• 14 Ιανουαρίου, 2023

Φτελιανή ενίσχυση στην Πελασγία

Φτελιανή ενίσχυση στην Πελασγία

Δύο ποδοσφαιριστές από τον Πτελεό θα παίξουν στο υπόλοιπο της σεζόν με τα πράσινα του Πελασγιακού στο νομό Φθιώτιδας. Οι Βασίλης Σιαμανίκος και Ιάκωβος Λάμπος αποτελούν νέες μεταγραφές του συλλόγου και θα είναι ξανά συμπαίκτες με τον Σήφη Λεϊμονή που από το ξεκίνημα της περιόδου βρίσκεται ποδοσφαιρικά στην Πελασγία. Θυμίζουμε ότι ο Λάμπος ανήκε στον ΓΣΑ, ενώ ο Σιαμανίκος είχε το δελτίο του στον Αίαντα όπου δεν έπαιξε καθόλου λόγω αυξημένων επαγγελματικών υποχρεώσεων.


Σχετικά Άρθρα

Χρ. Τριαντόπουλος: Σημαντικά έργα και παρεμβάσεις για την καθημερινότητα και την ανάπτυξη στη Νέα Αγχίαλο

Χρ. Τριαντόπουλος: Σημαντικά έργα και παρεμβάσεις για την καθημερινότητα και την ανάπτυξη στη Νέα Αγχίαλο

Την Παρασκευή, 26 Ιουνίου 2026, ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας στη Μαγνησία και Υφυπουργός την περίοδο…
Υπόμνημα Ζ. Ράππου για την κατεδάφιση του ημιτελούς κτιρίου στα Πλατάνια

Υπόμνημα Ζ. Ράππου για την κατεδάφιση του ημιτελούς κτιρίου στα Πλατάνια

Με αφορμή τη συζήτηση του 7ου θέματος της 19ης δημόσιας τακτικής συνεδρίασης (24/6/2026) περί κατεδάφισης του…