• 2 Οκτωβρίου, 2021

Έτοιμος ο Αλμυρός να υποδεχθεί τους δρομείς για τον ημιμαραθώνιο Almyros City-Zerelia Lakes

Ο πρόεδρος του ΕΟΣ Αλμυρού Χρήστος Ζαβός μίλησε στην εκπομπή Λαός Online για τη σημαντική αυτή διοργάνωση και τις δραστηριότητες του ιστορικού συλλόγου

Λίγες ημέρες πριν τη μεγάλη διοργάνωση αγώνα δρόμου με την επωνυμία Almyros City-Zerelia Lakes που διοργανώνεται από τον ΕΟΣ Αλμυρού σε συνεργασία με την Περιφέρεια Θεσσαλίας και τον Δήμο Αλμυρού, καλέσαμε στο στούντιο του «Λαού» και στη «ζωντανή» διαδικτυακή μας εκπομπή τον πρόεδρο του ΕΟΣ Αλμυρού κ. Χρήστο Ζαβό. Μαζί του είχαμε την ευκαιρία να  μιλήσουμε για τον ημιμαραθώνιο αγώνα που θα λάβει χώρα αυτή την Κυριακή 3  Οκτωβρίου, αλλά και τις υπόλοιπες δραστηριότητες του συλλόγου στον οποίο επανεξελέγη προσφάτως στη θέση του προέδρου για την επόμενη τριετία.

«Οι συμμετοχές πήγαν καλά παρ’ όλο που με τις συνθήκες που επικρατούν, κάποιοι αγώνες μεταφέρθηκαν από την άνοιξη σ’ αυτή την εποχή ή αναβλήθηκαν. Μέχρι τώρα έχουμε περίπου στις 100 δηλωμένες συμμετοχές στον μεγάλο αγώνα των 20 χιλιομέτρων και 80 στον μικρό των 6, κυρίως από τον Αλμυρό αλλά κι απ’ όλη την Θεσσαλία, τη Στυλίδα, την Αγιά, το Λιτόχωρο, την Κοζάνη, από Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Παρά το γεγονός ότι οι συμμετοχές είναι λίγο χαμηλότερα από την προηγούμενη φορά, θεωρώ ότι πήγαμε καλά»  ανέφερε αρχικά ο κ. Ζαβός, με τη σημείωση ότι η συνέντευξη πραγματοποιήθηκε την Δευτέρα κι ενώ η καταληκτική ημέρα για τις δηλώσεις ήταν η επομένη, οπότε τα νούμερα που αναφέρονται παραπάνω, αυξήθηκαν.

Και συνέχισε λέγοντας: «Οι μεγάλες αποστάσεις δεν είναι για όλους, απαιτούν μια ελάχιστη προετοιμασία ή προπόνηση. Οι μεγάλοι αγώνες είναι ένας καλός τρόπος για να προετοιμαστούν οι αθλητές για έναν μεγαλύτερο αγώνα, για έναν επίσημο αγώνα που θέλουν να δοκιμάσουν τις δυνάμεις τους. Σε εμάς πάντα έρχονταν αθλητές που θέλουν να προετοιμαστούν για τον Μαραθώνιο της Αθήνας και επειδή εδώ έχουμε λίγα υψομετρικά, τον θεωρούν ένα πολύ καλό αγώνα».

Ο αγώνας των 20,1 χιλιομέτρων θα ξεκινήσει την Κυριακή στις 09:30 από την κεντρική πλατεία του Αλμυρού και θα ακολουθήσει τη διαδρομή από την Αθηνών προς το Δασαρχείο, στον Περιφερερειακό κατά μήκος του Ξηριά, στην Ευξεινούπολη κι από εκεί στο δρόμο προς τα Ζερέλια. Ασφάλτινη όλη η διαδρομή, οι αθλητές φθάνουν στις λίμνες, κάνουν περιστροφή -στη μεγάλη κάνουν δύο στροφές- κι ακολουθεί η επιστροφή προς την πλατεία από την ίδια διαδρομή. Ο τερματισμός υπολογίζεται ύστερα από περίπου μιάμιση ώρα.

Ο αγώνας των 6 χιλιομέτρων θα αρχίσει στις 10:00 που θα τελειώσει νωρίτερα, είναι η ίδια διαδρομή αλλά αναστρέφει σε ένα εκκλησάκι στον Περιφερειακό της Ευξεινούπολης. Ενδεχομένως να διεξαχθεί και ο μικρός αγώνα για τα παιδιά του Δημοτικού.

«Τις προηγούμενες χρονιές τα σχόλια που αποκομίσαμε απ’ όλους όσοι συμμετείχαν ήταν κολακευτικά διότι προσπαθήσαμε να κάνουμε μια καλή διοργάνωση από θέμα ασφάλειας, να έχει παροχές ο αγώνας και όλοι φεύγανε ικανοποιημένοι. Ο αγώνας αυτός ξεκίνησε για να διαφημίσουμε τον τόπο μας βάζοντας μέσα τις δίδυμες μετεωριτικές λίμνες Ζερέλια» είπε ο κ. Ζαβός. Ερωτηθείς για το δρομικό κίνημα που ολοένα και μεγαλώνει στη χώρα μας, απάντησε: «Με την καραντίνα βγήκε πολύς κόσμος να περπατήσει, δεν ξέρω αν συνέχισαν όλοι αλλά τα τελευταία χρόνια και ειδικά με τους αγώνες είτε στον αστικό ιστό είτε στο βουνό, είναι πολλοί αυτοί που έχουν καθημερινή άσκηση. Ένας στόχος μας με τον αγώνα αυτόν είναι να φέρουμε, ειδικά στη μικρή διαδρομή, κόσμο από εδώ που περπατάει ή τρέχει. Αυτοί οι αγώνες είναι μια γιορτή. Ο καθένας πρέπει να βγει έξω, να συμμετέχει με τον τρόπο του, να αγωνιστεί, να προσφέρει τη βοήθειά του, να χειροκροτήσει. Σε όλα τα αθλήματα στο εξωτερικό, θα αναφέρω ως παράδειγμα την ποδηλασία, ο κόσμος είναι στους δρόμους και χειροκροτεί. Νομίζω ότι κι εμείς πρέπει να αποκτήσουμε αυτή την κουλτούρα».

Για τους στόχους του νέου διοικητικού συμβουλίου του ΕΟΣ Αλμυρού, σχολίασε: «Ακολουθούμε ένα μόττο που έχουμε το οποίο αναφέρει ότι «είμαστε πάντα μπροστά για τον αθλητισμό, τον εθελοντισμό και το περιβάλλον, ακόμη και την κοινωνική ευθύνη». Έγινε μια μερική ανανέωση με νέο κόσμο στο δ.σ. Θέλουμε, οι συνθήκες να μας το επιτρέψουν, να συνεχίσουμε τα αθλητικά μας τμήματα, στη χιονοδρομία, την αναρρίχηση αλλά και την αντισφαίριση που την έχουμε υπό τη σκέψη μας και έχει γίνει μεγάλη προσπάθεια, θέλουμε να γραφτούμε στην ομοσπονδία. Θα ξεκινήσει τώρα η ορειβασία και οι εξορμήσεις μας στο βουνό όπου κι εκεί υπάρχει ένα ρεύμα με νέο κόσμο, προσπαθούμε να παρακινήσουμε τους πολίτες έναν Σαββατοκύριακο να μας ακολουθήσει σε πεζοπορία στο βουνό».

Κατόπιν ο κ. Ζαβός μίλησε για τους αγώνες boulder στην αγωνιστική αναρρίχηση που φιλοξενήθηκαν με επιτυχία στην πίστα στο Κουρί στις αρχές του καλοκαιριού και επισήμανε ότι γίνεται προσπάθεια να βγει αυτή η πίστα έξω από το δάσος, είναι όπου βρίσκονται τα γήπεδα τένις και υπάρχει ένα κτήριο το οποίο εφόσον συντηρηθεί κι ανακατασκευαστεί, θα μπορούσε να «στεγάσει» τις αθλητικές δραστηριότητες του συλλόγου. Υπογράμμισε ότι πολλά παιδιά ασχολήθηκαν με την αναρρίχηση, στη χιονοδρομία την τελευταία φορά ήταν 30 παιδιά και στο τένις άλλα  40, αριθμός πολύ ικανοποιητικός για τα φυτώρια των αγωνιστικών τμημάτων του ΕΟΣ.

Σχετικά με τις εξορμήσεις δήλωσε ότι «έχει καταρτιστεί ένα πρόγραμμα, η λογική μας είναι να έχουμε δύο εξορμήσεις το μήνα, η μία στην Όθρυ ή το Πήλιο και μία πιο μακρινή, στη Φθιιώτιδα, την Καρδίτσα, τα Τρίκαλα, να μπορούν όσοι συμμετέχουν να δουν κάτι διαφορετικό», ενώ για το κομμάτι του εθελοντισμού τόνισε πως «πάντα βοηθάμε στο κοινωνικό σύνολο, η ομάδα μας πιστοποιήθηκε στη δασοπυροπροστασία και είναι ανοικτή για οποιονδήποτε θέλει να έρθει να βοηθήσει. Ο εθελοντισμός είναι δύσκολος, απαιτεί θυσίες και χρόνο. Ήμασταν από τα πρώτα σωματεία που πήραμε την αθλητική αναγνώριση κι από τα έσοδα που λάβαμε δώσαμε ένα μέρος στο Σπίτι Γαλήνης και το Κοινωνικό Παντοπωλείο. Όπου μπορούμε να κάνουμε δράσεις, με άλλους συλλόγους είμαστε θετικοί. Έχουμε έναν ρόλο στην κοινωνία και πρέπει να είμαστε ενεργοί».

Ο πρόεδρος του ΕΟΣ Αλμυρού επισήμανε ότι η Όθρυς έχει πολλές ομορφιές και την έχουν επισκεφθεί πολλοί άλλοι σύλλογοι, ωστόσο τροχοπέδη για περαιτέρω ανάπτυξη αποτελεί το γεγονός ότι δεν υπάρχει καταφύγιο στο βουνό. Ο ΕΟΣ διαθέτει ένα μετά το μνημείο του C130, απέναντι από την πρώτη ψηλότερη κορυφή, αλλά χρειάζεται ανακατασκευή.

Για το τέλος, μίλησε για διοργανώσεις που θα μπορούσαν να φέρουν κόσμο στην περιοχή και να αναπτύξουν τον αθλητισμό τουρισμό όπως για παράδειγμα τρίαθλο στη Μιτζέλα ή ένας αγώνας μπρεβέ με αφετηρία τον Αλμυρό στην ποδηλασία και φάνηκε αισιόδοξος για τη συνέχεια του ιστορικού συλλόγου λέγοντας ότι «τα τελευταία χρόνια έρχονται νέοι που ασχολούνται περισσότερο με τα κοινά, βλέπουμε νεαρότερους να θέλουν να ανέβουν στο βουνό, να ακολουθήσουν μια ομαδική ποδηλασία ή να λάβουν μέρος σε έναν αγώνα δρόμου. Τον ΕΟΣ Αλμυρού τον ξέρουν όλοι, ξέρουν που είναι ο Αλμυρός, με τις δράσεις ασχολείται. Το θέμα είναι να σε αναγνωρίζουν και να σε ξέρουν και πιστεύω ότι αυτό συμβαίνει, γινόμαστε δέκτες της εκτίμησης και της αναγνώρισης του κόσμου».

Σχετικά Άρθρα

Δήμος Αλμυρού: Ζητούμε σεβασμό στους κοινωνικούς κανόνες συμβίωσης – Αποκρουστικές εικόνες αυτοσχέδιας χωματερής

Ακολουθεί Δελτίο Τύπου της υπηρεσίας καθαριότητας του Δήμου Αλμυρού, μετά από τις αποκρουστικές εικόνες αυτοσχέδιας χωματερής…
Συγκίνηση και περηφάνεια για τον Αντώνη Παπακωνσταντίνου – Ο Δήμος δίνει το όνομά του σε δρόμο του Πτελεού / ρεπορτάζ-εικόνες

Συγκίνηση και περηφάνεια… Αυτές οι δύο λέξεις αποτυπώνουν καλύτερα τα αισθήματα όλων όσων παρευρέθηκαν σήμερα το…
Ο Δήμος Αλμυρού δέχεται δηλώσεις ζημιάς για τις καλλιέργειες μηδικής και βιομηχανικής ντομάτας

Ο Δήμος Αλμυρού δέχεται δηλώσεις ζημιάς -εξαιτίας της βροχόπτωσης- για τις καλλιέργειες της μηδικής και της…