• 21 Μαΐου, 2024

Ξεκινούν οι εργασίες αποκατάστασης για νερό από την Καρυά

Ξεκινούν οι εργασίες αποκατάστασης για νερό από την Καρυά

Στους ίδιους γνώριμους τόπους και στα ίδια μονοπάτια που οδηγούν στην πηγή της Καρυάς -μετά την πάροδο 30 ετών- ο Δήμαρχος Αλμυρού Δημήτρης Εσερίδης και ο Πρόεδρος της Δ.Ε.Υ.Α.ΑΛ Ηλίας Δαλακούρας, καθώς άμεσα ξεκινούν οι εργασίες αποκατάστασης του κατεστραμμένου από τη θεομηνία του “Ιανού” αγωγού, που υδροδοτεί την Ευξεινούπολη με ποιοτικό πόσιμο νερό από την Καρυά.

Η αποκατάσταση του αγωγού ήταν μια ακόμη από τις δεσμεύσεις της δημοτικής αρχής που σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα θα γίνει πράξη.

Η Δημοτική Αρχή διαβεβαιώνει πως θα συνεχίσει να εργάζεται για να εξασφαλίσει μια καθημερινότητα και ένα επίπεδο ζωής που θα αρμόζουν στους δημότες της.


Σχετικά Άρθρα

Διήμερο διεθνές φεστιβάλ χορών στον Αλμυρό

Διήμερο διεθνές φεστιβάλ χορών στον Αλμυρό

Τοπικοί σύλλογοι και χορευτικά από Κολομβία, Σερβία, Βουλγαρία συμμετέχουν στο διήμερο διεθνές φεστιβάλ παραδοσιακών χορών το…
1ο Ημερήσιο ΕΠΑΛ Αλμυρού: Από την μαθητεία στην μόνιμη εργασία

1ο Ημερήσιο ΕΠΑΛ Αλμυρού: Από την μαθητεία στην μόνιμη εργασία

Η μαθητεία δίνει στους νέους τη δυνατότητα να δοκιμάσουν, να μάθουν, να εξελιχθούν και να ανακαλύψουν…
Χρ. Τριαντόπουλος: Αποκατάσταση υποδομών διαχείρισης αστικών λυμάτων σε Βόλο, Αλμυρό και Σκιάθο

Χρ. Τριαντόπουλος: Αποκατάσταση υποδομών διαχείρισης αστικών λυμάτων σε Βόλο, Αλμυρό και Σκιάθο

Οικονομίας και Οικονομικών με τίτλο «Αποκατάσταση ζημιών σε υποδομές διαχείρισης αστικών λυμάτων στις πληγείσες από έντονα…