Στο πλαίσιο των τακτικών συναντήσεων και της συνεχούς συνεργασίας της βουλευτή Μαγνησίας Ζέττας Μ. Μακρή,-συνεργασίας που υπήρχε, ήδη, από την θητεία της ως υφυπουργού παιδείας – ο διευθυντής της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (ΔΔΕ) Μαγνησίας δρ. Σ. Σαβελίδης ενημέρωσε την βουλευτή για τα θέματα ευθύνης του. Η συζήτηση επικεντρώθηκε, αλλά δεν περιορίστηκε, στην λειτουργία του Εσπερινού Γυμνασίου … Συνεχίστε να διαβάζετε το Ο Σ. Σαβελίδης ενημέρωσε την Ζ. Μακρή για θέματα παιδείας και ζήτησε συνεργασία για καλλιτεχνικό σχολείο.
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον σύνδεσμο στον WordPress ιστότοπο για ενσωμάτωση
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον κώδικα στον ιστότοπό σας για να ενσωματωθεί