• 14 Ιανουαρίου, 2023

Φτελιανή ενίσχυση στην Πελασγία

Φτελιανή ενίσχυση στην Πελασγία

Δύο ποδοσφαιριστές από τον Πτελεό θα παίξουν στο υπόλοιπο της σεζόν με τα πράσινα του Πελασγιακού στο νομό Φθιώτιδας. Οι Βασίλης Σιαμανίκος και Ιάκωβος Λάμπος αποτελούν νέες μεταγραφές του συλλόγου και θα είναι ξανά συμπαίκτες με τον Σήφη Λεϊμονή που από το ξεκίνημα της περιόδου βρίσκεται ποδοσφαιρικά στην Πελασγία. Θυμίζουμε ότι ο Λάμπος ανήκε στον ΓΣΑ, ενώ ο Σιαμανίκος είχε το δελτίο του στον Αίαντα όπου δεν έπαιξε καθόλου λόγω αυξημένων επαγγελματικών υποχρεώσεων.


Σχετικά Άρθρα

Βαγγέλης Χατζηκυριάκος: Διαχείριση εκατομμυρίων σε λανθασμένη κατεύθυνση

Βαγγέλης Χατζηκυριάκος: Διαχείριση εκατομμυρίων σε λανθασμένη κατεύθυνση

Από τον επικεφαλής της δημοτικής παράταξης “Δημοτική Πρωτοβουλία” Βαγγέλη Χατζηκυριάκο λάβαμε και δημοσιεύουμε την ακόλουθη ανακοίνωση…
Μουσικό ταξίδι στον χρόνο από τους μαθητές του Δημοτικού Ωδείου

Μουσικό ταξίδι στον χρόνο από τους μαθητές του Δημοτικού Ωδείου

Το βράδυ της Δευτέρας 22 Ιουνίου πραγματοποιήθηκε η ετήσια γιορτή λήξης του Δημοτικού Ωδείου Αλμυρού με…