• 22 Απριλίου, 2025

Στο Νοσοκομείο 45χρονος μετά από τροχαίο στον Αλμυρό

Στο Νοσοκομείο 45χρονος μετά από τροχαίο στον Αλμυρό

Τις μεταμεσονύχτιες ώρες της Δευτέρας του Πάσχα, ένας 45χρονος άνδρας έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου που οδηγούσε κοντά στο δάσος Κουρί και προσέκρουσε σε δένδρο. Τραυματίστηκε στο κεφάλι και μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο στο Αχιλλοπούλειο Νοσοκομείο Βόλου όπου νοσηλεύεται, ευτυχώς χωρίς να διατρέχει κίνδυνο για τη ζωή του σύμφωνα με πληροφορίες μας.


Σχετικά Άρθρα

Στο τελικό στάδιο υλοποίησης το έργο ανάδειξης των 14 διαδρομών στην Όθρυ

Στο τελικό στάδιο υλοποίησης το έργο ανάδειξης των 14 διαδρομών στην Όθρυ

Πραγματοποιείται ο καθαρισμός και η σηματοδότηση των μονοπατιών, τοποθετήθηκαν κιόσκια και παρατηρητήρια Στο τελικό στάδιο υλοποίησης…
Ετήσιο Μνημόσυνο Ανέστη Κλωνή

Ετήσιο Μνημόσυνο Ανέστη Κλωνή

Την Κυριακή 28 Ιουνίου τελείται το ετήσιο μνημόσυνο του Ανέστη Κλωνή.
Αναπαράσταση Σαρακατσάνικου Καραβανιού

Αναπαράσταση Σαρακατσάνικου Καραβανιού

Το Σαρακατσάνικο Καραβάνι όπως πραγματικά ήταν… Ακολουθεί δελτίο Τύπου της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Συλλόγων Σαρακατσαναίων:Όλοι μάς έχουμε…