• 6 Απριλίου, 2017

ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΟΥ 1ου ΕΠΑ.Λ. ΑΛΜΥΡΟΥ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΚΙΝΗΤΗΡΩΝ ΝΤΗΖΕΛ

ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΟΥ 1ου ΕΠΑ.Λ. ΑΛΜΥΡΟΥ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΚΙΝΗΤΗΡΩΝ ΝΤΗΖΕΛ

Την Τετάρτη 5 Απριλίου 2017 οι μαθητές του ΓΟΧ (Ειδικότητας Τεχνικός Οχημάτων)  του τομέα Μηχανολογίας του 1ου ΕΠΑ.Λ. ΑΛΜΥΡΟΥ επισκέφθηκαν συνοδεία καθηγητών τους το Συνεργείο Επισκευής Συστημάτων Τροφοδοσίας Πετρελαιοκινητήρων του κου Τσάκαλου στο Βόλο, όπου ξεναγηθήκαμε από τον γιο του Κωνσταντίνο.

Βασικός σκοπός της διδακτικής επίσκεψης ήταν να ενημερωθούμε για τις δυνατότητες του συστήματος τροφοδοσίας πετρελαιοκινητήρων Common Rail και για την πιστοποιημένη διαδικασία ελέγχου κι επισκευής του, που πραγματοποιείται στο εν λόγω συνεργείο.

Με τα συμβατικά συστήματα ψεκασμού Diesel, η πίεση καυσίμου πρέπει να δημιουργείται ξεχωριστά για κάθε ψεκασμό. Με το σύστημα common rail αντίθετα, η δημιουργία πίεσης και ο ψεκασμός είναι ξεχωριστές λειτουργίες, κάτι που σημαίνει ότι το καύσιμο είναι σταθερά διαθέσιμο στην απαιτούμενη πίεση για ψεκασμό.

ντήζελ ΕΠΑΛΗ δημιουργία της πίεσης λαμβάνει χώρα στην αντλία υψηλής πίεσης. Οι πιέσεις μπορούν να φθάσουν και πάνω από 2000 bar. Η αντλία συμπιέζει το καύσιμο και το τροφοδοτεί μέσω ενός σωλήνα υψηλής πίεσης στην εισαγωγή του σωλήνα διανομέα, ο οποίος ενεργεί ως ένα κοινό δοχείο υψηλής πίεσης για όλα τα μπεκ – από αυτό προέρχεται το όνομα “common rail”, κοινός σωλήνας διανομέα.

Από εκεί, το καύσιμο διανέμεται στα μεμονωμένα μπεκ που το ψεκάζουν στον θάλαμο καύσης του κυλίνδρου.

Πλεονεκτήματα

  • Καθαρός και ιδιαίτερα αποδοτικός ψεκασμός καυσίμου χάρη στις απόλυτα μικρές αποστάσεις ψεκασμού και τον πολλαπλό ψεκασμό. Στα σύγχρονα συστήματα γίνονται 5 ψεκασμοί σ’ ένα κύκλο λειτουργίας, 2 πρίν τον κύριο ψεκασμό (προψεκασμοί) και 2 μετά τον κύριο ψεκασμό (μεταψεκασμοί).
  • Υψηλή ισχύς κινητήρα και ήπια λειτουργία με χαμηλή κατανάλωση και εκπομπές
  • Μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε όλα τα μοντέλα οχημάτων χάρη στον δομοστοιχειωτό σχεδιασμό

Μας έγινε επίδειξη του τρόπου ελέγχου από την ειδική συσκευή, καθώς κι επίδειξη του ψεκασμού που γίνεται στον κύλινδρο.

Ευχαριστούμε τον κο Τσακάλο Κωνσταντίνο για την πολύ αναλυτική παρουσίαση του συστήματος, τη διάγνωση των βλαβών του και την επισκευή του όταν απαιτείται.
Τους μαθητές στην διδακτική επίσκεψη συνόδευσαν οι εκπαιδευτικοί Σακομήτρος Παναγιώτης ΠΕ 18.18 Οχημάτων και Βαρδάκης Κωνσταντίνος ΠΕ 17.06 Μηχανολόγος.


Σχετικά Άρθρα

Κρατούμενος στην Κασσαβέτεια έβαλε φωτιά στον θάλαμο

Κρατούμενος στην Κασσαβέτεια έβαλε φωτιά στον θάλαμο

Τα περιστατικά βίας και παραβατικότητας στις φυλακές Κασσαβέτειας δεν έχουν σταματημό. Μετά τον άγριο καυγά ενός…
Ευρεία υπηρεσιακή σύσκεψη για τα παραλιακά καταστήματα

Ευρεία υπηρεσιακή σύσκεψη για τα παραλιακά καταστήματα

Επικοινωνία Χρ. Μπουκώρου με τον Γ.Γ. Δημόσιας Περιουσίας Αθ. Τσιούρα   Σύμφωνα με ενημέρωση που είχε…
Στις 2-4 Μαΐου οι αγώνες για την άνοδο

Στις 2-4 Μαΐου οι αγώνες για την άνοδο

Όπως έγινε γνωστό από την ΕΣΠΕΚΕΛ, διοργανώτρια Αρχή των πρωταθλημάτων Θεσσαλίας και Στερεάς Ελλάδος, οι αγώνες…