- 28 Μαρτίου, 2017
Με φρουτο-παγωτά και εναλλακτικές μεθόδους γνωρίζουν τη σωστή διατροφή στο Δημοτικό Σούρπης – Έκδοση 25-3-2017
Μια πρωτότυπη ιδέα υλοποίησε η εκπαιδευτικός κ. Βιβή Χαμηλού, με τους μαθητές της Β’ τάξης του Δημοτικού Σχολείου Σούρπης. Με αφορμή το μάθημα της Ευέλικτης Ζώνης και θέμα την υγιεινή διατροφή, μηχανεύτηκαν έναν απολαυστικό τρόπο να καταναλώνουν φρούτα και οι πιο δύσκολοι μικροί γευσιγνώστες. Ακολουθεί το κείμενο της εκπαιδευτικού σχετικά με τη συγκεκριμένη δραστηριότητα:
Στο πλαίσιο του μαθήματος της Ευέλικτης Ζώνης, οι μικροί μαθητές και οι μαθήτριες της Β΄ Τάξης ακούν και διαβάζουν ιστορίες και παραμύθια που σχετίζονται με την υγιεινή διατροφή! Αναφερόμενοι στα φρούτα, τη διατροφική τους αξία και τη συχνότητα με την οποία θα πρέπει να καταναλώνονται καθημερινά τόσο από παιδιά, όσο και από ενήλικες, αναφερθήκαμε σε διαφορετικούς τρόπους με τους οποίους θα μπορούσαμε να τα εντάξουμε στο καθημερινό μας διαιτολόγιο!
Πολλές οι ιδέες και εύκολες οι συνταγές! Μπορούμε να φτιάξουμε με αυτά μια λαχταριστή φρουτοσαλάτα, ή να τα καταναλώσουμε φρεσκο-στυμμένα, σε χυμό! Μια ωραία ιδέα είναι να κάνουμε μιλκσέικ με φρούτα, ή να φτιάξουμε το δικό μας φρουτο-γιαούρτι, με κομματάκια φρούτων που προτιμούμε περισσότερο! Μπορούμε να τα προσθέσουμε στα δημητριακά του προγεύματος, αλλά και να τα φάμε σαν σουβλάκι, καρφώνοντας στο ξυλάκι μας κομμάτια διαφορετικών φρούτων! Ωραία όλα αυτά, αλλά …
– «Κυρία, εμένα δε μου αρέσει το μήλο!»
– «Εγώ δεν τρώω το αχλάδι, δε μου αρέσει καθόλου!»
– «Εγώ τα τρώω όλα, κυρία, αλλά δε μου αρέσει το μέσα του πορτοκαλιού, μόνο ο χυμός μου αρέσει!»
– «Κυρία, εγώ τρώω μόνο μπανάνα, τίποτα άλλο!»
– «Κι αν … χρησιμοποιούσαμε διαφορετικά φρούτα για να φτιάξουμε φρουτο-παγωτά; Πώς θα σας φαινόταν;» Κι έτσι ξεκίνησε η δική μας ιστορία, που θα την αφηγούμαστε για πολύ καιρό! Μετά το ηχηρό «Ναιαιαιαιαι!!!!», ξεκίνησε η προετοιμασία και δεν άργησε η μέρα της παρασκευής των φρουτο-παγωτών και της απόλαυσης!