• 22 Νοεμβρίου, 2024

Επαναλειτουργεί η Φιλαρμονική του Δήμου Αλμυρού

Επαναλειτουργεί η Φιλαρμονική του Δήμου Αλμυρού

Ακολουθεί Δελτίο Τύπου του Δήμου Αλμυρού σχετικά με την επαναλειτουργία της Φιλαρμονικής:

Όπως ακριβώς είχε δεσμευτεί η Δημοτική Αρχή, ανασυστάθηκε και επαναλειτουργεί η Φιλαρμονική μπάντα του Δήμου Αλμυρού,έπειτα από απουσία χρόνων, για να συντροφεύει τις επετείους, τις παρελάσεις και τις λιτανείες, τις γιορτινές και επίσημες ημέρες των Αλμυριωτών.

Στη Φιλαρμονική μπορούν να συμμετέχουν άτομα από 8 ετών και άνω, ενώ οι εγγραφές έχουν ήδη ξεπεράσει τις 40.

Η διδασκαλία και εκμάθηση των πνευστών και κρουστών μουσικών οργάνων της Φιλαρμονικής είναι δωρεάν και για τη συμμετοχή στην ορχήστρα δεν απαιτείται η αγορά μουσικού οργάνου. Δωρεάν διατίθεται επίσης και η στολή για κάθε παιδί ή ενήλικα που συμμετέχει σε αυτή.

Διδάσκονται: τρομπέτα, σαξόφωνο, κλαρινέτο, φλάουτο, κρουστά, τρομπόνι και όλα τα βαρύτονα. Έχουν ήδη παραληφθεί όλα τα μουσικά όργανα, ενώ τα μαθήματα παραδίδονται από τη Μαέστρο της μπάντας κ. Μαρία Αγγελή. (Τηλ. Επικ. 6943493580)

Ήταν άλλη μια δέσμευση που έγινε πράξη!

 


Σχετικά Άρθρα

Στην Μαδέιρα για αγώνες ο Παύλος Δακουτρός

Στην Μαδέιρα για αγώνες ο Παύλος Δακουτρός

Αναχώρησε για το Machico της Μαδέιρα, στην Πορτογαλία, η Ελληνική Αποστολή Μοντέρνου Πεντάθλου, αποτελούμενη από τους αθλητές…
Η METLEN εγκαινιάζει την 4η παραγωγική μονάδα του M Technologies Hub στον Βόλο

Η METLEN εγκαινιάζει την 4η παραγωγική μονάδα του M Technologies Hub στον Βόλο

Η METLEN εγκαινίασε σήμερα τη νέα παραγωγική μονάδα της M Technologies στον Βόλο σηματοδοτώντας μια σημαντική…
Περιφέρεια: 2,6 εκατ. για πολιτιστικές δράσεις τετραετίας στην Μαγνησία

Περιφέρεια: 2,6 εκατ. για πολιτιστικές δράσεις τετραετίας στην Μαγνησία

Η Περιφέρεια Θεσσαλίας, με πρωτοβουλία του Περιφερειάρχη κ. Δημήτρη Κουρέτα, προχωρά σε μία σημαντική επένδυση στον…