• 19 Οκτωβρίου, 2024

Νοκ-άουτ και η Λιβαδειά στον Αλμυρό!

Νοκ-άουτ και η Λιβαδειά στον Αλμυρό!

Ο ΓΣΑ βγάζει νοκ-άουτ τη μία ομάδα μετά την άλλη στο Κύπελλο Γυναικών της ΕΣΠΕΚΕΛ. Στη σημερινή αναμέτρηση, τρίτη στη σειρά στο κλειστό του Αλμυρού, τα κορίτσια του Λευτέρη Τιρτιράκη δυσκολεύτηκαν περισσότερο στο πρώτο σετ, όμως πήραν καθαρή νίκη με 3-0 απέναντι στην Αναγέννηση Λιβαδειάς: 25-23, 25-16, 25-13.

Έτσι, προκρίθηκαν στην 8άδα του Κυπέλλου όπου θα αντιμετωπίσουν τον Ασκληπιό Τρικάλων. Πρώτη αγωνιστική εμφάνιση για την Ξένια Ξάνθη, που με τη θετική της απόδοση ως ακραία, ενθουσίασε συμπαίκτριες και κοινό!

Για τον Γ.Σ. Αλμυρού: Ξάνθη Ε.(αρχ), Ξάνθη Ξ., Παπαδοπούλου, Χατζηκυριάκου, Καραγιάννη, Μαυρογέννη, Θωμαΐδη, Ευθυμίου, Νικοβιώτη, Νάντζιου, Γουργιώτη.


Σχετικά Άρθρα

Στο τελικό στάδιο υλοποίησης το έργο ανάδειξης των 14 διαδρομών στην Όθρυ

Στο τελικό στάδιο υλοποίησης το έργο ανάδειξης των 14 διαδρομών στην Όθρυ

Πραγματοποιείται ο καθαρισμός και η σηματοδότηση των μονοπατιών, τοποθετήθηκαν κιόσκια και παρατηρητήρια Στο τελικό στάδιο υλοποίησης…
Ετήσιο Μνημόσυνο Ανέστη Κλωνή

Ετήσιο Μνημόσυνο Ανέστη Κλωνή

Την Κυριακή 28 Ιουνίου τελείται το ετήσιο μνημόσυνο του Ανέστη Κλωνή.
Αναπαράσταση Σαρακατσάνικου Καραβανιού

Αναπαράσταση Σαρακατσάνικου Καραβανιού

Το Σαρακατσάνικο Καραβάνι όπως πραγματικά ήταν… Ακολουθεί δελτίο Τύπου της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Συλλόγων Σαρακατσαναίων:Όλοι μάς έχουμε…