• 6 Απριλίου, 2017

ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΟΥ 1ου ΕΠΑ.Λ. ΑΛΜΥΡΟΥ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΚΙΝΗΤΗΡΩΝ ΝΤΗΖΕΛ

ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΟΥ 1ου ΕΠΑ.Λ. ΑΛΜΥΡΟΥ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΚΙΝΗΤΗΡΩΝ ΝΤΗΖΕΛ

Την Τετάρτη 5 Απριλίου 2017 οι μαθητές του ΓΟΧ (Ειδικότητας Τεχνικός Οχημάτων)  του τομέα Μηχανολογίας του 1ου ΕΠΑ.Λ. ΑΛΜΥΡΟΥ επισκέφθηκαν συνοδεία καθηγητών τους το Συνεργείο Επισκευής Συστημάτων Τροφοδοσίας Πετρελαιοκινητήρων του κου Τσάκαλου στο Βόλο, όπου ξεναγηθήκαμε από τον γιο του Κωνσταντίνο.

Βασικός σκοπός της διδακτικής επίσκεψης ήταν να ενημερωθούμε για τις δυνατότητες του συστήματος τροφοδοσίας πετρελαιοκινητήρων Common Rail και για την πιστοποιημένη διαδικασία ελέγχου κι επισκευής του, που πραγματοποιείται στο εν λόγω συνεργείο.

Με τα συμβατικά συστήματα ψεκασμού Diesel, η πίεση καυσίμου πρέπει να δημιουργείται ξεχωριστά για κάθε ψεκασμό. Με το σύστημα common rail αντίθετα, η δημιουργία πίεσης και ο ψεκασμός είναι ξεχωριστές λειτουργίες, κάτι που σημαίνει ότι το καύσιμο είναι σταθερά διαθέσιμο στην απαιτούμενη πίεση για ψεκασμό.

ντήζελ ΕΠΑΛΗ δημιουργία της πίεσης λαμβάνει χώρα στην αντλία υψηλής πίεσης. Οι πιέσεις μπορούν να φθάσουν και πάνω από 2000 bar. Η αντλία συμπιέζει το καύσιμο και το τροφοδοτεί μέσω ενός σωλήνα υψηλής πίεσης στην εισαγωγή του σωλήνα διανομέα, ο οποίος ενεργεί ως ένα κοινό δοχείο υψηλής πίεσης για όλα τα μπεκ – από αυτό προέρχεται το όνομα “common rail”, κοινός σωλήνας διανομέα.

Από εκεί, το καύσιμο διανέμεται στα μεμονωμένα μπεκ που το ψεκάζουν στον θάλαμο καύσης του κυλίνδρου.

Πλεονεκτήματα

  • Καθαρός και ιδιαίτερα αποδοτικός ψεκασμός καυσίμου χάρη στις απόλυτα μικρές αποστάσεις ψεκασμού και τον πολλαπλό ψεκασμό. Στα σύγχρονα συστήματα γίνονται 5 ψεκασμοί σ’ ένα κύκλο λειτουργίας, 2 πρίν τον κύριο ψεκασμό (προψεκασμοί) και 2 μετά τον κύριο ψεκασμό (μεταψεκασμοί).
  • Υψηλή ισχύς κινητήρα και ήπια λειτουργία με χαμηλή κατανάλωση και εκπομπές
  • Μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε όλα τα μοντέλα οχημάτων χάρη στον δομοστοιχειωτό σχεδιασμό

Μας έγινε επίδειξη του τρόπου ελέγχου από την ειδική συσκευή, καθώς κι επίδειξη του ψεκασμού που γίνεται στον κύλινδρο.

Ευχαριστούμε τον κο Τσακάλο Κωνσταντίνο για την πολύ αναλυτική παρουσίαση του συστήματος, τη διάγνωση των βλαβών του και την επισκευή του όταν απαιτείται.
Τους μαθητές στην διδακτική επίσκεψη συνόδευσαν οι εκπαιδευτικοί Σακομήτρος Παναγιώτης ΠΕ 18.18 Οχημάτων και Βαρδάκης Κωνσταντίνος ΠΕ 17.06 Μηχανολόγος.


Σχετικά Άρθρα

Πετώντας στην αρχαία Άλο: μαθητές πέντε σχολικών μονάδων ενώνουν τις φωνές τους σε μια συμπεριληπτική εκδήλωση

Πετώντας στην αρχαία Άλο: μαθητές πέντε σχολικών μονάδων ενώνουν τις φωνές τους σε μια συμπεριληπτική εκδήλωση

Μαθητές και μαθήτριες πέντε σχολικών μονάδων ενώνουν τις φωνές τους σε μια σχολική συμπεριληπτική εκδήλωση που…
Πύρασος-Αίας, το φωτορεπορτάζ του αγώνα

Πύρασος-Αίας, το φωτορεπορτάζ του αγώνα

Το φωτορεπορτάζ του αγώνα μεταξύ Πυράσου κι Αίαντα στο γήπεδο της Νέας Αγχιάλου για την πέμπτη…
Νέα εποχή στη χειρουργική μαστού: Η ενδοσκοπική μαστεκτομή με το ρομποτικό σύστημα HandX™ εφαρμόστηκε για πρώτη φορά στην Ελλάδα – Γράφει o Βασίλειος Καλλές MD, MSc, PhD, FEBS

Νέα εποχή στη χειρουργική μαστού: Η ενδοσκοπική μαστεκτομή με το ρομποτικό σύστημα HandX™ εφαρμόστηκε για πρώτη…

Βασίλειος Καλλές MD, MSc, PhD, FEBS Χειρουργός Μαστού Διευθυντής Κλινικής Μαστού Mediterraneo Hospital Η σύγχρονη ιατρική…