! Δηλαδή, καλέσαμε ιντερνετικά τους πελάτες μας να μας στείλουν τις μακέτες τους με τις προσφορές τους για τη μπλακ φράινταιη και τις προωθήσαμε αφιλοκερδώς, στην ιστοσελίδα μας και στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης της εφημερίδας μας. Πήραμε πολλά μηνύματα ευχαριστιών. Βοήθησε σημαντικά στη διάδοση της είδησης ότι ο Αλμυρός συμμετέχει, ότι ο Αλμυρός μπορεί, ότι οι καταναλωτές μπορούν να μένουν Αλμυρό, να ψωνίζουν Αλμυρό. Χαρά μου και τιμή μου που μας εμπιστευθήκατε τις μακέτες σας, που η ιδέα μου απέδωσε να κερδίσει ο καθένας σας έστω και 5 πελάτες παραπάνω!