• 27 Ιουνίου, 2022

Συμμετοχή του 2ου Γυμνασίου Αλμυρού σε πρόγραμμα Erasmus στην Ιταλία

Συμμετοχή του 2ου Γυμνασίου Αλμυρού σε πρόγραμμα Erasmus στην Ιταλία

Το 2ο Γυμνάσιου Αλμυρού ως συντονιστικό σχολείο σύμπραξης ευρωπαϊκών σχολείων προγράμματος Erasmus+KA2 με θέμα : « Art Expressions Against Bullying at School» συμμετείχε στην κινητικότητα του προγράμματος στην πόλη Τάραντα της Ιταλίας από 22 έως 28 Μαΐου 2022 με τις καθηγήτριες του σχολείου Γεωργακοπούλου Αργυρώ, βιολόγο και Αγραφιώτη Σοφία , φιλόλογο του Τμήματος Ένταξης και τις μαθήτριες της Γ΄ τάξης Ζγουλέτα Ευταξία, Κρικελά Μαρία και Σαμαρά Ιωάννα. Στην κινητικότητα συμμετείχαν αποστολές από Ολλανδία, Πολωνία, Λιθουανία και Saint Marteen της Καραϊβικής. Το σχολείο Carrieri Colombo υποδέχτηκε τις αποστολές στο πλαίσιο του προγράμματος.

Οι καθηγήτριες και οι μαθήτριες του 2ου Γυμνασίου κατά τη διάρκεια της παραμονής τους στη νότια Ιταλία, επισκέφτηκαν το Δημαρχείο της πόλης του Τάραντα, η οποία ιδρύθηκε το 706 π.Χ. από Σπαρτιάτες αποίκους. Επίσης ξεναγήθηκαν στο Αραγονέζικο κάστρο και επισκέφτηκαν τη Matera, μία από τις αρχαιότερες κατοικημένες πόλεις του κόσμου, με λαξευμένες σπηλιές και το χωριό Alberobello, το οποίο είναι διάσημο για τις μοναδικές κατοικίες του με τις κωνικές στέγες, που είναι γνωστές ως «τρούλοι».

Οι συμμετέχουσες χώρες συναντήθηκαν με την Πρόεδρο της Unicef της περιοχής, Anna Rano και ενημερώθηκαν για τις δράσεις της οργάνωσης. Οι μαθητές συμμετείχαν σε ομάδες δράσεις που είχαν στόχο την έκφραση της ενσυναίσθησης στις διάφορες μορφές σχολικού εκφοβισμού.

Ο  Διευθυντής του σχολείου

Βοϊβόνδας Σταύρος


Σχετικά Άρθρα

Άκυρο στο Ναύσταθμο Αλμυρού – Οι αποφάσεις – Οι υπογραφές

Άκυρο στο Ναύσταθμο Αλμυρού – Οι αποφάσεις – Οι υπογραφές

Φαίνεται ότι μπαίνουν τίτλοι τέλους στον Ναύσταθμο Αλμυρού που μέχρι και τον Ιούνιο δίνονταν διαβεβιώσεις ότι…
Ο εορτασμός της 28ης Οκτωβρίου στην Ευξεινούπολη

Ο εορτασμός της 28ης Οκτωβρίου στην Ευξεινούπολη

Με καλό καιρό και πολύ κόσμο στην Εκκλησία και την παρέλαση πραγματοποιήθηκαν οι εορτασμοί για την…