- 28 Ιανουαρίου, 2023
Η Ζέττα Μακρή παρουσίασε το κυβερνητικό έργο στην Παιδεία
Η υφυπουργός Παιδείας και βουλευτής Ν. Μαγνησίας κα Ζέττα Μ. Μακρή συμμετείχε με ομιλία της στην Πολιτική Ακαδημία της Νέας Δημοκρατίας για τον απολογισμό του κυβερνητικού έργου, που πραγματοποιήθηκε στη Θεσσαλονίκη το Σάββατο 28 Ιανουαρίου.
Την εκδήλωση επιμόρφωσης στελεχών ενίσχυσαν με τις τοποθετήσεις τους ο υφυπουργός Οικονομικών Απόστολος Βεσυρόπουλος, ο υφυπουργός Εθνικής Άμυνας Νίκος Χαρδαλιάς, ο υφυπουργός Προστασίας του Πολίτη Λευτέρης Οικονόμου, ο υφυπουργός Εσωτερικών, αρμόδιος για θέματα Μακεδονίας-Θράκης Σταύρος Καλαφάτης, ο Γενικός Γραμματέας Αγροτικής Πολιτικής και Διεθνών Σχέσεων Κωνσταντίνος Μπαγινέτας και η Ειδική Γραμματέας Διαχείρισης Προγραμμάτων Ευρωπαϊκού Κοινωνικού Ταμείου Νίκη Δανδόλου.
Με πρωτοβουλία και οργανωτική ευθύνη και με τις ομιλίες του υφυπουργού παρά τω Πρωθυπουργώ, Γενικού Διευθυντή ΝΔ Γιάννη Μπρατάκου, του Γραμματέα Πολιτικής Επιτροπής ΝΔ Παύλου Μαρινάκη και του Γραμματέα Οργανωτικού ΝΔ Στέλιου Κονταδάκη άνοιξαν οι εργασίες της ολοήμερης Πολιτικής Ακαδημίας ενώ βουλευτές της Α’ Θεσσαλονίκης και ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης Κωνσταντίνος Ζέρβας απηύθυναν χαιρετισμούς.
Η κα Μακρή στην ομιλία της ανέπτυξε πλήρως τις καινοτομίες και τις μεταρρυθμίσεις που έγιναν στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση, στην επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση, στη δια βίου μάθηση και στην ειδική αγωγή, τομείς αρμοδιοτήτων της υφυπουργού Παιδείας.
Τόνισε δε ότι οι προεκλογικές δεσμεύσεις του Πρωθυπουργού και της Νέας Δημοκρατίας υλοποιήθηκαν στο ακέραιο και στην πράξη και το βασικό νομοθετικό έργο έχει ολοκληρωθεί ενώ συνεχίζονται οι μεταρρυθμίσεις σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης με στόχο τη συνολική αναβάθμιση του εκπαιδευτικού συστήματος προς όφελος της σχολικής και εκπαιδευτικής κοινότητας.
Η υφυπουργός Παιδείας αναφέρθηκε στους 25.000 μόνιμους διορισμούς στη γενική εκπαίδευση και την ειδική αγωγή, στις συνεχείς επιμορφώσεις εκπαιδευτικών, στην αξιολόγηση της σχολικής μονάδας, του εκπαιδευτικού συστήματος και την ατομική αξιολόγηση εκπαιδευτικών, στην υποχρεωτική εκπαίδευση για καθε τετράχρονο μαθητή, στις δραστηριότητες στα Αγγλικά σε όλα τα δημόσια νηπιαγωγεία, στα εργαστήρια δεξιοτήτων, στην επέκταση του ολοήμερου σχολείου μέχρι τις 5:30 μμ, στη συγκρότηση εκπαιδευτικών ομίλων και την ενίσχυση των σχολικών μονάδων με παιδαγωγικό σύμβουλο – μέντορα και ενδοσχολικούς συντονιστές για τη στήριξη του εκπαιδευτικού έργου, στα νέα προγράμματα σπουδών, στην ενισχυτική διδασκαλία Ειδικών Πανελλαδικώς Εξεταζόμενων Μαθημάτων, στα 120 πρότυπα και πειραματικά σχολεία, στα 25 Πρότυπα ΕΠΑΛ σε όλη τη χώρα, στη νέα φιλοσοφία γύρω από την Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση, στην ποιοτική συμπεριληπτική εκπαίδευση και ισότιμη πρόσβαση των Ατόμων με Αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες αλλά και των παιδιών με προσφυγικό και μεταναστευτικό υπόβαθρο, στο άλμα του ψηφιακού μετασχηματισμού της εκπαίδευσης.
Η αίθουσα του δημοτικού συμβουλίου στο Δημαρχείο Θεσσαλονίκης είχε κατακλυστεί από στελέχη της παράταξης από την Κεντρική Μακεδονία, την Ανατολική Μακεδονία-Θράκη, τη Δυτική Μακεδονία και τη Θεσσαλία, που έσπευσαν να παρακολουθήσουν την παρουσίαση του κυβερνητικού έργου της τελευταίας τετραετίας από τα μέλη του Υπουργικού Συμβουλίου και τα στελέχη της κυβέρνησης του Κυριακού Μητσοτάκη και της Νέας Δημοκρατίας.