• 20 Μαρτίου, 2024

Σήμερα Τετάρτη ο τελευταίος εντός έδρας αγώνας των Γυναικών

Σήμερα Τετάρτη ο τελευταίος εντός έδρας αγώνας των Γυναικών

Λόγω του τριημέρου της Καθαράς Δευτέρας, ο προγραμματισμένος αγώνας της ομάδας Γυναικών του ΓΣΑ με την ΑΕΛ μετατέθηκε για σήμερα Τετάρτη 20 του μηνός και ώρα 7μ.μ.

Παιχνίδι για την 17η αγωνιστική του πρωταθλήματος Β’ Εθνικής, το οποίο είναι το τελευταίο εντός έδρας στο φετινό πρωτάθλημα και σίγουρα τα νεαρά κορίτσια του Λευτέρη Τιρτιράκη αξίζουν το ζεστό χειροκρότημα των φιλάθλων για τη μεγάλη προσπάθεια που έκαναν υπό άνισες συνθήκες, με πολύ χαμηλό μέσο όρο ηλικίας σε σχέση με τις αντίπαλες ομάδες.


Σχετικά Άρθρα

Ο Σ. Σαβελίδης ενημέρωσε την Ζ. Μακρή για θέματα παιδείας και ζήτησε συνεργασία για καλλιτεχνικό σχολείο

Ο Σ. Σαβελίδης ενημέρωσε την Ζ. Μακρή για θέματα παιδείας και ζήτησε συνεργασία για καλλιτεχνικό σχολείο

Στο πλαίσιο των τακτικών συναντήσεων και της συνεχούς συνεργασίας της βουλευτή Μαγνησίας Ζέττας Μ. Μακρή,-συνεργασίας που…
Ο πρώτος λαγοκέφαλος στον Παγασητικό πιάστηκε στο Πηγάδι Πτελεού

Ο πρώτος λαγοκέφαλος στον Παγασητικό πιάστηκε στο Πηγάδι Πτελεού

Οι λαγοκέφαλοι εμφανίστηκαν και στον Παγασητικό! Και μάλιστα ο πρώτος πιάστηκε στα δίχτυα του κου Γιώργου…
Με μεγάλη επιτυχία το αφιέρωμα των Ρεμπετών στον Γιάννη Παπαϊωάννου – φωτορεπορτάζ

Με μεγάλη επιτυχία το αφιέρωμα των Ρεμπετών στον Γιάννη Παπαϊωάννου – φωτορεπορτάζ

Η ρεμπέτικη συνάντηση για το αφιέρωμα στον Γιάννη Παπαϊωάννου στέφθηκε με επιτυχία καθώς ο προαύλιος χώρος…