• 20 Μαρτίου, 2024

Σήμερα Τετάρτη ο τελευταίος εντός έδρας αγώνας των Γυναικών

Σήμερα Τετάρτη ο τελευταίος εντός έδρας αγώνας των Γυναικών

Λόγω του τριημέρου της Καθαράς Δευτέρας, ο προγραμματισμένος αγώνας της ομάδας Γυναικών του ΓΣΑ με την ΑΕΛ μετατέθηκε για σήμερα Τετάρτη 20 του μηνός και ώρα 7μ.μ.

Παιχνίδι για την 17η αγωνιστική του πρωταθλήματος Β’ Εθνικής, το οποίο είναι το τελευταίο εντός έδρας στο φετινό πρωτάθλημα και σίγουρα τα νεαρά κορίτσια του Λευτέρη Τιρτιράκη αξίζουν το ζεστό χειροκρότημα των φιλάθλων για τη μεγάλη προσπάθεια που έκαναν υπό άνισες συνθήκες, με πολύ χαμηλό μέσο όρο ηλικίας σε σχέση με τις αντίπαλες ομάδες.


Σχετικά Άρθρα

Στην Μαδέιρα για αγώνες ο Παύλος Δακουτρός

Στην Μαδέιρα για αγώνες ο Παύλος Δακουτρός

Αναχώρησε για το Machico της Μαδέιρα, στην Πορτογαλία, η Ελληνική Αποστολή Μοντέρνου Πεντάθλου, αποτελούμενη από τους αθλητές…
Η METLEN εγκαινιάζει την 4η παραγωγική μονάδα του M Technologies Hub στον Βόλο

Η METLEN εγκαινιάζει την 4η παραγωγική μονάδα του M Technologies Hub στον Βόλο

Η METLEN εγκαινίασε σήμερα τη νέα παραγωγική μονάδα της M Technologies στον Βόλο σηματοδοτώντας μια σημαντική…
Περιφέρεια: 2,6 εκατ. για πολιτιστικές δράσεις τετραετίας στην Μαγνησία

Περιφέρεια: 2,6 εκατ. για πολιτιστικές δράσεις τετραετίας στην Μαγνησία

Η Περιφέρεια Θεσσαλίας, με πρωτοβουλία του Περιφερειάρχη κ. Δημήτρη Κουρέτα, προχωρά σε μία σημαντική επένδυση στον…