• 22 Νοεμβρίου, 2024

Επαναλειτουργεί η Φιλαρμονική του Δήμου Αλμυρού

Επαναλειτουργεί η Φιλαρμονική του Δήμου Αλμυρού

Ακολουθεί Δελτίο Τύπου του Δήμου Αλμυρού σχετικά με την επαναλειτουργία της Φιλαρμονικής:

Όπως ακριβώς είχε δεσμευτεί η Δημοτική Αρχή, ανασυστάθηκε και επαναλειτουργεί η Φιλαρμονική μπάντα του Δήμου Αλμυρού,έπειτα από απουσία χρόνων, για να συντροφεύει τις επετείους, τις παρελάσεις και τις λιτανείες, τις γιορτινές και επίσημες ημέρες των Αλμυριωτών.

Στη Φιλαρμονική μπορούν να συμμετέχουν άτομα από 8 ετών και άνω, ενώ οι εγγραφές έχουν ήδη ξεπεράσει τις 40.

Η διδασκαλία και εκμάθηση των πνευστών και κρουστών μουσικών οργάνων της Φιλαρμονικής είναι δωρεάν και για τη συμμετοχή στην ορχήστρα δεν απαιτείται η αγορά μουσικού οργάνου. Δωρεάν διατίθεται επίσης και η στολή για κάθε παιδί ή ενήλικα που συμμετέχει σε αυτή.

Διδάσκονται: τρομπέτα, σαξόφωνο, κλαρινέτο, φλάουτο, κρουστά, τρομπόνι και όλα τα βαρύτονα. Έχουν ήδη παραληφθεί όλα τα μουσικά όργανα, ενώ τα μαθήματα παραδίδονται από τη Μαέστρο της μπάντας κ. Μαρία Αγγελή. (Τηλ. Επικ. 6943493580)

Ήταν άλλη μια δέσμευση που έγινε πράξη!

 


Σχετικά Άρθρα

Μικρασιάτικο αντάμωμα στον Αλμυρό

Μικρασιάτικο αντάμωμα στον Αλμυρό

Μια ξεχωριστή πολιτιστική βραδιά, αφιερωμένη στις ρίζες, τις μνήμες και τη ζωντανή παράδοση της Μικράς Ασίας,…
Ίδρυση Εσπερινού Γυμνασίου: Μια νέα ευκαιρία γνώσης για την περιοχή

Ίδρυση Εσπερινού Γυμνασίου: Μια νέα ευκαιρία γνώσης για την περιοχή

Η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΔΔΕ) Μαγνησίας ανακοινώνει την ίδρυση του Εσπερινού Γυμνασίου Αλμυρού, μιας νέας εκπαιδευτικής…
Βαγγέλης Χατζηκυριάκος: Διαχείριση εκατομμυρίων σε λανθασμένη κατεύθυνση

Βαγγέλης Χατζηκυριάκος: Διαχείριση εκατομμυρίων σε λανθασμένη κατεύθυνση

Από τον επικεφαλής της δημοτικής παράταξης “Δημοτική Πρωτοβουλία” Βαγγέλη Χατζηκυριάκο λάβαμε και δημοσιεύουμε την ακόλουθη ανακοίνωση…