• 15 Φεβρουαρίου, 2025

Ο Δ. Εσερίδης θα συναντήσει τον Πρέσβη του Μαρόκου για προώθηση των προϊόντων Αλμυρού

Ο Δ. Εσερίδης θα συναντήσει τον Πρέσβη του Μαρόκου για προώθηση των προϊόντων Αλμυρού

Πριν λίγες ημέρες η Περιφέρεια είχε ενημερώσει με δελτίο Τύπου για το έντονο ενδιαφέρον που έδειξε ο Πρέσβης του Μαρόκου για τα αρωματικά φυτά και το ελαιόλαδο από την περιοχή του Δήμου Αλμυρού σε συνάντηση που είχε με τον Περιφερειάρχη κο Κουρέτα.

Όπως έγινε γνωστό, στην Αθήνα θα μεταβεί την Δευτέρα 17/2 Δήμαρχος Αλμυρού Δημήτρης Εσερίδης και θα συναντηθεί στη Μαροκινή Πρεσβεία με τον Πρέσβη του Βασιλείου του Μαρόκου στην Ελλάδα κ.Mohammed Shibi.

Η συνάντηση πραγματοποιείται μετά το έντονο ενδιαφέρον που εξέφρασε ο Μαροκινός αξιωματούχος για τα αρωματικά φυτά και το αγουρέλαιο του Δήμου Αλμυρού, τα οποία είχαν εκτεθεί στην πρόσφατη έκθεση στο Σύνταγμα.
Στη συνάντηση θα διερευνηθούν τρόποι συνεργασίας και προώθησης των εξαιρετικής ποιότητας προϊόντων της περιοχής του Αλμυρού στο Μαρόκο, ανοίγοντας μια νέα σελίδα στην εξωστρέφεια της τοπικής αγροτικής παραγωγής και στην τόνωση της τοπικής οικονομίας.
“Τα εξαιρετικά προϊόντα της αλμυριώτικης γης, μπορούν και πρέπει να αποτελέσουν τους καλύτερους πρεσβευτές της περιοχής μας” δήλωσε ο Δήμαρχος Αλμυρού και κάλεσε όλους τους παραγωγούς να ενισχύσουν με καινοτόμες και εξωστρεφείς δράσεις την προσπάθεια του Δήμου να προωθήσει τα προϊόντα τους και να ενισχύσει το εισόδημά τους.

Σχετικά Άρθρα

Στην Μαδέιρα για αγώνες ο Παύλος Δακουτρός

Στην Μαδέιρα για αγώνες ο Παύλος Δακουτρός

Αναχώρησε για το Machico της Μαδέιρα, στην Πορτογαλία, η Ελληνική Αποστολή Μοντέρνου Πεντάθλου, αποτελούμενη από τους αθλητές…
Η METLEN εγκαινιάζει την 4η παραγωγική μονάδα του M Technologies Hub στον Βόλο

Η METLEN εγκαινιάζει την 4η παραγωγική μονάδα του M Technologies Hub στον Βόλο

Η METLEN εγκαινίασε σήμερα τη νέα παραγωγική μονάδα της M Technologies στον Βόλο σηματοδοτώντας μια σημαντική…
Περιφέρεια: 2,6 εκατ. για πολιτιστικές δράσεις τετραετίας στην Μαγνησία

Περιφέρεια: 2,6 εκατ. για πολιτιστικές δράσεις τετραετίας στην Μαγνησία

Η Περιφέρεια Θεσσαλίας, με πρωτοβουλία του Περιφερειάρχη κ. Δημήτρη Κουρέτα, προχωρά σε μία σημαντική επένδυση στον…