• 26 Ιουλίου, 2022

Δίχασε παρατάξεις η γνωμοδότηση για Διαλυτήριο Οχημάτων στην θέση «Νταγιάς»

Δίχασε παρατάξεις η γνωμοδότηση για Διαλυτήριο Οχημάτων στην θέση «Νταγιάς»

Γόνιμη ήταν η συζήτηση για την γνωμοδότηση λειτουργίας για Διαλυτήριο Οχημάτων που Βρίσκονται στο Τέλος του Κύκλου Ζωής τους (ΟΤΚΖ) που πρόκειται να λειτουργήσει στη θέση «Νταγιάς» Αλμυρού, σε μικρή απόσταση από τον οικιστικό ιστό της Ευξεινούπολης.

Δίχασε τις παρατάξεις, αφού δυο μέλη της Δημοτικής Αρχής ψήφισαν «παρών»  και ένα «όχι» απέναντι στο «ναι» του Δημάρχου, ο κ. Άρης Καραγιώργος διαφοροποιήθηκε από την θετική άποψη του επικεφαλής της παράταξης του, δηλαδή του κ. Εσερίδη, ενώ και στην δημοτική παράταξη «Ζωή_αλλάζουμε» το οριακό «ναι» της κας Ράππου στάθηκε δίπλα στο «εννοείται-ναι» του κ. Καρακώστα.

Αναφέρουμε μερικές από τις σθεναρές ενστάσεις του κ. Καραγιώργου για την επένδυση: Η κλίμακα που αναφέρει η μελέτη για ένα πιθανό ατύχημα, είναι ένα κάθε 1 έως 10 χρόνια… παρά τις επιπλέον ενέργειες για να μειώσει κινδύνους, είναι πιθανό να εκδηλωθεί διαρροή ή και πυρκαγιά… Ίσως είχα διαφορετική άποψη εάν η εγκατάσταση δεν ήταν μόνο 800 μέτρα από το τελευταίο σπίτι της Ευξεινούπολης… Σε περίπτωση πυρκαγιάς, που θα πάνε τα τοξικά αέρια από την καύση μπαταριών και καταλυτών;.. Ακόμη και τα ζώα, προσέχουμε που θα τα τοποθετήσουμε, λόγω δυσοσμίας… υπάρχει περιορισμός… Γιατί δεν είναι εδώ οι αρμόδιοι υπάλληλοι να μας ενημερώσουν; Μιλάμε για αποθήκευση ή για διαλυτήριο; Ποια η χρήση γης; Μπορεί να αυξήσει τον όγκο και πόσο; Τι γίνεται με τον ψευδάργυρο και τον μόλυβδο και τη συμπίεση οχημάτων; Θα ψηφίσουμε θετικά σε μια μελέτη που και ο Δήμαρχος παραδέχεται ότι είναι copy-paste;

Ο πρώην Δήμαρχος κ. Εσερίδης, τόνισε ότι με πρόσχημα το περιβάλλον δεν θέλουμε να είμαστε ανασταλτικός παράγοντας στις επενδύσεις, όπως έγινε με την περίπτωση στις Νηές που σταμάτησαν μια μεγάλη επένδυση, 50 άτομα… Μιλάμε για μεταφορά , όχι καύση… Είναι προς όφελος της πόλης να απομακρύνονται τα παλιά αυτοκίνητα και τα εξαρτήματά τους, μέσα από μια αδειοδοτημένη επιχείρηση.

Στο ίδιο μήκος κύματος η κα Ζωή Ράππου τόνισε ότι δεν πρέπει να οδηγηθούμε στον αντίποδα, δηλαδή σε μηδενική λύση διαχείρισης αποβλήτων. Εξάλλου ήδη υπάρχει κίνδυνος από τη μη αδειοδοτημένη διαχείρισή τους.

Ο Δήμαρχος κ. Χατζηκυριάκος, ενημέρωσε ότι πρόκειται για διαλυτήριο 1.000 περίπου οχημάτων τον χρόνο και πρότεινε «με πολύ δυσκολία και εξαιτίας αυτού που διαπιστώνω, ότι δηλαδή σήμερα υπάρχει ανεξέλεγκτη διαχείριση τέτοιου είδους υλικών, εν τέλει λέω «ναι», γιατί είναι ένα βήμα ανακύκλωσης.

Τελικά δόθηκε θετική γνωμοδότηση. Παρών δήλωσαν η κα Μπέη και ο κ. Καραλής, αρνητικά ο κ. Καραγιώργος και ο κ. Γεωργιάδης και όχι, οι υπόλοιποι δημοτικοί σύμβουλοι.


Σχετικά Άρθρα

Αρνητικό ψήφισμα για την επένδυση LNG στον Παγασητικό κόλπο

Αρνητικό ψήφισμα για την επένδυση LNG στον Παγασητικό κόλπο

Με προεκλογικές αντεγκλήσεις το Δημοτικό Συμβούλιο Αλμυρού Δεν έλειψαν οι προεκλογικές αντεγκλήσεις στη συνεδρίαση του Δημοτικού…
Ζωή Ράππου: Δύο Δημοτικές Αρχές και μια πλατεία… Έως εδώ και μη παρέκει!

Ζωή Ράππου: Δύο Δημοτικές Αρχές και μια πλατεία… Έως εδώ και μη παρέκει!

Γράφει η Ζωή Ράππου επικεφαλής της ΔΠ #ζωή_αλλάζουμε Σύμφωνα με την εισήγηση του 2ου θέματος της…