• 19 Οκτωβρίου, 2024

Νοκ-άουτ και η Λιβαδειά στον Αλμυρό!

Νοκ-άουτ και η Λιβαδειά στον Αλμυρό!

Ο ΓΣΑ βγάζει νοκ-άουτ τη μία ομάδα μετά την άλλη στο Κύπελλο Γυναικών της ΕΣΠΕΚΕΛ. Στη σημερινή αναμέτρηση, τρίτη στη σειρά στο κλειστό του Αλμυρού, τα κορίτσια του Λευτέρη Τιρτιράκη δυσκολεύτηκαν περισσότερο στο πρώτο σετ, όμως πήραν καθαρή νίκη με 3-0 απέναντι στην Αναγέννηση Λιβαδειάς: 25-23, 25-16, 25-13.

Έτσι, προκρίθηκαν στην 8άδα του Κυπέλλου όπου θα αντιμετωπίσουν τον Ασκληπιό Τρικάλων. Πρώτη αγωνιστική εμφάνιση για την Ξένια Ξάνθη, που με τη θετική της απόδοση ως ακραία, ενθουσίασε συμπαίκτριες και κοινό!

Για τον Γ.Σ. Αλμυρού: Ξάνθη Ε.(αρχ), Ξάνθη Ξ., Παπαδοπούλου, Χατζηκυριάκου, Καραγιάννη, Μαυρογέννη, Θωμαΐδη, Ευθυμίου, Νικοβιώτη, Νάντζιου, Γουργιώτη.


Σχετικά Άρθρα

Χρ. Τριαντόπουλος: Τέθηκε σε ισχύ η «δεύτερη ευκαιρία» για παραχώρηση αιγιαλού σε επιχειρήσεις της Μαγνησίας

Χρ. Τριαντόπουλος: Τέθηκε σε ισχύ η «δεύτερη ευκαιρία» για παραχώρηση αιγιαλού σε επιχειρήσεις της Μαγνησίας

Το νομοσχέδιο του Υπουργείου Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, το οποίο περιλάμβανε διατάξεις με σημειακές τροποποιήσεις στο…
Χρ. Τριαντόπουλος: Σημαντικά έργα και παρεμβάσεις για την καθημερινότητα και την ανάπτυξη στη Νέα Αγχίαλο

Χρ. Τριαντόπουλος: Σημαντικά έργα και παρεμβάσεις για την καθημερινότητα και την ανάπτυξη στη Νέα Αγχίαλο

Την Παρασκευή, 26 Ιουνίου 2026, ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας στη Μαγνησία και Υφυπουργός την περίοδο…