• 20 Νοεμβρίου, 2025

Δυναμική «εισβολή» της πολωνικής αγοράς στο ελληνικό τουριστικό προϊόν

Δυναμική «εισβολή» της πολωνικής αγοράς στο ελληνικό τουριστικό προϊόν

Τις βάσεις για μία δυναμική παρουσία στην τουριστική αγορά της Πολωνίας έθεσε η αποστολή της Μαγνησίας στο πλαίσιο του European Road Show 2025 που διοργανώθηκε 12 και 13 Νοεμβρίου στο Κατοβίτσε και την Βαρσοβία της Πολωνίας αντίστοιχα, όπου σε συνεργασία με την Choose Greece πραγματοποίησαν στοχευμένες B2B συναντήσεις με κορυφαίους τουριστικούς πράκτορες και έγκριτους δημοσιογράφους της πολωνικής αγοράς.

Αξίζει να σημειωθεί ότι περισσότερα από 100 τουριστικά γραφεία συμμετείχαν συνολικά στις συναντήσεις με εκπροσώπους ελληνικών προορισμών και φορέων.

Το Επιμελητήριο Μαγνησίας εκπροσώπησε ο πρόεδρος του φορέα, αλλά και Πρόεδρος του Τουριστικού Τμήματος Αριστοτέλης Μπασδάνης όπου είχε διαδοχικές συναντήσεις τόσο με τον Πρόξενο της χώρας μας στην Πολωνία κ. Σπύρο Βούρτση, όσο και με τον Διευθυντή του ΕΟΤ Δημήτρη Βασιλειάδη για τις προοπτικές που ανοίγονται αναφορικά στην τουριστική «σύζευξη» Πολωνίας-Μαγνησίας.  

Εξάλλου, το Επιμελητήριο Μαγνησίας ήδη προγραμματίζει fam trip για επιλεγμένους τουριστικούς πράκτορες, με στόχο την άμεση γνωριμία με την περιοχή.

Ακολούθησε συνεργασία του κ. Μπασδάνη με τον Αναλυτή Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων της Ελληνικής Πρεσβείας κ. Γρηγόρη Παντελή, αλλά και με τον ομόλογό του στην Βαρσοβία κ. Marek Traczyk. Σε εγκάρδιο κλίμα αναζητήθηκαν τρόποι και δίαυλοι άμεσης συνεργασίας τόσο σε εμπορικό, όσο και σε τουριστικό επίπεδο για τη νέα περίοδο, ενώ τονίστηκε η κομβικής σημασίας θέση του αεροδρομίου Κεντρικής Ελλάδος στη Νέα Αγχίαλο, το οποίο και προσφέρει σημαντικές δυνατότητες ανάπτυξης σε νέες αγορές.

Η ανταπόκριση υπήρξε ιδιαίτερα ενθαρρυντική, αναδεικνύοντας το αυξανόμενο ενδιαφέρον της Πολωνίας για τον προορισμό.

Στην ελληνική αποστολή συμμετείχαν ακόμη η Περιφέρεια Κρήτης, η Περιφέρεια  Βορείου Αιγαίου, ο Δήμος Ρεθύμνης, ενώ ξεχωριστή συμμετοχή χαρακτηρίστηκε η συμμετοχή της Ένωσης Ξενοδόχων Σκοπέλου που συμμετείχε ενεργά στη φιλοξενία της αποστολής, παρουσιάζοντας το φυσικό τοπίο, την πολιτιστική ταυτότητα, τη γαστρονομία και τις υψηλού επιπέδου τουριστικές υποδομές του νησιού.

Να σημειωθεί ότι η CHOOSE GREECE που διοργάνωσε και το Road Show αποτελεί τη μοναδική εταιρεία στην Ελλάδα που έχει επενδύσει συστηματικά στην πολωνική αγορά τα τελευταία δέκα χρόνια. Σύμφωνα με τον Γενικό Διευθυντή της εταιρείας, κ. Λεωνίδα Μπαμπάνη, η συνεχής αυτή προσπάθεια έχει αποδώσει καρπούς, καθώς ο αριθμός των Πολωνών επισκεπτών αυξάνεται σταθερά και, όπως εκτιμά, «σε δύο χρόνια η Πολωνική αγορά θα συγκαταλέγεται στην πρώτη τριάδα των ευρωπαϊκών αγορών για την Ελλάδα».


Σχετικά Άρθρα

Έντονο το ενδιαφέρον των επαγγελματιών για την ψηφιακή πλατφόρμα «Open Business»

Έντονο το ενδιαφέρον των επαγγελματιών για την ψηφιακή πλατφόρμα «Open Business»

Κατάμεστη από επαγγελματίες της Μαγνησίας ήταν η αίθουσα συνεδριάσεων του Επιμελητηρίου που διοργάνωσε το απόγευμα της…
Επιμελητήριο Μαγνησίας: Ενημέρωση για απασχόληση μέσω του προγράμματος μάθησης σε εργασιακό χώρο

Επιμελητήριο Μαγνησίας: Ενημέρωση για απασχόληση μέσω του προγράμματος μάθησης σε εργασιακό χώρο

Η Δημόσια υπηρεσία απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.) διατηρεί 50 Επαγγελματικές Σχολές (ΕΠΑΣ) Μαθητείας σε όλη την Ελλάδα, όπου…
Επιμελητήριο: Το λιμάνι Βόλου ως κόμβος ανάπτυξης μέσω του ευρωπαϊκού έργου PortAbility

Επιμελητήριο: Το λιμάνι Βόλου ως κόμβος ανάπτυξης μέσω του ευρωπαϊκού έργου PortAbility

Σε εκδήλωση γόνιμου προβληματισμού εξελίχθηκε η εκδήλωση με θέμα «το Λιμάνι του Βόλου ως Κόμβος Βιώσιμης…