• 11 Σεπτεμβρίου, 2024

Το μήνυμα του Δημάρχου Δ. Εσερίδη για τη νέα σχολική χρονιά

Το μήνυμα του Δημάρχου Δ. Εσερίδη για τη νέα σχολική χρονιά

Το δικό του μήνυμα προς τους εκπαιδευτικούς και μαθητές έδωσε ο Δήμαρχος Αλμυρού κος Δημήτρης Εσερίδης:

Μια νέα σχολική χρονιά αρχίζει σήμερα, για την οποία είναι κοινή η ευχή όλων μας να είναι γεμάτη χαμόγελα, ελπίδες και δημιουργικές εμπειρίες για όλους τους εμπλεκόμενους στην εκπαιδευτική διαδικασία.

Η Δημοτική Αρχή του Δήμου Αλμυρού βρίσκεται πάντα δίπλα σε μαθητές και εκπαιδευτικούς και στηρίζει έμπρακτα τις προσπάθειές τους ώστε να επιτευχθούν οι στόχοι του καθενός.

Από τη μεριά μας, καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για την επισκευή, συντήρηση και λειτουργικη αναβάθμιση των σχολικών μονάδων όλων των βαθμίδων σε όλη την έκταση του Καλλικρατικού Δήμου, ώστε τα παιδιά μας να έχουν το σχολείο που τους αξίζει. Εύχομαι καλή και δημιουργική σχολική χρονιά με υγεία, συνεργασία και πρόοδο σε μαθητές, εκπαιδευτικούς και γονείς!


Σχετικά Άρθρα

Βραδιά αστρονομίας στις λίμνες Ζερέλια

Βραδιά αστρονομίας στις λίμνες Ζερέλια

Η Εταιρεία Αστρονομίας και Διαστήματος και ο Δήμος Αλμυρού διοργανώνουν Βραδιά Αστρονομίας την Παρασκευή 26 Ιουνίου…
Διήμερο διεθνές φεστιβάλ χορών στον Αλμυρό

Διήμερο διεθνές φεστιβάλ χορών στον Αλμυρό

Τοπικοί σύλλογοι και χορευτικά από Κολομβία, Σερβία, Βουλγαρία συμμετέχουν στο διήμερο διεθνές φεστιβάλ παραδοσιακών χορών το…
Την Δευτέρα 22/6 η γιορτή λήξης του Δημοτικού Ωδείου Αλμυρού

Την Δευτέρα 22/6 η γιορτή λήξης του Δημοτικού Ωδείου Αλμυρού

Η ετήσια καλοκαιρινή γιορτή λήξης του Δημοτικού Ωδείου Αλμυρού θα πραγματοποιηθεί στις 22 Ιουνίου στον προαύλιο…