- 23 Φεβρουαρίου, 2023
Η marketing manager της Roussas Dairy S.A Σοφία Αποστολάκη στην εκπομπή Laos Online
Στην εκπομπή μας Laos Online φιλοξενήσαμε την κα Σοφία Αποστολάκη η οποία είναι marketing manager της Roussas Dairy S.A. Είναι υποχρέωσή μας να δίνουμε βήμα στις τοπικές βιομηχανίες και τις επιχειρήσεις που διαφημίζουν με τον καλύτερο τρόπο τον Αλμυρό μας και αναλόγως στηρίζουν την τοπική οικονομία.
Αξίζει να αναφέρουμε ότι η εταιρεία το 2022 έκλεισε 70 χρόνια λειτουργίας, ενώ από το 1994 εξάγει τα προϊόντα της. Για τη νέα επένδυση ύψους 10 εκατομμυρίων και το προϊόν της φέτας, του «λευκού χρυσού» της ελληνικής οικονομίας, μίλησε η κα Αποστολάκη στην Βιβή Τσιντσίνη. Ακολουθούν κάποια χαρακτηριστικά σημεία της συνέντευξης.
Θα θέλαμε να μας πείτε τα νέα σας… Είδαμε στον πανελλήνιο και τοπικό τύπο ότι γίνεται μια μεγάλη επένδυση…
Είμαστε πολύ χαρούμενοι που έχουμε καταφέρει να έχουμε συνεχώς νέα πράγματα να παρουσιάσουμε, τα οποία μοιραζόμαστε και με το κοινό το δικό σας… Είναι αλήθεια ότι υπάρχει στα σκαριά μια πολύ μεγάλη επένδυση. Το συνολικό της ύψος είναι δέκα εκατομμύρια ευρώ. Τα επτάμιση εκατομμύρια έχουν να κάνουν με την αύξηση της δυναμικής παραγωγής και παστερίωσης. Έτσι, πλέον θα έχουμε τη δυνατότητα να διπλασιάσουμε το ποσοστό του γάλακτος το οποίο μπορούμε να χειριζόμαστε ανά βάρδια. Οπότε θα αυξήσει την εμβέλειά μας όσον αφορά τις αγορές στο εξωτερικό και θα μας δώσει μεγαλύτερη ευελιξία ώστε να καλύπτουμε τις ανάγκες των πελατών μας.
Άρα δεν μιλάμε απλά για επέκταση. Ο διπλασιασμός είναι μια τελείως άλλη έννοια… Στην πρόσφατη επίσκεψη του Υπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης εντυπωσιαστήκαμε και εμείς από όσα μας παρουσιάστηκαν, αλλά και ο κ. Γεωργαντάς, σχολίασε τη στενή σύνδεση που έχει η εταιρεία με την παράδοση.
Αυτό είναι κάτι για το οποίο είμαστε πολύ περήφανοι. Η εταιρεία «κατάγεται» από τους Σαρακατσάνους, που είναι μια φυλή από καταβολής της άρρηκτα συνδεδεμένη με την κτηνοτροφία και την τυροκομία και θέλουμε να πιστεύουμε ότι διατηρούμε άθικτες τις αρχές αυτής της φυλής στο κομμάτι της δικής μας της παραγωγής. Αν θέλετε, είναι μια ειδοποιός διαφορά που φροντίζουμε να αναδεικνύουμε σε κάθε επικοινωνιακή μας δράση. Είναι πολύ σημαντικό για εμάς. Οι Σαρακατσάνοι ήταν νομάδες…. και είναι φημισμένοι για τη σχέση τους με το περιβάλλον… Φροντίζουμε το ενεργειακό αποτύπωμά μας να είναι αρκετά μειωμένο και προσπαθούμε ιδεατά τα επόμενα χρόνια να φτάσουμε σε μηδενικό αποτύπωμα όσον αφορά τα απόβλητα και πως λειτουργούμε σε σχέση με το περιβάλλον.
Οι αριθμοί εντυπωσιάζουν και μένουν στους αναγνώστες μας… ας αναφερθούμε σε μερικούς.
Το 95% της παραγωγής μας «φεύγει» στο εξωτερικό. Η εταιρεία μας είχε την τύχη και την οξυδέρκεια να ασχοληθεί με τις εξαγωγές πολύ νωρίς. Ήδη από τη δεκαετία του ’90 ξεκινήσαμε να ασχολούμαστε με τις χώρες του εξωτερικού και οι κόποι μας έχουν ευοδωθεί γιατί αυτή τη στιγμή εξάγουμε σε 40 χώρες. Ενώ το μεγαλύτερο μέρος των εξαγωγών είναι στην Ευρώπη, οι δυναμικά αναπτυσσόμενες αγορές για εμάς είναι αυτές του Καναδά, της Αμερικής, της Αυστραλίας κλπ. Η εταιρεία έχει συνεχώς αναπτυσσόμενη πορεία και ως προς τον τζίρο της… δηλαδή σταθερά κάθε χρόνο ανοδικά συν 10%. Παράλληλα φροντίζουμε ενώ έχουμε ένα παραδοσιακό προϊόν όπως είναι η φέτα να το συσκευάζουμε με τρόπο που είναι πιο κοντά στις διατροφικές συνήθειες του καταναλωτή, να αναδεικνύουμε τα σημαντικά του χαρακτηριστικά, να έχουμε πιο μοντέρνες προτάσεις. Εν τω μεταξύ έχει μεγάλο ενδιαφέρον, ότι ενώ είναι παραδοσιακό προϊόν έχει μεγάλη απήχηση στους νέους καταναλωτές.
Γίνεται προφανώς μια ομαδική δουλειά γι’ αυτό το αποτέλεσμα, απ’ όσο συζητάμε με τους κυρίους και τις κυρίες Ρούσσα και τον κ. Μποντό. Επιβεβαιώνω και τις προτάσεις που αναφέρεστε προς τους νέους, όπως και τις συνταγές που μπορεί να βρει κανείς στο κανάλι σας στο youtube.
Υπάρχει το Roussas spread που στην ουσία είναι η φέτα με το στραγγιστό γιαούρτι και το γαλοτύρι, ένα επίσης αγαπητό τυρί και αυτό με πιστοποίηση ΠΟΠ… Είναι στην ουσία αλειφώδη τυριά τα οποία έχουν απήχηση στις νεαρές ηλικίες και δίνουν τη δυνατότητα στους πελάτες μας να χρησιμοποιήσουν διαφορετικά το προϊόν. Με αφορμή το βίντεο με τη φέτα με τα ντοματίνια που έγινε viral στο εξωτερικό και εξάντλησε από τα ράφια τη φέτα, μπήκαμε στη διαδικασία να φτιάξουμε βιντεάκια με φέτα και κάποια άλλα προϊόντα, για παράδειγμα υπάρχει ένα βίντεο με club sandwich που έχει ψητά λαχανικά και γαλοτύρι, είναι φανταστικό ή μπρουσκέτες. Γενικά είναι ωραίο να βλέπουμε παραδοσιακά προϊόντα που χρησιμοποιούσαν οι πρόγονοί μας, να έχουμε νέους καταναλωτές και καταναλωτές σε άλλες χώρες που δεν βάζουν τη φέτα καθημερινά στο τραπέζι τους, να τα χρησιμοποιούν και να μας λένε με ποιον τρόπο. Έτσι δημιουργείται ένας πάρα πολύ ωραίος σύνδεσμος. Αυτό που αγαπάμε πολύ στη δουλειά μας είναι να δίνουμε ένα προϊόν, που φτιάχνουμε με μεγάλη φροντίδα και προσοχή κι αυτό φανερώνουν οι επενδύσεις, σε ανθρώπους σε όλον τον κόσμο. Και χαιρόμαστε όταν ακούμε πολύ θετικά σχόλια, όταν οι πωλήσεις ανεβαίνουν. Για εμάς ο καλύτερος ανταποκριτής είναι αυτός που καταναλώνει το προϊόν μας, το χρησιμοποιεί και οι πελάτες μας λένε τις ιδέες τους.
Κλείνοντας τη συζήτηση, η κα Αποστολάκη ανέφερε: Θα ‘θελα να πω πόσο σημαντική είναι η φέτα στη διατροφή μας. Είναι ένα προϊόν που πρέπει να είμαστε περήφανοι για αυτό, τόσο ωραίο τυρί και τόσο ευεργετικό για τον οργανισμό. Θα έπρεπε να το προστατέψουμε με όποιον τρόπο μπορούμε, αυτός είναι ο λόγος που εμείς ως εταιρεία έχουμε ενεργό ρόλο, ο κος Μποντός, στη Διεπαγγελματική Οργάνωση Φέτας. Αυτό γίνεται για να προστατέψουμε το προϊόν που πραγματικά είναι ο λευκός χρυσός της Ελλάδας, ένα πολύ βασικό προϊόν για τη ραχοκοκκαλιά της ελληνικής οικονομίας. Είναι τιμή μας που το εκπροσωπούμε. Σε τοπικό επίπεδο είμαστε σχεδόν σε όλα τα καταστήματα, στον Βόλο σε όλες τις αλυσίδες και κάνουμε προσπάθειες να αναπτύξουμε τη διανομή μας, όλες οι επενδύσεις που γίνονται τώρα, στοχεύουν και σε αυτό.
Στον επίλογο της εκπομπής προβλήθηκε βίντεο παρουσίασης της εταιρείας και της νέας επένδυσης.