- 30 Ιουνίου, 2025
Ζ. Μακρή: «Έξι νέες σχολικές μονάδες δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στην Μαγνησία»



Ολοκληρώθηκε η ίδρυση έξι νέων σχολικών μονάδων δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στην Μαγνησία, διαδικασία που είχε ξεκινήσει όταν η βουλευτής Μαγνησίας Ζέττα Μ. Μακρή ήταν η αρμόδια υφυπουργός παιδείας, θρησκευμάτων και αθλητισμού σε συνεννόηση και συνεργασία με τα στελέχη της εκπαίδευσης.
Η υπουργός παιδείας κ. Σ. Ζαχαράκη αντιμετώπισε θετικά τα σχετικά αιτήματα και η ουσιαστική προσέγγιση και επεξεργασία, η ακριβής αποτύπωση των εκπαιδευτικών αναγκών και απαιτήσεων του μαθητικού πληθυσμού καθώς και η στενή συνεργασία με τους αρμόδιους υπηρεσιακούς παράγοντες είχε ως αποτέλεσμα την ολοκλήρωση της διαδικασίας και την ίδρυση των νέων αυτών σχολικών μονάδων με την υπογραφή της.
Συγκεκριμένα, με την κοινή απόφαση των υπουργών παιδείας, θρησκευμάτων και αθλητισμού, εθνικής οικονομίας και οικονομικών και υποδομών και μεταφορών (αρ. ΦΕΚ 3309/Τεύχος Β/ 29-06-2025), ιδρύονται οι εξής έξι σχολικές μονάδες γενικής και επαγγελματικής παιδείας δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στην Μαγνησία για το νέο σχολικό έτος 2025-2026:
- το Ημερήσιο Γενικό Λύκειο Μηλεών με έδρα τα Καλά Νερά
- οι Λυκειακές τάξεις Α’, Β’ και Γ’ στο Ημερήσιο Γυμνάσιο Πτελεού
- το 4ο εσπερινό ΕΠΑ.Λ. Βόλου, με έδρα τον Βόλο, με τους παρακάτω τομείς: Γεωπονίας, Τροφίμων και Περιβάλλοντος – Υγείας-Πρόνοιας-Ευεξίας
- το εσπερινό ΕΠΑ.Λ. Αργαλαστής, με έδρα την Αργαλαστή, με τους παρακάτω τομείς: Διοίκησης και Οικονομίας – Μηχανολογίας – Υγείας-Πρόνοιας-Ευεξίας
- το εσπερινό ΕΠΑ.Λ. Σκιάθου, με έδρα την Σκιάθο, με τους παρακάτω τομείς: – Διοίκησης και Οικονομίας – Υγείας-Πρόνοιας-Ευεξίας και
- το 5ο εργαστηριακό κέντρο Μαγνησίας με έδρα την Σκιάθο
Η ίδρυση των νέων σχολικών μονάδων καταδεικνύει την συνεχή προσπάθεια του υπουργείου παιδείας, θρησκευμάτων και αθλητισμού για την ενίσχυση και την αναβάθμιση του δημόσιου σχολείου διευρύνοντας τις δυνατότητες πρόσβασης των μαθητών και μαθητριών σε ποιοτική και σύγχρονη εκπαίδευση, τόσο της γενικής όσο και της επαγγελματικής κατεύθυνσης.