• 22 Απριλίου, 2025

Στο Νοσοκομείο 45χρονος μετά από τροχαίο στον Αλμυρό

Στο Νοσοκομείο 45χρονος μετά από τροχαίο στον Αλμυρό

Τις μεταμεσονύχτιες ώρες της Δευτέρας του Πάσχα, ένας 45χρονος άνδρας έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου που οδηγούσε κοντά στο δάσος Κουρί και προσέκρουσε σε δένδρο. Τραυματίστηκε στο κεφάλι και μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο στο Αχιλλοπούλειο Νοσοκομείο Βόλου όπου νοσηλεύεται, ευτυχώς χωρίς να διατρέχει κίνδυνο για τη ζωή του σύμφωνα με πληροφορίες μας.


Σχετικά Άρθρα

Χρ. Τριαντόπουλος: Τέθηκε σε ισχύ η «δεύτερη ευκαιρία» για παραχώρηση αιγιαλού σε επιχειρήσεις της Μαγνησίας

Χρ. Τριαντόπουλος: Τέθηκε σε ισχύ η «δεύτερη ευκαιρία» για παραχώρηση αιγιαλού σε επιχειρήσεις της Μαγνησίας

Το νομοσχέδιο του Υπουργείου Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, το οποίο περιλάμβανε διατάξεις με σημειακές τροποποιήσεις στο…
Χρ. Τριαντόπουλος: Σημαντικά έργα και παρεμβάσεις για την καθημερινότητα και την ανάπτυξη στη Νέα Αγχίαλο

Χρ. Τριαντόπουλος: Σημαντικά έργα και παρεμβάσεις για την καθημερινότητα και την ανάπτυξη στη Νέα Αγχίαλο

Την Παρασκευή, 26 Ιουνίου 2026, ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας στη Μαγνησία και Υφυπουργός την περίοδο…